logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

7 Pagina's«<4567>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
timvanzanten  
#101 Gepost : donderdag 8 november 2012 10:06:28(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Netjes hoor! Wat doet hij bij nacht?
team nootdorp  
#102 Gepost : donderdag 8 november 2012 18:46:24(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
timvanzanten schreef:
Netjes hoor! Wat doet hij bij nacht?

weinig, hij heeft echt licht nodig om beeld te geven, misschien bij volle maan. anders ff google voor een infrarood cam

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
Ruud Gosselink  
#103 Gepost : donderdag 8 november 2012 18:53:04(UTC)
Ruud Gosselink


35 ponder

Lid sinds: 10-1-2011(UTC)
Berichten: 930

Camera ziet er hartstikke professioneel uit. Wanneer je dit kunt, moet het toch niet te moeilijk zijn om een ring leds er om heen aan te brengen?
team nootdorp  
#104 Gepost : donderdag 8 november 2012 19:36:42(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Ruud Gosselink schreef:
Camera ziet er hartstikke professioneel uit. Wanneer je dit kunt, moet het toch niet te moeilijk zijn om een ring leds er om heen aan te brengen?

dat zal ook denk geen probleem zijn, maar denk dat ze er bang voor zijn

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
ronalddehoog  
#105 Gepost : donderdag 8 november 2012 19:52:45(UTC)
ronalddehoog


40 ponder

Lid sinds: 10-2-2012(UTC)
Berichten: 1.064

Bedankjes: 2 keer
Zou wel mooi staan in die gaten die je geboord heb voor de schroeven(?). Heb ook wel eens gehoord dat vissen juist op licht afkomen. Stropen? Weet niet of het waar is hoor.
Voer geen oorlog, voer de vissen.
team nootdorp  
#106 Gepost : donderdag 8 november 2012 19:58:06(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
die gaten zijn dat koude lucht van de ene gleuf naar de ander kan, zodat hij mooi koud blijft

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
team nootdorp  
#107 Gepost : donderdag 8 november 2012 20:01:20(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
had dit ff zitten kijken, en het beeld van de carpcam is echt veel beter dan deze zooi. nou tim kunnen jullie geen film maken

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
ronalddehoog  
#108 Gepost : donderdag 8 november 2012 20:26:43(UTC)
ronalddehoog


40 ponder

Lid sinds: 10-2-2012(UTC)
Berichten: 1.064

Bedankjes: 2 keer
team nootdorp schreef:
die gaten zijn dat koude lucht van de ene gleuf naar de ander kan, zodat hij mooi koud blijft


Oh oke. Dacht dat dit er zat om daardoor schroeven aan te kunnen draaien. Had je dan niet beter die vinnen wat dunner kunnen maken en dan wat meer? Denk dat dat beter koelt dan een paar gaten...
Voer geen oorlog, voer de vissen.
team nootdorp  
#109 Gepost : donderdag 8 november 2012 20:28:36(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
ronalddehoog schreef:
team nootdorp schreef:
die gaten zijn dat koude lucht van de ene gleuf naar de ander kan, zodat hij mooi koud blijft


Oh oke. Dacht dat dit er zat om daardoor schroeven aan te kunnen draaien. Had je dan niet beter die vinnen wat dunner kunnen maken en dan wat meer? Denk dat dat beter koelt dan een paar gaten...

ik wou de vinnen 1 mm dik maken, maar me beitel was 3 mm dus kleiner kon het niet, had het ook liever gedaan

ik heb al een idee voor een lamp, een pvc buisje rond 30 boven op maken, aan de voorkant een as vast gelijmt in de buis van mat doorzichtig kunstof, daar achter 2 of 4 power led lijmen met 2 componenten envirotex, en een 9 volt blok baterij er in, het enige probleem is het aan en uit zetten

Bewerkt door de gebruiker donderdag 8 november 2012 20:50:58(UTC)  | Reden: Niet aangegeven


it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
peter servais  
#110 Gepost : donderdag 8 november 2012 21:00:05(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Super scherp!
Hoe ontvang je de beelden?
Slaat de webcam die op op een geheugenkaartje of heb je een laptop mee naar de waterkant?
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
team nootdorp  
#111 Gepost : donderdag 8 november 2012 21:02:08(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
peter servais schreef:
Super scherp!
Hoe ontvang je de beelden?
Slaat de webcam die op op een geheugenkaartje of heb je een laptop mee naar de waterkant?

werkt via een usb naar je laptop, wil de beelden natuurlijk wel live kijken ander heeft het nog geen nut

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
Lodewijk  
#112 Gepost : donderdag 8 november 2012 22:53:40(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
team nootdorp schreef:
peter servais schreef:
Super scherp!
Hoe ontvang je de beelden?
Slaat de webcam die op op een geheugenkaartje of heb je een laptop mee naar de waterkant?

werkt via een usb naar je laptop, wil de beelden natuurlijk wel live kijken ander heeft het nog geen nut


alleen jammer dan dat je gemm maar 2 uurtjes kan kijken en dan je accu leeg is Blij
of heb je daar ook een oplossing voor?
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
team nootdorp  
#113 Gepost : donderdag 8 november 2012 23:00:59(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
thuis heb ik gewoon stroom aan het water, anders moet je een 2e accu hebben of zonne paneel
hoe gaat dat dan met de carp cam?

