logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
roy pluim  
#21 Gepost : maandag 12 april 2010 23:45:06(UTC)
roy pluim


20 ponder

Lid sinds: 14-12-2009(UTC)
Berichten: 274

De zwarte is een nieuwe parrelyum lijn de mensen van parrelyum beweren dat dit een zwarte lijn met de zelfde zink eigenschappen als de fluor carbon parrelium,maar er staat duidelijk mono op de spoel ,dus eerst zien dan gelovenKnipoog

MVG Roy
Erwin  
#22 Gepost : dinsdag 13 april 2010 09:49:36(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Nou...ik heb benieuwd. De (meeste) nieuwe fluorcarbon lijnen hebben een kleur in zich. Dit schijnt de kleur te absorberen. Transparante fluorcarbon scheen het zonlicht van onderen te versterken. Dus van boven zag je de lijn niet, maar een karper van onderen weer wel. De nieuwe generatie lijnen schijnt dit dus niet te hebben.

Erwin
ronald kingma  
#23 Gepost : dinsdag 13 april 2010 19:21:55(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
oke, duidelijk. Ik vis momenteel met de softsteel van fox en die bevalt mij erg goed. en dan niet de camou versie maar gewoon de lichte. Ach het is ook maar net de beleving van de visser wat het hem doet. :-" Trouwens Erwin die Xline hoor ik ook veel goede dingen over en ik had hem laatst in de handen maar heb toch weer de fox meegenomen. waarom weet ik niet maar ik deed het toch, soort gevoel van vertrouwen zeg maar. hahahahahaha (vissen)


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Erwin  
#24 Gepost : dinsdag 13 april 2010 20:39:23(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Je had de Xline best kunnen proberen hoor. Ik vond hem fantastisch!
ronald kingma  
#25 Gepost : dinsdag 13 april 2010 21:18:04(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Ja ik heb het gelezen, zal er volgend jaar aan denken en toch eens de Xline gaan proberen.


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Ron van Houtum  
#26 Gepost : dinsdag 13 april 2010 22:25:17(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
hoor er ook goede verhalen over
alleen voor het ingooien is die minder omdat die zwaarder is nylon
maarja wie gooit er nog

Ikke zelfs als ik een voerboot heb
die plons kan net die ene karper nieuwsgierig maken of uiteraard afschrikken haha
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.