logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
wes100005  
#1 Gepost : maandag 13 augustus 2012 17:31:01(UTC)
wes100005


5 ponder

Lid sinds: 5-8-2012(UTC)
Berichten: 15


net kom ik terug van hengelo wat 4 dagen fun en plezier moest zijn en er allemaal heel mooi uit zag op het net was puur bedrog. Hans de eigenaar die zogenaamd betere service geeft dan in frankrijk zoals hij zelf zegt. Is een dikke oplichter van mij krijgt hij de naam zakken vuller. Na 300 km rijden hadden ik en mijn neef zo iets van eindelijk we kunnen gaan vissen Dit was echter al niet het geval we moesten eerst een uur op het terras gaan zitten want de zakken vuller was hamburgers aan het bakken. Dan kwam hij een hele uitleg geven over kapotte vissen en dat je zen eigen gerief moest gebruiken. Dacht oke nou ja goed had hij dit niet even op mail kunnen zetten hadden we de helft niet al dat gerief moeten meenemen.
Ik vroeg aan hem wat zit er allemaal op de put hij alleen karper brasem en zeelt OJA EN EEN BRASEM VAN EEN METER EN 8 hahaha ik schoot dit direkt in de lach met men neef 9 kilo zegt hij het wereld record.
Dit kan volgens mij zeker niet toen begon het allemaal had op vijver 2 geboekt waar zitten we vijver 1 een duurdere put dus meer betalen.
Kom aan de put zie direkt een dode paling liggen die de zakkenvuller daar zelf gegooid had ligt te rotten juist naast onze stek en te stinken. Ik zie het water heel klein veel te klein je kan bijna naar de overkant pissen. Er zitten nog 3 vissers deze denken er allemaal het zelfde over dus ben zeker niet de enige. We hadden zo iets hoe kunnen hier vissen op zitten van 40 pond en meer. Komen zeker niet van daar wel zie ik 100 voorns springen ik zeg direkt tegen men neef karper water niks van aan dit is een witvis vijver.
Met een paar gepikte karpers erop.
Ook zit hier heel veel roof vis op we zagen een paar karpers liggen zonnen in de water lelies hier moet je met de pen vissen zij hij. De eerste nacht geen tik gezien zou nog kunnen . Ook vergeet ik nog te zeggen op het net staat je kan je auto aan het water zetten dikke zever. We moesten 4 keer over en weer lopen met al ons matriaal met een kruiwagen. Kan je zeggen een hele verhuis.
Zaterdag morgen staan we op na nog steeds geen enkele beet we praten met de andere visser die zich allemaal heel veel vragen stelde.

Over ons een jongen van 20 jaar die 1,5 jaar ziek was en zijn ouders een hele week betaald hadden om te gaan vissen daar in een blokhut ik noem het meer een hondenhok of klein tuin huis een leeg huis zonder verwarming niks moest het zelf met zijn vader op kuisen de vloer gewoon straat stenen. Dus zelfs met dit mooie weer was het er echt koud vraag prijs 550 euro schandalig de jongen wou naar huis. Kost dit echter niet omdat zen ouders het betaald hadden en niet ondankbaar wou zijn. Zaterdag avond nog steeds geen beet die twee andere vissers zeggen al vroeger naar huis te gaan. Want er staat ook op de site dat je er kan douchen .
Ook niet waar je moet van het terein af al je gerief achter laten naar het zwembad rijden en daar kan je dan douchen wel met je zwembroek aan he dus douchen kan je er eigenlijk helemaal niet. Ik denk in men eigen ga niet meer op karper vissen maar op roof vis iets wat ik nog nooit gedaan heb maar wa moet je anders doen lig er een uurtje een snoek van 50 cm .Dan krijgt de men neef zen eerste run een karper van 13 kilo we denken mischien veranderd iets. Maar nee hoor de enigste vis op heel het weekend de andere vissers ook niks .

Ik nog een paling die nacht .Opeens staat de zakken vuller naast ons en begint de andere vissers zwart te maken tegen ons. dat ze een vis verspeelde

Nu kan je u afvragen kan gebeuren zeker.
Waar zij zaten een vis plaats veel te klein waar je met 4 stokken visten en zelfs geen plaats meer over hebt om hem te scheppen Hoe doe je dit.
Iedereen tegen elkaar opzetten dat is wat hij doet alsof dit n,og niet genoeg was ging hij ook nog mij en men neef zwart maken bij andere vissers . Die twee belgen kunnen niet vissen zei hij waarom omdat we zijn tips niet wouden gebruiken.

Zondag morgen worden we wakker de twee vissers op vijver twee zijn als een dief in de nacht vertrokken. Rarara zouden zei niet gelukkig geweest zijn.

