logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Flo  
#1 Gepost : maandag 5 september 2016 10:04:12(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
Zo, net terug van een instant sessietje
Mijn maat kon niet mee, dus ik ben er alleen op uitgetrokken.
Tijdens de week heb ik een Frans riviertje in kaart gebracht en potentiële stekken op aangeduid.
Zoals velen weten is de praktijk vaak anders dan de theorie... De meeste stekken die ik had gemarkeerd bleken ter plaatse toch niet zo ideaal.
Na een 2tal uurtjes zoeken spreek ik kerels aan die langs het water wandelen... blijken het wel geen karpervissers!
Na even babbelen besluiten ze mij een leuke stek te tonen en ik rij achter tot daar.
Ze geven me ook nog een tip ivm een nachtwater in de buurt, dus ik ben deze gasten zeer dankbaar. Hier in België zijn we veel meer "mondje dicht" dus dit helpt me goed vooruit.

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

De stek op zich in ruim, enig minpuntje is dat ik aan de buitenbocht zit.
De hengels gaan te water en het wachten kan beginnen.
Om het kort te houden : het vissen was niet evident met al dat wier, smorgens waren mijn lijnen meters verplaatst en hingen er gigantische velden wier in. Ik voelde me al gelukkig dat ik al mijn montages heb kunnen recupereren
Helaas enkel een kroeskarper gevangen.

Tijdens het opkuisen vraagt een wandelaar me naar de vangsten. Hij vist zelf ook en is de beheerder van een privewater van 36 hectare vlakbij.
We praten even en na een tijdje geeft hij z'n visitekaartje af met de uitnodiging om eens (gratis) te komen vissen Breede lach geniaal.
Je mag er niet nachtvissen, maar er zitten bakken...
Dit water zal binnekort dus eens aan bod komen Blij
wordt vervolgd! (de rivier ook trouwens!)
Sponsor
HarryO  
#2 Gepost : woensdag 7 september 2016 20:30:56(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
dan ook maar mijn ervaring na een paar weken uit de roulatie te zijn geweest.
dit vanwege een operatie aan mijn hand. dus zie je op de foto's de linkerhand in een handschoen of plastic zakje dan is dat om bovenstaande reden.

