Jaaroverzicht Ruud Roedolf 2016

Het jaar loopt alweer ten einde en zie ik overal compilaties opduiken van vissers die graag hun afgelopen seizoen in beeld brengen. Persoonlijk ben ik niet echt thuis in het bewerken van video’s en heb er ook niet echt de spullen voor. Toch ben ik maar eens gaan knutselen en kwam erachter dat je vanzelf erg gedreven wordt om een leuk filmpje neer te zetten.

Het jaar 2016 is op visserijgebied een moeilijk jaar geweest. In september 2015 ben ik vader geworden en ik vind de balans tussen gezin en visserij nog moeilijk te verdelen. Als ik de hele week heb gewerkt ben ik blij dat ik tijd kan door brengen met de kleine. Vistrips moeten echt van tevoren ingecalculeerd worden en de sessies zijn op één hand te tellen. Toch blijkt dat ik aan het einde van het seizoen een flink aantal beelden heb kunnen schieten. Zie hier mijn 2016 compilatie, voor de Spielberg’s onder ons, het is een filmpje gewoon voor de fun ;)