logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Leroy86  
#1 Gepost : woensdag 12 mei 2010 21:46:02(UTC)
Leroy86


25 ponder

Lid sinds: 7-10-2009(UTC)
Berichten: 412

ik las onderstaand artikel:
http://www.telegraaf.nl/...en_Nederland_leeg__.html

en daar schrok ik toch behoorlijk van!!
wist wel dat het gebeurde(ook hier in de buurt)
maar dat het zulke ernstige vormen begint aan te nemen...
word het niet eens tijd om maatregelen te nemen??
boetes uitdelen bij het niet bij je hebben van je boekjes, pasjes enz is allemaal mooi geld verdienen en lekker makkelijk!!
maar word het niet eens tijd dat hier iets serieus aan gedaan word?
Sponsor
timvanzanten  
#2 Gepost : woensdag 12 mei 2010 22:56:48(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
tja, helaas is dit al oud nieuws. er wordt steeds meer gevist ( lees: gestroopt) door onze Oosterse vrienden. helaas zijn ze in de Oostblok landen toch nog steeds primitief. dit probleem is ook weer typisch Nederlands. door onze eigen opgelegde regels zullen er nooit vervolgingen komen. een gepakte Pool staat een uur later weer op straat. en dan te bedenken dat steeds meer oostbloklanden ook nog eens zometeen Europese lidstaten gaan worden. het einde is zoek.
Tim_Ellerman  
#3 Gepost : donderdag 13 mei 2010 14:26:04(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Hier in de buurt zie je ze ook heel veel zitten die stinkpolen..

Ben geen controleur maar wel eens naar vergunningen gevraagd,en neehoor.. geen van allen heeft er 1!
En er word helemaal niet extra gecontroleerd ofzo?! Daar kan ik echt niet bij!

Groetjes, Tim

timvanzanten  
#4 Gepost : donderdag 13 mei 2010 14:35:05(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
even een vraagje aan onze Belgische Forummers, hebben jullie ook te maken met het zelfde Polenprobleem als wij?
sven vq  
#5 Gepost : donderdag 13 mei 2010 15:03:59(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

Wij hebben er inderdaad ook enorm veel last van Tim. Maar sinds kort is het VBK bezig met verspreiden van affiches om de polen in te lichten ( www.vbk.be). Zeker eens kijken en een paar afprinten, zat eergisteren op een openbaar water en er waren ook een aantal polen bezig op karper, de plastic tassen lagen al klaar. Heb er enkele affiches achtergelaten. Een paar polen konden er niet echt mee lachen, maar had ook direct duidelijk gemaakt dat een telefoontje naar de juiste instanties hun direct tot kalmte zou manen. Later op de dag kwamen de 2 oudste poletzn tot bij mij en we hebben nog een goed lang gesprek gehad in gebrekkig Duits. Die mannen hebben dan al mijn affiches meegenomen om uit te delen onder hun medevissers die ze kenden.

Grtz
Tim_Ellerman  
#6 Gepost : donderdag 13 mei 2010 15:03:59(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Als je af en toe de verhalen uit limburg hoort dan ben ik bang dat onze zuiderburen er ook last van hebben!

Ben bang dat het een probleem is waar alle landen waar polen zijn mee te maken hebben.

Er moet toch iets te doen zijn..
Groetjes, Tim

Lodewijk  
#7 Gepost : donderdag 13 mei 2010 15:21:43(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
Tim_Ellerman schreef:
Hier in de buurt zie je ze ook heel veel zitten die stinkpolen..

Ben geen controleur maar wel eens naar vergunningen gevraagd,en neehoor.. geen van allen heeft er 1!
En er word helemaal niet extra gecontroleerd ofzo?! Daar kan ik echt niet bij!



maar wie zegt dat je de garantie heb dat ze zich aan de regels houden als ze een vergunning heben?
die polen moeten gewoon weg wezen
maarja
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
steef zenden  
#8 Gepost : donderdag 13 mei 2010 17:10:55(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

toen ik nog in limboland woonde, hadden wij ook al last van de mensen uit de oude oostblok landen.....
zij visten zonder vergunning, om de gevangen vis op te eten of door te verkopen en ze verpesten heel veel wateren voor ons door nieuwe regels die komen qua nachtvissen enz.... en niet meer mogen vissen zelfs
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

TimvanA  
#9 Gepost : donderdag 13 mei 2010 21:24:20(UTC)
TimvanA


20 ponder

Lid sinds: 9-5-2010(UTC)
Berichten: 237

Die polen vissen hier ook alles leeg in madestein en omgeving. Eerst was het een karper paradijs maar toen kwamen die *PIEP*polen en die hebben alles leeggevist. Kan er zelf als 14 jarige natuurlijk niet veel tegen doen anders had ik het zeker gedaan. De hengelsportvereniging doet er ook niks tegen...

Gr. Tim
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft.
steef zenden  
#10 Gepost : donderdag 13 mei 2010 22:42:06(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

madestein is niet leeg gevist die is naar de klote geholpen door al het vele voeren.....
Tevens de bodemstructuur van madestein is niet om over naar huis te schrijven, heel erg drassig en veel verrot oud voer....
trouwens hij staat in verbinden met diverse kanalen waardoor de karpers alle kanten op kunnen....
Er wordt wel veel gevangen voornamelijk slijmjurken.....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.