goed dan nu naar de resultaten van Maandag op Dinsdag.
Maandagmiddag om een uur of 15.00 uur ter plaatse en na wat strooiwerk als eerste mijn hengels in actiestand gelegd.
toen begonnen met nachtverblijf en fouragetent opzetten.
Mocht het niet afmaken want een beetmelder riep mij dat ik bij hem moest komen.
en dat is iets wat ik heel graag doe.
evenlater mocht ik deze spiegel op de foto zetten.
UserPostedImage
jammer dat de fotograaf niet goed richten kon. Shhh
begin is er dus geen blank deze keer.
Mocht verder gaan met opzetten en mocht ook nog rustig eten.
Na het eten vond ik het tijd voor een drankje maar moest voor ik maar 1 slok mocht nemen weer naar een hengel toe spurten want die had het heel moeilijk om de lijn op de spoel te houden, die vloog er bijna af zoveel kracht werd er opgezet. maar ook deze was na een tiental minuten uitgeraasd en mocht ook samen met mij op de foto.
UserPostedImage
daarna bleef het die avond rustig en mocht ik genieten van een paar biertjes.
Die nacht niks er bij gevangen maar wel wakker gehouden door een aantal kleine runs die stopten op het moment dat ik mijn laarzen aanhad of de tent open deed.Dit gebeurde een keer of 4 en toen maar besloten om ze er uit te halen had dan ook smorgens behoorlijk de P in.
zodra het licht begon te worden, (en Bert weet dat ik dan ook wakker ben) hengels er weer gebruiksklaar ingelegd en water opgezet voor de koffie. en ja hoor daar ging er weer 1 er naar toe gepurt (voor zover een 68 jarige dat nog kan) en weer was het stil, hengel er toch maar uitgehaald en het aas bekeken maar daar was niets aan te zien. terug gooien maar weer. goed, water kookte inmiddels dus er kon koffie gezet worden. Na de eerste bak even de buitenkant schoon gemaakt en gezicht glad gemaakt. ontbijtje genomen en toen ook maar even de binnenkant ontdaan van overtolligheid.Bidden
Toen vond mijn beetmelder het weer eens tijd om mij te roepen dus deze keer rustig richting mijn hengels gelopen met het idee....juist dus niet hij begon steeds sneller te schreeuwen en mocht ik gelukkig weer worstelen met een visje.
UserPostedImage
Dacht dat het toen wel gebeurt was en zou maar 1 nachtje gaan, dus begonnen met opruimen. maar mocht weer stoppen vanwege een kleine run gevolgd door een stilte en enkele buigingen van het topje bij het opnemen voelde het niet als een karper maar tijd om te denken wat het wel was kreeg ik niet want een tweede melder ging vol af en wel zodanig dat ik snel wissselde van hengel en verder ging met de laatste. Voelde goed en was voorlopig niet van plan om naar mij toe te komen. gelukkig hield de andere hengel alles netjes onder controle en bleef het hier tot enkele piepjes of topje buigen.
uiteindelijk werd de vis waarmee ik worstelde toch moe em mocht ik hem op de mat leggen. waarna ik met de ander bezig kon.
UserPostedImage
Dit was snel geklaard en had daarmee, denk ik, ook de lastpost van afgelopen nacht te pakken.
UserPostedImage
Mochten jullie trouwens denken dat ik deze twee probeer te kussen? niets is minder waar. Ik maak de foto's met Wisle cam. en dacht dat het fluitje niet over kwam. later zag ik die gekke bek eigenlijk pas.
deze foto als bewijs van de dubbelrun. Weet niet hoe ik het anders moet tonen.
UserPostedImage
Had bijna alles opgeruimd en ook al een paar hengels (het is een particulier water dus viste ik met 5 hengels)toen het klapstuk van de sessie zich met veel bombarie melde. ging meteen vol in de run en hard. Ook na het opnemen bleef hij maar doorgaan en moest de spoel behoorlijk dicht draaien. telkens als ik hem een tig meter naar mij toe had gehaald nam hij die ook weer terug. Gelukkig werden mijn meters uiteindelijk meer dan de zijne en mocht ik na al die spiegel(tjes)en zeeltje, toch een mooie schub op de foto zetten.
UserPostedImage
Dit was de afsluiting van een zeer geslaagde sessie.
en van het handje geen last gehad dankzij "de handschoen" Bedankt!
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
l-o-r-e-n-z-o  
#3 Gepost : woensdag 7 september 2016 20:58:01(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Ik Dacht nu echt dat je een operatie aan je had hoofd gekregen , toen ik begon te lezen en de eerste foto's zag later zag ik dat het niet het geval was zo slecht opereert er niemand denk ik Breede lachd .
Verder niet slecht gevangen voor 1 nacht jammer dat ze allemaal aan de kleine kant zijn .
MVG Lorenzo
bertkamp  
#4 Gepost : woensdag 7 september 2016 21:24:46(UTC)
bertkamp


25 ponder

Lid sinds: 15-7-2010(UTC)
Berichten: 405

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
Geen verkeerde sessie Harry, ik zie dat je de onthaakmat flink getest hebt.
Heb je de boot ook nog gebruikt ?
HarryO  
#5 Gepost : woensdag 7 september 2016 21:31:18(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
d'oh! Lorenzo Lorenzo d'oh!
in mijn eerste twee regels had ik toch duidelijk gezegd dat ik was GEOPEREERD aan mijn linkerhand en niet dat mijn hoofd was GEAMPUTEERD.Nee hoor
Dat het wel zo lijkt is de schuld van de cameraman.Mee eens
en dan die kleine visjes....Tja kan daar wel een boel over vertellen maar doe het liever niet hier.ShhhSilenced
Laat ik het er bij houden dat dit water veel kleinere vissen heeft en een paar grote die tussen de 20 en 30 kilo zitten.
Maar ook die kleine zijn leuk om te vangenNiet eens Al hoop ik natuurlijk ooit de kampioen hier te vangenBlijb
Volgende week eerst maar weer een week vakantie.....hengels gaan wel mee uiteraard.
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
bertkamp  
#6 Gepost : donderdag 8 september 2016 02:08:20(UTC)
bertkamp


25 ponder

Lid sinds: 15-7-2010(UTC)
Berichten: 405

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
Jij hebt toch altijd vakantie Harry ?
Als ik terug ben van 2 weken Frankrijk moeten we nog maar eens een paar nachies doen, als je het niet te koud krijgt nachts.
Maar misschien heb ik daar nog wel wat voor......
HarryO  
#7 Gepost : donderdag 8 september 2016 05:31:32(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Doen we Bert en eigenlijk samen met Harm, want heb toch wel een beetje een schuldgevoel toen ik de laatste keer plotseling weg ging/moest.
En koud krijgen? Ik weet niet wanneer je terug komt en we weer samen kunnen vissen maar die keer dat we samen in Frankrik waren vroor het snachts.
Heb je mij toen horen klagen?
Maar als je iets voor de kou hebt. Zou mooi zijn. een flesje Jagermeister of een bruin kruikje is nooit verkeerd.😀

