logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Frank Penning  
#1 Gepost : zaterdag 10 juli 2010 10:14:40(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

Van me zelf zeg ik dat ik behoorlijk tolerant ben en dat je met mij alles kan overleggen aan het water, maar wat me gisteren over kwam gaat me pet te boven. Op een klein putje bij mij in de buut zit ik gisteravond te vissen, omdat het er zaterdags net een camping is, 4 personen eigenen dan de halve plas op. Zit ik gisteravond te vissen, komen er 2 jongens aan en strooien her en der wat bollen.Tot zo ver geen probleem. Ze komen bij mij en maken praatje. Ik vraag of ze nog meer gaan voeren, ja dus ze willen voeren precies op de stek waar ik vis. Ik vertel ze dat ik daar niet blij mee ben en krijg het antwoord dat ze daar geen rekening mee kunnen houden. Ik heb ze nogmaal vertelt om het niet te doen....en ja hoor ze lopen verder en gaan rustig door met voeren, precies op de stek waar ik lig....Wat zouden jullie doen, ik denk dat ik vanavond ook maar ff langs ga met een flinke hoeveelheid voer...
Sponsor
Tim_Ellerman  
#2 Gepost : zaterdag 10 juli 2010 12:43:23(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Tja Frank.. Het word tegenwoordig steeds erger he!

Kan hier ook niet tegen hoor! Een beetje rekening houden met elkaar kan toch wel,stelletje mafkezen!

Ik ben dan zo iemand die 'snachts met een dun draadje met een haakje eraan terug gaat en die om hun hoofdlijn hang........

En dan keihard rennen met de lijn in je handenBreede lachbliss

Mja.. zo ben ik dan he!

Trieste lui.. heb er geen andere woorden voor..
Groetjes, Tim

Uwabaki  
#3 Gepost : zaterdag 10 juli 2010 12:43:50(UTC)
Uwabaki


5 ponder

Lid sinds: 3-7-2010(UTC)
Berichten: 23

Het is inderdaad vrij triest als er geen rekening meer met elkaar gehouden kan worden aan de waterkant...
Het probleem is ook nog dat als jij hetzelfde doet, je tegenwoordig niet weet wat er dan weer voor reactie komt...

Niks meer gevangen ook zeker?

Sterkte!

Gr. Roy.

(EditBlij Tim zijn idee is wel super inderdaad! hahahaha

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 10 juli 2010 12:44:46(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Frank Penning  
#4 Gepost : zaterdag 10 juli 2010 13:58:07(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

ik heb ze gewaarschuwd, dus dat voer gaat er in, een hele berg...dan leg ik het watertje wel plat...
popup  
#5 Gepost : zaterdag 10 juli 2010 14:25:36(UTC)
popup


5 ponder

Lid sinds: 20-6-2010(UTC)
Berichten: 20

Hey Frank,
Ik geef je 100% gelijk dat het kl..tzakken zijn, maar als je er zelf nog voer gaat inkappen steek je er nog eens extra geld aan toe, waar je ook niets aan hebt.
Hennie Bodde  
#6 Gepost : zaterdag 10 juli 2010 14:35:43(UTC)
Hennie Bodde


20 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 386

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Dat extra geld voor het voer had ik er ook wel voor over gehad Frank, gewoon storten als ze er zitten maar eerst een gezellig praatje houden en even uitleggen dat je geen rekening met ze kunt houden want de sponsor wil ook wat heh, Breede lach En dan gewoon een volle emmer op de kop.
Liefst met emmer en al, maar ja, dat mag niet want dat heet vervuiling....
Helemaal zelf bedacht.........




steef zenden  
#7 Gepost : zaterdag 10 juli 2010 15:29:53(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik zou het zelfde doen wat zij deden....
ik zou ook gaan voeren als zij daar aan het vissen waren en ik gooi dan die hele boel plat met mijn bollen en hou geen rekening met hun....
ben dan benieuwd naar hun reactie.........
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

SnowMan  
#8 Gepost : zaterdag 10 juli 2010 22:17:39(UTC)
SnowMan


15 ponder

Lid sinds: 3-2-2010(UTC)
Berichten: 158

Heb het zelfde voor gehad op mijn thuiswater,

kalm blijven is de boodschap....
Heb een paar dagen moeten wachten om ze nog eens te treffen.
Eindelijk, ze waren daar....
Ik met mijn maat "toevallig" op de zelfde plaats gaan hengelen Wahaaaa
Eentje links van hun, en eentje rechts, en behoorlijk dicht op hun stek. (eigenlijk op hun stek Haaaa)
Piepers volle bak open, en ik moest nog leren een lijntje af te trimmen in de pieper wel te verstaan hihihi.
Volle bak voederen met bollen van biggenmeel, mijn eieren waren duurder dan het meel haaa, dus ik kon nog even doorgaan als het moest....
enne....

Ik vond het nodig om met 250gr lood te gaan werpen.
Heb toch vaak moeten inwerpen voor dat ik juist lag hoor Haaaa.

Wij geen vis, maar hun zeker niet .

Heb die gasten eigenlijk nooit meer gezien.