Ik en men neef bespreken om ook door te gaan echter wouden we hem dit niet gunnen dus blijven toch maar .

Geen enkele beet gezien tot maandag morgen.

We pakken al ons gerief in .
Hoe boos ik ook was ik dacht hou men mond maar toe wat heel moeilijk was maar toen was hij daar en met een lach op zijn gezicht.
Nou heb je nog iets gevangen toen was de maat vol ,en kwam alles eruit bij mij hij prees zichzelf de hoogt in want hij kon niks verkeerd doen.
Had de vorige jongen bijna uitgescholden omdat ze per ongeluk een vis beschadigd hadden met een haak.
Daarna was hij sorry gaan zeggen en was het voor hem in orde.
Nou voor ons niet helemaal niet.
Ik zeg je bent een oplichter met gepikte vissen.
Hij zegt julie zijn de eerste vissers die hier allemaal vroeger naar huis gaan wat ik zeker niet geloof.
Wel toeval da we alle 5 weg willen .
Op een moment was ik het zo beu dat ik zei trek je plan zakken vuller.
Ik ben weg want er gaan ongelukken gebeuren, maar hij bleef maar voort doen en zen eigen verdedigen.

Ben ik maar door gegaan hans heeft hiermee 1000 euro in zijn zakken gestoken.

Op een weekend tijd van 5 vissers dan maar, te zwijgen hoeveel we betaald hebben aan aas en voeder.
Wie zou er hier rijk van worden ons weekend .
Het einige weekend dat we hadden heeft hij verkloot dank je zakken vuller.
Je moest u schamen maar je gelooft je eigen fantasie je zegt op het net.
Het was mijn droom ik zeg je nu je droom zal niet lang duren hoe jij de mensen in het zak zet IDIOOT .

Bewerkt door de gebruiker maandag 13 augustus 2012 18:26:05(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Frank Avezaat  
#2 Gepost : maandag 13 augustus 2012 17:44:17(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
je bent me kwijt na vijf woorden...
Lodewijk  
#3 Gepost : maandag 13 augustus 2012 17:47:25(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ik snap niks van dit verhaal.
kan je dr wat alinea's en punten in zetten aub?
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Anne  
#4 Gepost : maandag 13 augustus 2012 18:24:40(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Wie is die Hans en hoe heet het water?
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
timvanzanten  
#5 Gepost : maandag 13 augustus 2012 18:25:02(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Een paar punten, alinea's en komma's zouden niet misstaan nee. Verder jammer dat je voor het geld geen fijne vakantie hebt gehad! Wellicht kan je een klacht insturen. Misschien willen ze er nog wat mee doen. Dit is geen goede reclame natuurlijk voor hun!
wes100005  
#6 Gepost : maandag 13 augustus 2012 18:25:15(UTC)
wes100005


5 ponder

Lid sinds: 5-8-2012(UTC)
Berichten: 15

sorry mensen zal dit even veranderen
wes100005  
#7 Gepost : maandag 13 augustus 2012 18:28:56(UTC)
wes100005


5 ponder

Lid sinds: 5-8-2012(UTC)
Berichten: 15

Frank Avezaat schreef:
je bent me kwijt na vijf woorden...
sorry heb het even aangepast :-) was nog wat kwaad lol
big carp  
#8 Gepost : maandag 13 augustus 2012 19:04:14(UTC)
big carp


25 ponder

Lid sinds: 10-8-2012(UTC)
Berichten: 511
België
Locatie: stekene city

Bedankjes: 4 keer
Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
ja der valt biter weinig tegen te doen en het gebeurt steeds meer ze van die woeker prijsen voor en jaar verguning en idd de volgende keer beter rond vraagen aan vrienden of kenisen of gewoon aan je thuis waater en heele week doorbrengen dat kan soms ook de moeite waart zijn
Ruud Gosselink  
#9 Gepost : maandag 13 augustus 2012 19:13:00(UTC)
Ruud Gosselink


35 ponder

Lid sinds: 10-1-2011(UTC)
Berichten: 930

Is deze het? http://www.eurocarpgroup.nl/NLhengelo.php

Er staat bij hoe groot het water is: Het water is ongeveer 6000m2 Dat is dus 0,6 ha. Da's niet veel.

