logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

72 Pagina's«<2223242526>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
MRabbers  
#461 Gepost : woensdag 23 november 2011 20:11:41(UTC)
MRabbers


10 ponder

Lid sinds: 22-11-2011(UTC)
Berichten: 74

UserPostedImage
UserPostedImage

Spro Upgrader 2.75LB
4500 molens, Fox etc..

Wil zelf nog een keer Bigpit molens erbij wel handig op grootwater.
En vindt de Engelse manier prachtig' alles dicht op elkaar!
En losse steunen altijd handig op kanaaltjes...


Trots!!!

Bewerkt door de gebruiker woensdag 23 november 2011 20:28:59(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

luuk412  
#462 Gepost : donderdag 24 november 2011 13:12:18(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

mooi hoor!
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
ronald kingma  
#463 Gepost : donderdag 24 november 2011 13:51:09(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Jongens, jongens, dit gaat mijn pet te boven, ben bij dat ik gestart ben in 1984 met karpervissen en dat het naar mijn idee gaat om dat laatste stukje en een goede molen, hahahahahaha. Maar ga vooral door ik volg deze flauwekul en ben niet tarty maar leef verder best goed hoor. Domme ik


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
luuk412  
#464 Gepost : donderdag 24 november 2011 15:06:06(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

@ronald
ik ben ook niet tarty hoor en hoef het ook helemaal niet te zijn!
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
Jorden  
#465 Gepost : donderdag 24 november 2011 16:54:13(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
ronald kingma schreef:
Jongens, jongens, dit gaat mijn pet te boven, ben bij dat ik gestart ben in 1984 met karpervissen en dat het naar mijn idee gaat om dat laatste stukje en een goede molen, hahahahahaha. Maar ga vooral door ik volg deze flauwekul en ben niet tarty maar leef verder best goed hoor. Domme ik


Ik hoop dat je beseft dat ik enorm sarcastisch bezig was? ;p
Me...myself...and my rods!
Ron van Houtum  
#466 Gepost : donderdag 24 november 2011 18:51:39(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
waarom??

Het gaat ook op een gegeven moment te ver
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Patrick Wolters  
#467 Gepost : donderdag 24 november 2011 19:08:01(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
En of het te ver gaat.
Zoals eerder gezegd hou ik ook van mooie spullen of het nou tarty is of niet boeit me niet.
En bijv. een matje onder je hengels nou sorry hoor dan spoor je gewoon niet een mat is om je voeten te vegen.
En het inklappen van je slingers vind ik nog gekker als ik een run krijg moet alles meteen gebruiksklaar zijn en wil ik niet eerst mn voeten vegen en mn molen gebruiksklaar maken!!!
Mvg patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Ron van Houtum  
#468 Gepost : donderdag 24 november 2011 19:24:23(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
carppassion schreef:
En of het te ver gaat.
Zoals eerder gezegd hou ik ook van mooie spullen of het nou tarty is of niet boeit me niet.
En bijv. een matje onder je hengels nou sorry hoor dan spoor je gewoon niet een mat is om je voeten te vegen.
En het inklappen van je slingers vind ik nog gekker als ik een run krijg moet alles meteen gebruiksklaar zijn en wil ik niet eerst mn voeten vegen en mn molen gebruiksklaar maken!!!
Mvg patrick


Mat kan ik mijn wel iets bij voorstellen
Dat is nog van vroeger met die monkey climbers

ook is het goed als je je setup laag vist
Een regenbui en je molens zitten onder het zand
dus zo'n mat scheelt je weer een poets beurt
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
chiele  
#469 Gepost : donderdag 24 november 2011 19:28:52(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

Ik begrijp de mensen die tackle tarts maar niets vinden

Ik heb wel graag een mooie setup, en als ik tarty setups mooi vind... ja het zij zo Breede lach
ik ga er geen dure backsticks, beepers, gepersonaliseerde hangers, etc voor kopen, maar zoals op mn foto te zien is heb ik me molens wel graag dicht op elkaar, en als die slingers dicht moeten, dan gaan ze toe he (als ik nu zie dat ik er vissen mee kwijtspeel ga ik natuurlijk stoppen daarmee Knipoog )
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Patrick Wolters  
#470 Gepost : donderdag 24 november 2011 19:38:46(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
chiele schreef:
Ik begrijp de mensen die tackle tarts maar niets vinden

Ik heb wel graag een mooie setup, en als ik tarty setups mooi vind... ja het zij zo Breede lach
ik ga er geen dure backsticks, beepers, gepersonaliseerde hangers, etc voor kopen, maar zoals op mn foto te zien is heb ik me molens wel graag dicht op elkaar, en als die slingers dicht moeten, dan gaan ze toe he (als ik nu zie dat ik er vissen mee kwijtspeel ga ik natuurlijk stoppen daarmee Knipoog )

Maar leg me nou is uit wat dan de meerwaarde is om je hengels zo dicht bij mekaar te zetten dat je je slingers er voor in moet klappenThink
Ook ik heb me hengels dicht bij elkaar staan maar wat ik veel belangrijker vindt is dat mn toppen enigzins richting de stek wijzen waar ik vis maakt ook de snagears meteen overbodig.
Mvg patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Patrick Wolters  
#471 Gepost : donderdag 24 november 2011 19:42:01(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)