Kon ook van mijn lijfgeur zijn he, dat kan ook natuurlijk Haaaaa

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 10 juli 2010 22:18:23(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

carpfigter  
#9 Gepost : zaterdag 10 juli 2010 22:33:38(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

iemand die etzelfde als ik heb tegengekomen dus , deze week aan et vissen en dan plots komt mijn buurman voeren terwijl ik viste , ik vriendelijk gebleven en gewoon gevraagd wanneer die ging vissen , en dan heb ik hem net hetzelfde gelapt en dan komen ze van hun kl*ten maken , mijn antwoord was simpel als jij dat doet terwijl ik vis hou ik er ook geen rekening meer mee , opgelost !!grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
Frank Penning  
#10 Gepost : zaterdag 10 juli 2010 23:07:26(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

nou, ben net terug en er is een hele berg ingegaan...ze hebben de boodschap wel begrepen..:-"
Henk Fonken  
#11 Gepost : zaterdag 10 juli 2010 23:57:46(UTC)
Henk Fonken


20 ponder

Lid sinds: 11-1-2010(UTC)
Berichten: 337

mooi gedaan ik zou het zelfde doen ...veel succes verders
Gr Henk de platte koning.
Erwin  
#12 Gepost : zondag 11 juli 2010 10:05:43(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hahaha, ja... Dit kennen meerdere van ons wel. Ik heb het zelf ook wel eens gehad en het wordt steeds erger. Ik had hetzelfde gedaan Frank..... Klasse!
Aas voor Karpers  
#13 Gepost : zondag 11 juli 2010 10:46:33(UTC)
Aas voor Karpers


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 20-5-2010(UTC)
Berichten: 11

Tja. Normaal gesproken als ik zit te vissen en iemand anders gooit er voer op dan is dat ook lekker makkelijk. Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel voer ze erin mikken.

Ik kan de gevoelens overigens wel begrijpen en zie ook wel het nut in van de actie om deze ongemanierde vissers zich met de neus op de feiten te drukken.

Doe bij een ander niet wat je zelf ook niet leuk vind. Dat de rollen ook wel eens omgekeerd kunnen zijn hebben ze zichzelf niet bedacht. Mooi dat ze nu weten dat een ander dit ook kan gaan doen....

Wel jammer van al dat voer en eventuele andere vissers.....
Jeroen Luppe  
#14 Gepost : zondag 11 juli 2010 11:22:10(UTC)
Jeroen Luppe


25 ponder

Lid sinds: 12-6-2010(UTC)
Berichten: 437

Frank, het was wel veel he .....hahahaSilenced

Bewerkt door de gebruiker zondag 11 juli 2010 13:08:11(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

The Baits
patrick visser  
#15 Gepost : maandag 12 juli 2010 18:12:26(UTC)
patrick visser


15 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 103

Triest zulke acties. Respect is ver te zoeken soms an het water.
Hoop dat je het plat gevoerd heb met brasemvoer! Dan zulle ze wel een topnacht hebbe, en ni snel terugkomen Breede lach
Guido Smallenbroek  
#16 Gepost : donderdag 26 augustus 2010 00:14:02(UTC)
Guido Smallenbroek


5 ponder

Lid sinds: 22-8-2010(UTC)
Berichten: 16

Ik begrijp de bovenstaande reacties wel, maar vraag me serieus af of je de situatie niet nog erger maakt door elkaar het leven zuur te maken.

Ik heb het een paar jaar geleden dan meegemaakt en heb de desbetreffende personen gevraagd hoe ze hun visserij beleefde en gevraagd naar de strategie etc. Oprecht interesse getoond en ze kort inzicht gegeven hoe ik bezig was op dezelfde stek en heb ze daarmee laten inzien dat we beide veel zouden verliezen als zij hun voer zouden dumpen. Vervolgens heb ik ze aangeboden de volgende ochtend na het vissen hun boilies te water te laten gaan. Hier zijn ze toen niet op in gegaan maar de boilies zijn niet tijdens mijn aanwezigheid te water gegaan.

Zo zijn we elkaar toch regelmatig tegen gekomen en heb ik nooit problemen met deze jongens gehad, ondanks de grote bek die ze hadden vooraf.

Misschien toch eens het proberen waard...

Donnie  
#17 Gepost : zondag 30 januari 2011 00:19:34(UTC)
Donnie


20 ponder

Lid sinds: 24-12-2010(UTC)
Berichten: 205

Net zoals Tim_Ellerman :$ ik zou dat ook niet kunnen laten..

En als ze me echt ergeren en ze zouden vlak voor me snufferd varen terwijl ik zat te vissen?
Dan zou ik simpelweg een paar bollies op ze proberen te schieten met mn katapult hahaha Breede lach
Carpfishing is an important thing of living.
peterwiggerman  
#18 Gepost : dinsdag 15 februari 2011 21:27:29(UTC)
peterwiggerman


20 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 256

Ik meid dit soort frustraties gewoon door niet op drukke/overbeviste wateren te komen. Ik zoek daarom wateren uit die erg hard zijn waar zo ie zo weinig karpervissers komen. Als ze komen zijn ze naar een aantal blanks al weer weg. Alleen de echte die-hards blijven over en dat zij juist die vissers die wel respect hebben voor elkaar.
Patrick Wolters  
#19 Gepost : dinsdag 15 februari 2011 21:57:08(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Ik denk toch echt dat de mannen bij mij een nat pak hadden gaan halen....Silenced :-"
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.