Bewerkt door de gebruiker maandag 13 augustus 2012 19:15:10(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Lodewijk  
#10 Gepost : maandag 13 augustus 2012 19:58:55(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ik begrijp je frustratie
toch heb ik een aantal puntjes

de blokhut: hier hebben wij ook blokhutten staan maar ook zonder verwarming en electra en stretchers ed. ( de huisjes zijn luxe maar je bent tenslotte aan het vissen dus enig onderzoek wat er wel en niet in staat is wel van toepassing vind ik )

de gestolen vis: ik vind dit echt een hele nare uitspraak want zonder bewijs kan je echt een water kapot maken met deze opmerking

voor de rest begrijp ik je boosheid en al die dingetjes gaan zich op een gegeven moment opstapelen. maar nogmaals let er in het vervolg op wat je op het internet zet, als de eigenaar er achter komt en delen van het verhaal blijken niet te kloppen kan je aangeklaagd worden voor smaad en geloof me dat is niet fijn Knipoog
me broer is het al eerder overkomen toen iemand vroeg wat voor iemand die bepaalde controleur was die zijn rondjes doet in zwolle en omstreken......
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
wes100005  
#11 Gepost : maandag 13 augustus 2012 20:04:11(UTC)
wes100005


5 ponder

Lid sinds: 5-8-2012(UTC)
Berichten: 15

Lodewijk schreef:
ik begrijp je frustratie
toch heb ik een aantal puntjes

de blokhut: hier hebben wij ook blokhutten staan maar ook zonder verwarming en electra en stretchers ed. ( de huisjes zijn luxe maar je bent tenslotte aan het vissen dus enig onderzoek wat er wel en niet in staat is wel van toepassing vind ik )

de gestolen vis: ik vind dit echt een hele nare uitspraak want zonder bewijs kan je echt een water kapot maken met deze opmerking

voor de rest begrijp ik je boosheid en al die dingetjes gaan zich op een gegeven moment opstapelen. maar nogmaals let er in het vervolg op wat je op het internet zet, als de eigenaar er achter komt en delen van het verhaal blijken niet te kloppen kan je aangeklaagd worden voor smaad en geloof me dat is niet fijn Knipoog
me broer is het al eerder overkomen toen iemand vroeg wat voor iemand die bepaalde controleur was die zijn rondjes doet in zwolle en omstreken......
deze verhalen zijn echter wel waar bij mij weten kan een vis niet echt 44 pond worden op een viswater van 0,6 hectare ook heeft er iemand het bewezen dat hij die zelfde karper heeft gevangen op het twente kanaal zijn foto's van dus ook bewijzen :-)
Lodewijk  
#12 Gepost : maandag 13 augustus 2012 20:06:18(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
dan wil ik de foto wel is zien.
en een vis hoeft niet te groeien maar kan ook gekocht zijn op dat gewicht Knipoog
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
wes100005  
#13 Gepost : maandag 13 augustus 2012 20:06:27(UTC)
wes100005


5 ponder

Lid sinds: 5-8-2012(UTC)
Berichten: 15

Lodewijk schreef:
ik begrijp je frustratie
toch heb ik een aantal puntjes

de blokhut: hier hebben wij ook blokhutten staan maar ook zonder verwarming en electra en stretchers ed. ( de huisjes zijn luxe maar je bent tenslotte aan het vissen dus enig onderzoek wat er wel en niet in staat is wel van toepassing vind ik )

de gestolen vis: ik vind dit echt een hele nare uitspraak want zonder bewijs kan je echt een water kapot maken met deze opmerking

voor de rest begrijp ik je boosheid en al die dingetjes gaan zich op een gegeven moment opstapelen. maar nogmaals let er in het vervolg op wat je op het internet zet, als de eigenaar er achter komt en delen van het verhaal blijken niet te kloppen kan je aangeklaagd worden voor smaad en geloof me dat is niet fijn Knipoog
me broer is het al eerder overkomen toen iemand vroeg wat voor iemand die bepaalde controleur was die zijn rondjes doet in zwolle en omstreken......
hij mag me ook voor trekken voor smaad heb van alles foto's genomen bewijzen genoeg
Marc  
#14 Gepost : maandag 13 augustus 2012 20:18:21(UTC)
Marc


20 ponder

Lid sinds: 9-2-2012(UTC)
Berichten: 221

Vind het niet echt aantrekkelijk uitzien, op de fotos van ECG is duidelijk te zien dat het een erg klein putje is, en als je de fotos ff goed bekijkt van de vissen, zie je dat die grote schubs die iedereen vast heeft, en dezelfde persoon wel 4 of 5 keer, exact dezelfde vis is... dat wijst al op een niet al te groot bestand, lijkt mij...

Oh ja en wel grappig dat iedereen lijkt te denken dat je op een betaalput de hele dag staat te rossen..ken zoveel lui die vol goede verwachting naar een overstocked watertje gaan om daar "even" huis te houden, en met een leeg fotorolletje weer naar huis gaan!!..

M.

