|
|

5 ponder
|
goeiedag heeft er iemand ervaring met mixers deegkneders of mengmachines voor het kneden van boiliedeeg? mvg ronald
|
|

50 ponder
|
wat is de vraag, Ronald wil je weten welke er goed is? Dan zeg ik deze, Heb deze zelf en gaat perfect daarmee, motor sterk genoeg maakte op deze manier 30 kilo op een dag.
Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:

Mijn grootste moet ik nog vangen. Mvg. Henk Haarlem.Mijn adres voor tackel gear.Mijn you tube kanaalPetitie stop ACTAC.O.S. petitie: Laat de spiegels voor de sport !
|
|

5 ponder
|
ja henk welke er goed is, of iemand voorkeur heeft voor bepaalde merken of juist niet.Maar bedankt voor je reactie
|
|

10 ponder
|
wat von prijskaartje hangt hier aan www.wehlsekarpervissers.nl
|
|

50 ponder
|
gerjan schreef:wat von prijskaartje hangt hier aan Een stevige Gerjan. Maar is de beste die geschikt is voor boilie deeg. Maakt ook gelijk worst, maar ik gebruik een air gun. Pasta maker 1400
Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:

Mijn grootste moet ik nog vangen. Mvg. Henk Haarlem.Mijn adres voor tackel gear.Mijn you tube kanaalPetitie stop ACTAC.O.S. petitie: Laat de spiegels voor de sport !
|
|

10 ponder
|
ik ga morgen weer 5 kilo bollen weg draaien,wand me worstenmischiene is er mee uitgeschijden dus heb ik zelf een bolie gum gemaakt,is kijken of die het doet www.wehlsekarpervissers.nl
|
|
|
Guest |