Bewerkt door de gebruiker donderdag 8 november 2012 23:06:00(UTC)  | Reden: Niet aangegeven


it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
ronalddehoog  
#114 Gepost : donderdag 8 november 2012 23:25:07(UTC)
ronalddehoog


40 ponder

Lid sinds: 10-2-2012(UTC)
Berichten: 1.064

Bedankjes: 2 keer
team nootdorp schreef:

ik wou de vinnen 1 mm dik maken, maar me beitel was 3 mm dus kleiner kon het niet, had het ook liever gedaan

ik heb al een idee voor een lamp, een pvc buisje rond 30 boven op maken, aan de voorkant een as vast gelijmt in de buis van mat doorzichtig kunstof, daar achter 2 of 4 power led lijmen met 2 componenten envirotex, en een 9 volt blok baterij er in, het enige probleem is het aan en uit zetten


Oké dan gaat het hem idd niet worden.

Wel een goede oplossing voor dat licht! Knipoog
Voer geen oorlog, voer de vissen.
Lodewijk  
#115 Gepost : donderdag 8 november 2012 23:31:27(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
team nootdorp schreef:
thuis heb ik gewoon stroom aan het water, anders moet je een 2e accu hebben of zonne paneel
hoe gaat dat dan met de carp cam?

ze hebben me is een keer verteld dat de carpcam gewoon dicht bij een huis staat.
dus genoeg stroom en data zou ik zeggen.
maar is er een zonnepaneel die zoveel stroom op kan wekken om een laptop draaiende te houden?
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Lodewijk  
#116 Gepost : donderdag 8 november 2012 23:33:14(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ronalddehoog schreef:
team nootdorp schreef:

ik wou de vinnen 1 mm dik maken, maar me beitel was 3 mm dus kleiner kon het niet, had het ook liever gedaan

ik heb al een idee voor een lamp, een pvc buisje rond 30 boven op maken, aan de voorkant een as vast gelijmt in de buis van mat doorzichtig kunstof, daar achter 2 of 4 power led lijmen met 2 componenten envirotex, en een 9 volt blok baterij er in, het enige probleem is het aan en uit zetten


Oké dan gaat het hem idd niet worden.

Wel een goede oplossing voor dat licht! Knipoog



waarom koop je niet zo'n staafmarker dan die je kan bedienen met een afstandsbediening........
gewoon zo'n ding uit mekaar slopen??
lijkt me wel te lukken denk ik dan
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
team nootdorp  
#117 Gepost : vrijdag 9 november 2012 00:00:36(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
weet niet of je stroom af kan tappen van de usb kabel, staat dacht ik ook 6 volt op

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
team nootdorp  
#118 Gepost : vrijdag 9 november 2012 19:25:37(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
heb iets gevonden om een cam in IR te laten zien, er zit een rood glaasje voor de lens (de IR filter) als je die weg haald kan hij weerkaatsend IR licht zien, en dus het licht van IR led's

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
kuijsje2012  
#119 Gepost : vrijdag 9 november 2012 20:56:13(UTC)
kuijsje2012


20 ponder

Lid sinds: 22-10-2012(UTC)
Berichten: 263

Bedankjes: 1 keer
team nootdorp schreef:
heb iets gevonden om een cam in IR te laten zien, er zit een rood glaasje voor de lens (de IR filter) als je die weg haald kan hij weerkaatsend IR licht zien, en dus het licht van IR led's


meschien een goede investering voor als je langere sessies gaat doen met de camera.

ik heb er dit jaar een gekocht, echt makkelijk voor mobiele telefoon, fototoestel,laptop. het is wel veel geld maar het betaald zich wel terug gezien de gemakken die je er van hebt. je hoeft hem tenslotte niet alleen voor het vissen te gebruiken wat te bedenken van koffie aan de waterkantBlijb en allerlei andere apparaten.

Super stille, en zuinige en draagbare Kipor Aggregaat met inverter. Deze benzine generator levert 770 Watt en is voorzien van inverter techniek. Door de inverter kan gevoelige apparatuur zoals een laptop direct op de generator aangesloten worden.

• Inverter
• Handmatig startsysteem
• Olie-alarm

Deze kleine handzame draagbare generator vormt de nieuwe maatstaf op het gebied van mobiele stroomvoorziening. TS24.nl biedt een compacte constructie van de draagbare generatoren en bespaart tot 50% volume en tot 50% gewicht ten opzichte van conventionele aggregaten. Hierdoor zijn de draagbare generatoren uitermate geschikt voor (extra) stroom bij werk en vrije tijd. Het geeft u meer vrijheid tijdens het zeilen of varen, omdat de extra stille stroom weinig ruimte inneemt. Voor professionele toepassingen zijn de generatoren goed te gebruiken. Elektrische gereedschappen zijn makkelijk op de generator aan te sluiten.
De portables zijn voorzien van inverter technologie. U heeft daarmee altijd een nauwkeurige uitgangsspanning en frequentie. De inverter technologie zorgt voor een perfecte frequentie- en spanningsstabiliteit, zodat u altijd uw gevoelige (computer) apparatuur kunt aansluiten.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 9 november 2012 21:01:05(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

kuijsje2012 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
116120_0.jpg
http://643859649545125642.weebly.com/

wie het kléne niej eert is de gróte niej weert

team nootdorp  
#120 Gepost : zaterdag 10 november 2012 01:56:10(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
jammer van het prijskaartje, anders zou ik er echt 1 kopen

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
7 Pagina's«<4567>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.