logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
steef zenden  
#1 Gepost : dinsdag 18 mei 2010 13:06:52(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Ik las dit bericht een paar dagen geleden:
Met enige trots kunnen wij u vertellen dat de OPTONICS weer helemaal terug zijn in de karperwereld! De eerste gepatenteerde OPTONICS kwamen in 1978 en domineerden de markt op het gebied van de beetmelders. Het patent liep af in 1988.

Er kwam toen een stortvloed van diverse andere beetmelders op de markt. Nu in 2010, is er de nieuwe OPTONIC G2 met het uniekegepatenteerdemeetbare lijn-afname systeem. Met deze functie zijn de voorzichtige aanbeten veel beter in te schattenen is het tijdstip van aanslaan nauwkeuriger te bepalen. Wind- en stromings omstandigheden zijn met dit systeem eveneens in te stellen om zoveel mogelijk vals alarm te voorkomen.

Deze gepatenteerde functie is een doorbraak en zal op alle toekomstige OPTONIC modellen toegepast worden. De overige standaard functies zijn aanwezig met als bijzondere vermelding:


-Automatische testfunctie voor het test bereik van de ontvanger (3 minuten signaal) en een zend-bereik van ca. 200 meter.


- Bij duisternis automatische soft blue led verlichting op de OPTONIC


- De set wordt geleverd in een koffer met een extra uitsparing voor de buzzer-bar. Het voordeel van deze uitsparing is dat als de OPTONICS, eenmaal gemonteerd op de buzzer-bar, de set eenvoudig en veilig in de koffer kan worden opgeborgen.


De advies verkoopprijs van de OPTONIC G2 (3 stuks + ontvanger) € 199,50
steef zenden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
detail_208_optonic_los.jpg
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Sponsor
ronald kingma  
#2 Gepost : dinsdag 18 mei 2010 21:31:15(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Ja geweldig ik had ze al gezien in een blad, echt goede herinneringen aan. Ik had de hi-tone optonic. Leuke dingen waren dat. Trouwens de prijs valt me mee, vroeger waren die dingen altijd erg duur, vond ik. Breede lach


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
ronpothuizen  
#3 Gepost : dinsdag 18 mei 2010 21:35:44(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Heb mijn oude Optonics bijna 20 jaar gebruikt,toen gaf er 1 de geest.Heb ze wel bewaard.Een gunstige prijs voor een set.
ronpothuizen  
#4 Gepost : dinsdag 18 mei 2010 21:38:17(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

ronald kingma schreef:
Ja geweldig ik had ze al gezien in een blad, echt goede herinneringen aan. Ik had de hi-tone optonic. Leuke dingen waren dat. Trouwens de prijs valt me mee, vroeger waren die dingen altijd erg duur, vond ik. Breede lach


Klopt Ronald,maar Delkim was in die tijd nog duurder.
exclusive-carp  
#5 Gepost : zondag 27 juni 2010 13:53:48(UTC)
exclusive-carp


15 ponder

Lid sinds: 3-2-2010(UTC)
Berichten: 117

Wat een titel seg Not talking :-s voor de oude vissers onder ons, nu voel ik men ineens wel erg oud 128fs31818
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be
steef zenden  
#6 Gepost : zondag 27 juni 2010 16:06:46(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

klopt wel, want de jeugd onder ons kent aleen fox of delkim
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

exclusive-carp  
#7 Gepost : zondag 27 juni 2010 16:17:27(UTC)
exclusive-carp


15 ponder

Lid sinds: 3-2-2010(UTC)
Berichten: 117

steef zenden schreef:
klopt wel, want de jeugd onder ons kent aleen fox of delkim


Dus met men 32 lentes ben ik oud Domme ik

ik voel me althans nog jeugdig (drillen)
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be
Arnold  
#8 Gepost : zondag 27 juni 2010 18:08:00(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Het is ook maar net hoe je het opvat Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zondag 27 juni 2010 18:09:56(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.