|
|

25 ponder
|
Sinds februari 2012 heeft leon Hoogendijk een officiële website welke hij zo goed als mogelijk is automatisch heeft vertaald in het Nederlands via google translator. Klik hier voor de websiteof via www.esvsupplies.nl onder leon.
als karpervissen en kwaliteit je passie is www.carp-supplies.nl
|
|

15 ponder
|
carpmaster??????????????? Iemand die zo over zich zelf denkt hoef ik geen spullen van te hebben Heb het niet over de kwaliteit die zal heus wel goed zijn is gewoon mijn mening over carpmaster leon
|
|

50 ponder
|
Boilies vast en zeker gestegen naar zijn hoofd  Dat blijven zij vreten? Vraag mij toch af, hoeveel zakken nodig zijn gezien het filmpje. Knaagt bijhoorlijk wil je een beetje fatsoenlijk kunnen voeren. Vissen uit het filmpje, vast en zeker niet gevangen met 1 of 3 zakjes  Doelgroep lijkt mij instant vissers. Correct me if i am wrong
What goes around comes around goed zijn voor MENS & DIER wordt altijd beloond
|
|

40 ponder
|
|
|

25 ponder
|
@ rutger de website wordt vertaald met google translater en die vertaald niet altijd 100% correct De boilies zijn uiteraard voor instand vissen echter leon vis veel op zeer groot en zwaar water zo ook op grote rivieren
als karpervissen en kwaliteit je passie is www.carp-supplies.nl
|
|

15 ponder
|
@eric dat weet ik maar aan de zijkant staat het zo, ik heb er niet zo veel mee maar is gewoon persoonlijk hoor spullen zullen kwalitatief heus wel goed zijn.
|
|

45 ponder
Lid sinds: 2/10/2010 Berichten: 1,981 Locatie: 's-Hertogenbosch
|
ericesv schreef:@ rutger de website wordt vertaald met google translater en die vertaald niet altijd 100% correct heeft niets met de vertaler te maken dat Carpmaster ook op de originele site staat het Maar het materiaal is wel degelijk http://www.xtrabaits.com/http://powercatcher.bosveldmodelbouw.nl/
|
|

50 ponder
|
Ik denk dat mensen zoals Leon die hun sporen in het karper vissen hebben, zich indien je dat wil een "naampie" mogen geven. Ik zelf noem me Masturbaiter. eh  bedoel Masterbaiter Mijn grootste moet ik nog vangen. Mvg. Henk Haarlem.Mijn adres voor tackel gear.Mijn you tube kanaalPetitie stop ACTAC.O.S. petitie: Laat de spiegels voor de sport !
|
|

45 ponder
Lid sinds: 2/10/2010 Berichten: 1,981 Locatie: 's-Hertogenbosch
|
|
|

50 ponder
|
@Henk Haarlem Masturbaiter  Geniaal
What goes around comes around goed zijn voor MENS & DIER wordt altijd beloond
|