Bewerkt door de gebruiker donderdag 8 september 2016 05:49:29(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
HarryO  
#8 Gepost : donderdag 8 september 2016 06:14:23(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Oef.....zie nu pas je eerdere reactie Bert.
Boot wel droog getest maar nog niet op het water.
De boot was zonder luchtpomp en blaas hem thuis op met de compressor.
Deze boot gekocht met een plakker en de mededeling dat de tegenoverliggende tube ook lek was bij het ventiel.
De plakker die was aangebracht (bij het ventiel van het voorste compartiment) deed geen enkele dienst en heb ik er af gehaald. En het rubber rondom het ventiel voorzichtig losgemaakt.
Daarna weer gelijmd. Dit compartiment is nu dicht. De twee tube's aan de zijkanten waren ook dicht alleen lekte de kiel eveneens bij het ventiel. Deze op de zelfde manier behandeld.
Is nu ook dicht.
Reste nog enig plakwerk van het rubber van de motorspiegel.
Om de lijm resten t e verweideren heb ik thinner gebruikt, dit is oké , als je de goede neemt. Is ook niet erg als je alleen de te lijmen vlakken er mee behandeld.
Maar.....vlak in de buurt van de lijmplekken zat nog een beetje geknoeide lijm en die heb ik ook weggehaald met thinner en merkte daarbij dat ook het vuil wat op de tube's zat makkelijk er af gehaald
kon worden. Dus een nog groter stuk van de boot schoongemaakt met thinner.
Had ik niet moeten doen want nu is de tube die ik met thinner behandeld heb lek cq poreus.
Heb op internet eindelijk een strijkstel gevonden (rubber life) wat op de buitenkant van de boot aangebracht kan worden dus dat gaat na mijn weekje vakantie gebeuren.
Heb ook wel middelen gezien die je via het ventiel in de tube giet, dan de boot opblaast en gaat draaien met de boot zodat de vloeistof zich kan verdelen over het hele oppervlak en dan langzaam een soort rubberlaagje gaat vormen. Maar ik heb het er aan de buitenkant af gekaald en wil het er ook daar weer op aanbrengen.
Dus mocht je ooit vlekken van je boot willen halen gebruik dan geen thinner. 😃😃

