|
|

40 ponder
|
gerjan schreef:Misschien iets over nachtvissen op wateren waar het niet mag.
hoe je er voor zorgt dat je niet word gepakt ik denk niet dat dat m gaat worden. xd Www.boilieboer.nlwww.hengelsport-kruidenier.com
|
|

20 ponder
|
het is zeer simpel Gerjan, op plaatsen waar je niet mag nachtvissen hoor je ook gewoon niet te nachtvissen! zo simpel is het!
|
|

10 ponder
|
ja maar als daar nouw net die ene vis zwemt die je wild vangen www.wehlsekarpervissers.nl
|
|

20 ponder
|
ik denk dat je overdag net zoveel kans snachts, en je kunt in de zomer goed tot een uur of 10 zitten zonder dat het verboden is en het is smorgens al rond een uur of 7-8 licht dus waarom ga je dan niet?
|
|

25 ponder
|
Guus N schreef:ik denk dat je overdag net zoveel kans snachts, en je kunt in de zomer goed tot een uur of 10 zitten zonder dat het verboden is en het is smorgens al rond een uur of 7-8 licht dus waarom ga je dan niet? Werk? En als ie in de buurt van Rotterdam woont heb je maar heel weinig water waar je het hele jaar 's nachts mag vissen. Daar moet je wel een beetje creatief zijn.
Er is één ding wat ik nooit zou willen missen..... www.karperen.net
|
|

20 ponder
|
zondig is toch een vrije dag?
|
|

25 ponder
|
Kerk?
|
|

20 ponder
|
als de pastoor ziek is
|
|

25 ponder
|
Daar heb ik nog een mop over, maar we gaan een beetje off-topic.
|
|

30 ponder
|
Ruud Gosselink schreef:Daar heb ik nog een mop over, maar we gaan een beetje off-topic. zijn hier altijd welkom,dus brand los http://www.carpfeeling.com/forum/yaf_postst1081_Humor.aspx
groet erik
|
|

30 ponder
|
diesel schreef:karperen met de vaste stok. een erg leuke bezigheid mischien een optie om hier een goed stuk over te schrijven? of ontbreekt hierover de kennis? aangezien dit er al ruim twee weken staat en er geen reactie komt van de schrijvers
groet erik
|
|
|
Guest |