logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
joepvbrakel  
#1 Gepost : woensdag 20 februari 2013 17:56:53(UTC)
joepvbrakel


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 14-8-2012(UTC)
Berichten: 11

Beste mensen,

Zelf ben ik woonachtige in Oisterwijk en heb al heel wat uurtjes gevist op de voorste en achterste stroom in Oisterwijk. Na de verbouwing van de beide stromen, waardoor ze gaan meanderen is de visvangst behoorlijk afgenomen. Dit komt omdat de meeste vissen waaronder enkele pracht vissen zijn over geplaats naar de essche stroom (bij kasteel nemelaer). Nu was mijn bedoeling om daar dit seizoen te gaan vissen, ik ben al enkele keren wezen kijken en observeren.
Nu was mijn vraag of er iemand op dit forum toevallig ervaring heeft met het gebied rondom Oisterwijk met name deze stroom.

Groeten,

Joep
Sponsor
Gizeh  
#2 Gepost : woensdag 8 mei 2013 14:05:15(UTC)
Gizeh


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 23-3-2013(UTC)
Berichten: 6

Hoi Joep,

Ik woon dicht bij de essche stroom in sint michielsgestel, en heb hier al wat sessies gedraaid dit jaar. Er zit zeker karper op maar overdag's zijn ze moeilijk te vangen.
's Nachts trekt de karper vanuit de onbereikbare plaatsen de rivier op waarna ze zich verspreiden. Je moet ook behoorlijk selectief vissen omdat je anders veel brasem en windes vangt. Probeer het eens op de diepste plekken (3m uit de kant in de buitenbochten).
De gemiddelde (schub)karper zal ongeveer 8kg wegen.

Gr.

Gizeh

Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 mei 2013 14:05:59(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.