Bewerkt door de gebruiker donderdag 8 september 2016 06:20:42(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
l-o-r-e-n-z-o  
#9 Gepost : zaterdag 10 september 2016 09:31:13(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Al die moeite Harry Gewoon heel de boot opspuiten met uitzetbare pu schuim en op de aanhangwagen binnen als je hem nodig hebt je kan geen lekken meer varen en het gewicht word niet te hoog .
In het verleden iemand tegen gekomen die dat gedaan had en blijkbaar werkte het Geschokt .
Jou boot is toch een soort van pvc bootje denk ik heb de mijne oude boot in het verleden ook eens opgelapt en afgekuist met cellulose thinner geen problemen mee gehad .
Het was een lodestar héél degelijk materiaal dus , die 2 meter die ik veel gebruik is ook van pvc 5-laags PVC deze heb ik toch ook al eens afgekuist met cellulose thinner en ook geen probleem mee gehad .
Mvg Lorenzo
HarryO  
#10 Gepost : zaterdag 10 september 2016 10:43:53(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Klopt Lorenzo er is thinner speciaal voor PVC Een weer een ander voor hypalon.
Maar ik had nog wat staan, overgehouden van mijn werk, en dat is de agressiefste soort.
Mijn boot is een Silver marine waarvan de verkoper zij dat het een 330 was. Maar als ik kijk bij een 330 Silver Marine zie ik altijd 2 zitbanken en die van mij heeft/ had maar 1 zitbank.
Dus ik persoonlijk denk dat het een 270 is maar weet niet precies hoe ze zo,n boot meten. Of dat van kop tot staart is of vanaf de spiegel tot de kop van de boot.
In het eerste geval is hij ca. 310 en in het tweede geval 240
Het is voor mij de enigst verklaarbare manier, van poreus heid door thinner. Voor die behandeling was de boot dicht, nadat ik die thinner gebruikt had liep hij langzaam leeg.
Volspuiten met pur schuim is voor mij geen optie😂😂😂😀😀. Dan had ik ook een rib boot kunnen kopen.😀😀
Had nog een leuke aankoop gedaan bij Bootman .bv oftewel rubberbootshop. Een potje 2 componenten pvc lijm en thinner voor pvc. (te laat gezien) en 3 nieuwe ventielen.
Het totaalbedrag kwam net boven de 50 euro uit en was de verzending gratis.
De ventielen bleken echter niet te passen en mocht ik retour sturen.
Totaal bedrag 19,50 moest en moest voor de retourzending 6,95 betalen.
En toen kwam de melding van rubberbootshop dat de gratis verzend optie die de originele zending zat verviel en die alsnog werd ingehouden op mijn tegoed. Af 7,99.
Van die 19,50 blijft dus welgeteld 4,56 over. 😀😀 Ze hebben gelijk, ik had er niet aan gedacht en staat ook als een apparte levering vermeld op de nota, maar vind het toch geen goede service.
Denk dat ik die rubber life toch maar ergens anders ga bestellen. 😀😀
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
HarryO  
#11 Gepost : zaterdag 10 september 2016 10:44:23(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Klopt Lorenzo er is thinner speciaal voor PVC Een weer een ander voor hypalon.
Maar ik had nog wat staan, overgehouden van mijn werk, en dat is de agressiefste soort.
Mijn boot is een Silver marine waarvan de verkoper zij dat het een 330 was. Maar als ik kijk bij een 330 Silver Marine zie ik altijd 2 zitbanken en die van mij heeft/ had maar 1 zitbank.
Dus ik persoonlijk denk dat het een 270 is maar weet niet precies hoe ze zo,n boot meten. Of dat van kop tot staart is of vanaf de spiegel tot de kop van de boot.
In het eerste geval is hij ca. 310 en in het tweede geval 240
Het is voor mij de enigst verklaarbare manier, van poreus heid door thinner. Voor die behandeling was de boot dicht, nadat ik die thinner gebruikt had liep hij langzaam leeg.
Volspuiten met pur schuim is voor mij geen optie😂😂😂😀😀. Dan had ik ook een rib boot kunnen kopen.😀😀
Had nog een leuke aankoop gedaan bij Bootman .bv oftewel rubberbootshop. Een potje 2 componenten pvc lijm en thinner voor pvc. (te laat gezien) en 3 nieuwe ventielen.
Het totaalbedrag kwam net boven de 50 euro uit en was de verzending gratis.
De ventielen bleken echter niet te passen en mocht ik retour sturen.
Totaal bedrag 19,50 moest en moest voor de retourzending 6,95 betalen.
En toen kwam de melding van rubberbootshop dat de gratis verzend optie die de originele zending zat verviel en die alsnog werd ingehouden op mijn tegoed. Af 7,99.
Van die 19,50 blijft dus welgeteld 4,56 over. 😀😀 Ze hebben gelijk, ik had er niet aan gedacht en staat ook als een apparte levering vermeld op de nota, maar vind het toch geen goede service.
Denk dat ik die rubber life toch maar ergens anders ga bestellen. 😀😀
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
Nico Binard  
#12 Gepost : zaterdag 10 september 2016 20:13:49(UTC)
Nico Binard


40 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 1.024
Man
België
Locatie: Scheldewindeke

Bedankjes: 13 keer
Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
Gisteren sessie met Joeri is jammer genoeg terug uitgedraaid op een dikke blank voor hem.
Ik wist deze 2 schubs te landen Breede lach

Schub 9kg
UserPostedImage

Schub 9kg
UserPostedImage
Grtz
"Carpfishing it's a way of life, my life!"
thanks Nico Binard is 1x bedankt voor deze nuttige post.
HarryO op 18-9-2016(UTC)
Jeroen84  
#13 Gepost : maandag 12 september 2016 07:32:12(UTC)
Jeroen84


30 ponder

Lid sinds: 19-9-2013(UTC)
Berichten: 630
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
Mooie vissen Nico Like

Ik zelf mocht deze en midden in de nacht nog een schub verwelkomen op de mat.

UserPostedImage
Pak een Bak!!

Schubbenteller: -1
HarryO  
#14 Gepost : maandag 12 september 2016 10:00:59(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Prachtig schubje Jeroen 10 kg ?
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
Jeroen84  
#15 Gepost : maandag 12 september 2016 10:14:16(UTC)
Jeroen84


30 ponder

Lid sinds: 19-9-2013(UTC)
Berichten: 630
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
Nee bij lange na niet Blij verder dan 6 kg kwam de unster niet Dus...
Pak een Bak!!