Mat kan ik mijn wel iets bij voorstellen
Dat is nog van vroeger met die monkey climbers

ook is het goed als je je setup laag vist
Een regenbui en je molens zitten onder het zand
dus zo'n mat scheelt je weer een poets beurt



Ja als je spullen niet vies mogen worden dan kun je ze beter thuis laten of moeten we bij droog winderig weer soms ook een windscherm plaatsen want stel je voor dat er zand over je setup waait.
Mvg patrick

Bewerkt door de gebruiker donderdag 24 november 2011 19:43:48(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
remco83  
#472 Gepost : donderdag 24 november 2011 19:45:32(UTC)
remco83


10 ponder

Lid sinds: 11-12-2010(UTC)
Berichten: 51

erwin weet jij wat die pod van fox gaat kosten vind hem wel heel mooi????
niet geschoten is altijd mis
chiele  
#473 Gepost : donderdag 24 november 2011 19:46:20(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

carppassion schreef:
Maar leg me nou is uit wat dan de meerwaarde is om je hengels zo dicht bij mekaar te zetten dat je je slingers er voor in moet klappenThink
Ook ik heb me hengels dicht bij elkaar staan maar wat ik veel belangrijker vindt is dat mn toppen enigzins richting de stek wijzen waar ik vis maakt ook de snagears meteen overbodig.
Mvg patrick


tja, heb ik geen uitleg voor. maar wat is het probleem als ik zeg dat ik er mee stop als ik zie dat het zorgt voor visverlies? Knipoog

en die toppen richting stek, doe ik ook zo veel mogelijk
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Patrick Wolters  
#474 Gepost : donderdag 24 november 2011 19:48:21(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
remco83 schreef:
erwin weet jij wat die pod van fox gaat kosten vind hem wel heel mooi????

Waarschijlijk veel te veel net als alle fox spullen.
Nee sorry is een mooie pod hoor maar ben in het verleden iets te vaak teleurgesteld door producten van fox vandaar mijn lompe antwoord.
Mvg patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Ron van Houtum  
#475 Gepost : donderdag 24 november 2011 19:50:07(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
carppassion schreef:

Ja als je spullen niet vies mogen worden dan kun je ze beter thuis laten of moeten we bij droog winderig weer soms ook een windscherm plaatsen want stel je voor dat er zand over je setup waait.
Mvg patrick


spullen mogen wel vies worden uiteraard
Had het ook niet over mijn
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Patrick Wolters  
#476 Gepost : donderdag 24 november 2011 19:51:28(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)


tja, heb ik geen uitleg voor. maar wat is het probleem als ik zeg dat ik er mee stop als ik zie dat het zorgt voor visverlies? Knipoog

en die toppen richting stek, doe ik ook zo veel mogelijk


Vind het geen probleem hoor chiele gaf alleen mn mening een ieder moet het voor zich weten vindt het alleen een modeverschijnsel wat verder niks toevoegd aan onze hobby.
Mvg patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Patrick Wolters  
#477 Gepost : donderdag 24 november 2011 19:52:53(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)


spullen mogen wel vies worden uiteraard
Had het ook niet over mijn


Zon idee had ik al Ron
Mvg patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Jorden  
#478 Gepost : donderdag 24 november 2011 19:52:58(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Ben niet zo echt met dat tarty gedoe bezig. Vind het wel grappig hoe sommige mensen er in op kunnen gaan, zelf sta ik er redelijk neutraal over. Laat ze maar doen, het heeft geen invloed op mijn visserij. Bij mij staat functionaliteit op de 1ste plaats. PS: het betekent niet dat als het niet functioneel is, dat het er niet mooi kan uit zien!
Me...myself...and my rods!
Jorden  
#479 Gepost : donderdag 24 november 2011 19:54:50(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
carppassion schreef:
remco83 schreef:
erwin weet jij wat die pod van fox gaat kosten vind hem wel heel mooi????

Waarschijlijk veel te veel net als alle fox spullen.
Nee sorry is een mooie pod hoor maar ben in het verleden iets te vaak teleurgesteld door producten van fox vandaar mijn lompe antwoord.
Mvg patrick


AMEN!!! Breede lach Breede lach

Eindelijk eens iemand die het ook zegt! ;p
Me...myself...and my rods!
PascalP  
#480 Gepost : donderdag 24 november 2011 21:38:11(UTC)
PascalP


30 ponder

Lid sinds: 19-1-2011(UTC)
Berichten: 713
Nederland

Vind zoon tarty setje echt wel mooi en ik probeer zelf mijn hengels ook zo mooi mogelijk neer te zetten maar ik ga niet de slingers dichtklappen om ze nog dichter op elkaar te zettenThink maar vindt het echt wel mooi hoe sommige mensen de hengels tarty neerzetten en zal de laatste zijn dat ze ermee moeten stoppenBreede lach
Het maakt niet uit groot of klein,
als ze maar mooi zijn
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
72 Pagina's«<2223242526>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.