Bewerkt door de gebruiker maandag 13 augustus 2012 20:21:46(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde.....
timvanzanten  
#15 Gepost : maandag 13 augustus 2012 20:41:59(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Tja, het is lullig om te lezen! Ik ken het putje in kwestie wel en het is niet groot nee. Eigenlijk zou dat putje enkel exclusief te boeken moeten zijn voor 1 visser.
ej de klerk  
#16 Gepost : maandag 13 augustus 2012 21:29:53(UTC)
ej de klerk


25 ponder

Lid sinds: 19-7-2012(UTC)
Berichten: 553
Nederland

Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
ik heb er ook een weekend gevist.En ik kan me wel iets bij dit verhaal voorstellen,in mijn geval was het ook nog eens 38 graden toen daar en dat heeft ook niet geholpen.Van de eigenaar kan ik alleen zeggen dat ie wat beter voor z`n gasten kan zorgen en dat ie een rare snuiter is maar dat is mijn bescheiden mening.Wat de gestolen vis betreft heb ik de verhalen ook gehoord maar je kan het inderdaad moeilijk hard maken.Ik heb zelf toen 2 vissen gevangen maar beide waren flink gehavend met blauwe en ingescheurde bekken....zonde hoor.
Voor mij een ervaring rijker en een illusie armer maar door schade en schande wordt men wijs....toch?
Mvg Klerk.

Als je thuis blijft vang je zeker weten niks.
wes100005  
#17 Gepost : maandag 13 augustus 2012 21:34:16(UTC)
wes100005


5 ponder

Lid sinds: 5-8-2012(UTC)
Berichten: 15

Anne schreef:
Wie is die Hans en hoe heet het water?
het is het betaal water in hengelo Forellen vijvers hengelo?
wes100005  
#18 Gepost : maandag 13 augustus 2012 21:38:55(UTC)
wes100005


5 ponder

Lid sinds: 5-8-2012(UTC)
Berichten: 15

ej de klerk schreef:
ik heb er ook een weekend gevist.En ik kan me wel iets bij dit verhaal voorstellen,in mijn geval was het ook nog eens 38 graden toen daar en dat heeft ook niet geholpen.Van de eigenaar kan ik alleen zeggen dat ie wat beter voor z`n gasten kan zorgen en dat ie een rare snuiter is maar dat is mijn bescheiden mening.Wat de gestolen vis betreft heb ik de verhalen ook gehoord maar je kan het inderdaad moeilijk hard maken.Ik heb zelf toen 2 vissen gevangen maar beide waren flink gehavend met blauwe en ingescheurde bekken....zonde hoor.
Voor mij een ervaring rijker en een illusie armer maar door schade en schande wordt men wijs....toch?
ja het is inderdaad jammer heb vooral men menig hier gezet omdat ik mij er heel slecht bij voelde en dat andere mensen niet het zelfde mee maken ben zelf ook dom geweest dat weet ik maar het is het bewijs we waren er met 5 mensen 3 ervan kende ik zelfs niet allemaal hebben ze de zelfde mening en hebben hun vakantie dan ook gestaakt 1 voor 1 goede vissers waren het echt jammer
wes100005  
#19 Gepost : maandag 13 augustus 2012 21:45:38(UTC)
wes100005


5 ponder

Lid sinds: 5-8-2012(UTC)
Berichten: 15

Marc schreef:
Vind het niet echt aantrekkelijk uitzien, op de fotos van ECG is duidelijk te zien dat het een erg klein putje is, en als je de fotos ff goed bekijkt van de vissen, zie je dat die grote schubs die iedereen vast heeft, en dezelfde persoon wel 4 of 5 keer, exact dezelfde vis is... dat wijst al op een niet al te groot bestand, lijkt mij...

Oh ja en wel grappig dat iedereen lijkt te denken dat je op een betaalput de hele dag staat te rossen..ken zoveel lui die vol goede verwachting naar een overstocked watertje gaan om daar "even" huis te houden, en met een leeg fotorolletje weer naar huis gaan!!..

M.
ja geef eerlijk toe heb mij wel wat laten vangen daar door we hadden niet veel keuze aangezien we snel moesten boeken gaat mij ook niet echt om de vangst meer om de dingen die er wel op stonden en helemaal niet waar zijn
DavidT  
#20 Gepost : maandag 13 augustus 2012 21:54:35(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Info op de site van ECG is genoeg om niet te boeken. Ik weet niet hoe je er bent terecht gekomen maar als dat via ECG gegaan is ....... iets met schuld en bult. Je lekker laten maken door een vijver van 0,6 ha met meerdere 20 kilo vissen. Niet eens

Blokhut met straattegels staat overigens duidelijk gefotografeerd op de site.

Goede vissers? Breede lachd
Say hello to my little friend
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.