Schubbenteller: -1
Nico Binard  
#16 Gepost : dinsdag 13 september 2016 05:37:59(UTC)
Nico Binard


40 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 1.024
Man
België
Locatie: Scheldewindeke

Bedankjes: 13 keer
Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
Thx Jeroen en proficiat met je vangst!!Like
grtz
"Carpfishing it's a way of life, my life!"
HarryO  
#17 Gepost : dinsdag 13 september 2016 14:17:21(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Oooh sorry Nico,😰😰
Ik had alleen de melding van Jeroen gezien omdat die getoond werd als laatste plaatsing.
Maar ook jij gefeliciteerd met je mooie vangsten. Zijn zeer zeker niet Minder dan die van Jeroen.😀😀
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
Nico Binard  
#18 Gepost : donderdag 15 september 2016 05:37:26(UTC)
Nico Binard


40 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 1.024
Man
België
Locatie: Scheldewindeke

Bedankjes: 13 keer
Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
Geen probleem Harry,thx!! Knipoog
grtz
"Carpfishing it's a way of life, my life!"
HarryO  
#19 Gepost : zaterdag 17 september 2016 09:10:22(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
UserPostedImage
Mocht deze gistermorgen in een sessie van 4 uur landen
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
Flo  
#20 Gepost : zondag 18 september 2016 00:20:42(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
In mijn vorige verslagje heb ik het over een uitnodiging gehad om op een mooi meer te gaan vissen.
Wel na wat heen en weer mailen met de voorzitter van de club zijn we dit weekend een (gratis) dagsessie gaan doen (je mag er niet nachten)

We hadden afgesproken iets na 6u aan een parking nabij het water.
Die kerel is nogal vriendelijk, maar goed gek, om zo vroeg op te staan om 2 verdwaalde Belgen een vroege rondleiding te geven op het meer waar zijn kleine club als enige het visrecht heeft.
Het water is prachtig en we zijn direct razend enthousiast. Het is wel een heel eind sjouwen met ons materiaal. Nog voor de zon op is beginnen we de lijnen uit te varen.
Op een andere uitloper zo'n 200m van ons zitten nog 2 locals.
Deze varen zonder veel schroom hun lijnen tot praktisch op de plaats van Thibault.
Na wat roepen houden ze gelukkig meer afstand, je zo al van 's morgens vroeg het sch*** krijgen.

UserPostedImage

Rond 8u zijn we helemaal klaar en is het tijd om te relaxen.
De ochtend wordt echter helemaal verstoord door een groep reddingshonden die met behulp van zodiacs getrained worden niet ver van waar we vissen.
We besluiten ons maar niet te druk te maken en zien wat het geeft. De verre kant laten ze gelukkig met rust.

UserPostedImage

Rond een uur of 10 krijgt Thibault een aarzelende aanbeet. De eerste brasem is een feit, hopelijk volgen er niet teveel.
Het is bijna wachten tot de middag, maar uiteindelijk krijgen we een run.
Mijn collega slaat aan en de dril over lange afstand kan beginnen. De verloopt moeizaam, want er moeten nogal wat taaie wierbedden doorkruist worden.
Na een poosje wordt de vis geland en het is gelijk een goeie. Kort,hoog en dik! Direct een dertiger Like

UserPostedImage

De steaks gaan in de pan, maar we mogen het vuur al spoedig terug afleggen want de 2de vertrekt en is voor mij.
Iets kleiner dan de vorige, maar toch geen mis formaat. Beiden vis op de mat dus sessie al geslaagd.

UserPostedImage

Rond 14u krijg ik terug een aanbeet. Het is zwoegen om de vis tot de kant te krijgen en hij komt meerdere malen vast te zitten.
Gelukkig blijft er beweging in de zaak en traag maar waar komt de vis dichter. Het is weer een goeie!
Na het scheppen weten we het zeker : de 2de dertiger is een feit!

UserPostedImage

Hier blijft het echter niet bij. Na het verspelen van 2 vissen in het wier is krijgen we terug een krijser.
Deze is voor Thibault en geeft zich niet snel gewonnen. Uiteindelijk moet de vis z'n meerdere erkennen en wordt hij genet.
We staan perplex : weer een dertiger !!!

UserPostedImage

Na deze prachtige vangst kan Thibault nog een mooie spiegel vangen als laatste vis. Ikzelf verspeel er helaas nog ene in het wier.

UserPostedImage

Voor een sessie van 12u hebben we ons kostelijk geamuseerd. De omgeving was prachtig en de man die ons heeft uitgenodigd zeer vriendelijk.
Wie weet komen we er ooit nog eens terug...

UserPostedImage
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.