logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's<12345>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#41 Gepost : vrijdag 4 december 2009 10:24:28(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Was ik al een beetje bang voor ja..... Op Maps is het wel te zien alleen meer info wordt moeilijk.
Hennie Bodde  
#42 Gepost : zaterdag 5 december 2009 10:27:33(UTC)
Hennie Bodde


20 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 386

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
In het water aan de kant van stek 1 t/m 6 zwemmen interresante vissen.
Heb daar tijdens mijn week een belg gesproken die jaren op etang5 gevist had en was over gestapt naar dat water ivm het wier e.d. hun zwaarste vangst op het andere water was van zijn vrouw en was een schub van 64 pond.
Dat is wat ze vertelden natuurlijk, waarheid is moeilijk te achterhalen, maar heb er in de week dat ik er zat, op stek 1, voldoende fluiters gehoord aan het andere kant van het hek............

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 december 2009 11:38:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Helemaal zelf bedacht.........




steef zenden  
#43 Gepost : dinsdag 5 januari 2010 15:35:10(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Ik kreeg dit mailtje van de week binnen van een andere karpervisser betreffende Etang 5:
Ik heb een gerucht van een engelse visser ontvangen dat op alle wateren daar in de buurt inclusief etang 5, geen boten meer gebruikt mogen worden vanaf heden. er zou een 9 jarig meisje verdronken zijn op een van de wateren, waarschijnlijk die van de waterskiers. hierop heeft de overheid dan beslist dat er in die buurt geen boten meer het water op mogen, tot nader onderzoek. of dit waar is weet ik niet maar voor degene die die kant op gaan geef ik het advies in ieder geval contact op te nemen met de euro carp group om dit uit te sluiten.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 5 januari 2010 15:35:42(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Erwin  
#44 Gepost : dinsdag 5 januari 2010 15:43:08(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Bedankt voor het delen Steef! Goed om te weten!
Erwin  
#45 Gepost : dinsdag 5 januari 2010 19:51:30(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Even los van de discussie of er wel of geen gestolen vis zit, kan ik me goed voorstellen dat een betaal water voor veel mensen een uitkomst is. We zijn namelijk niet allemaal even avontuurlijk aangelegd. Ook het feit dat het een bepaalde zekerheid bied voor veel mensen. Zekerheid in de vorm van veiligheid, de garantie dat je kans maakt op grote vis, zekerheid dat er niets fout kan gaan betreft vergunningen enz. Kortom, het is voor veel mensen prachtig. Ze kunnen toch naar Frankrijk en weten waar ze aan toe zijn.
Ik geloof niet dat dit soort praktijken overal gebeuren. Wordt het bekent, kunnen ze namelijk naar hun klanten fluiten. Helemaal omdat nieuws als dit zich snel verspreid.

Los van het feit of het wel of niet goed is. Een betaalwateren is een logisch gevolg van vraag/aanbod. Het geeft een hoop mensen een fantastisch weekje weg......

Erwin
steef zenden  
#46 Gepost : dinsdag 5 januari 2010 21:32:12(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

IK heb ECG vandaag een mailtje gestuurd en kreeg dit mailtje van Cor terug:

Hallo Steef,

Voor zover wij weten is dit niet aan de orde. We weten inderdaad dat er vorig jaar een jong kindje is verdronken in naast gelegen water, maar dat gelijk sprake is dat de boten niet meer zijn toegestaan op de wateren is niet bekend bij ons, maar we gaan het uitzoeken en zodra wij meer weten laten we het aan u weten.
Vriendelijke groeten namens Eurocarpgroup

Iklaat weten als ik weer wat hoor van Cor
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

steef zenden  
#47 Gepost : dinsdag 5 januari 2010 21:38:49(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Trouwens wat Erwin schrijft ben ik het voor een groot deel mee eens waarom mensen naar een betaal water gaan, dat is ook de reden waarom als ik naar Frankrijk ga naar een betaalwater ga.
Ik ga voornamelijk alleen of mijn vrouwtje gaat mee en dan kies ik wel voornamelijk als rede de zekerheid in de vorm van veiligheid, de zekerheid dat er niets fout kan gaan betreft vergunningen en regels.
Wat ik wel probeer uit te zoeken wat voor betaalwater het is, ik probeer wel naar een niet te commercieel water te gaan waar de karpers en vissers worden uitgebuit en waar gestolen karpers zitten
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

michaelutc  
#48 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 01:14:31(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

ik ben verplan dit jaar na etang 5 te gaan wie heeft er ervaring op dat water en kan mijn wat info verschaffen,kwa stek keuzen enz enz en is het echt zo erg met het wier ? alles info welcom alvast bedankt michael
vang ze !!!
michaelutc  
#49 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 13:10:29(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

(vissen) is er Veder niemand dan die hier op dit water en lijn nat heb gemaakt???

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 2 maart 2010 13:11:45(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

vang ze !!!
Erwin  
#50 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 13:18:48(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
He Michael. Ik heb een tijdje geleden een pagina aangemaakt over Etang 5. Misschien leuk om te lezen?

http://www.carpfeeling.c...ngevat&ContentID=640

Gr. Erwin
michaelutc  
#51 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 13:23:20(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

hee erwin ja ik had het gelezen mooi gedaan trouwens alles ik ben verplan om er in mei
na toe te gaan ,nou heb ik wel en site gevonden waar je ongeveer de stekken op kan zien
met de dieptes ma omdat er overal zo veel over wier wordt gesproken kan ik niet echt en keuzen maken vandaar dat ik het vroeg ? iemand wat info dit is de eerste keer dat ik er na toe ga gr michael
vang ze !!!
Erwin  
#52 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 13:31:53(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Mei is een goeie periode, vroeger is nog beter, maar je hebt al geboekt neem ik aan. Dan heb je namelijk nog niet zo'n last van wiergroei.
Er zijn hier op het forum meerder mensen die hier vaker zijn geweest.

Erwin
michaelutc  
#53 Gepost : dinsdag 2 maart 2010 13:35:30(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

nee ik had nog niet geboekt whaha,ga ik van de week even doen ik heb gehoord dat het helemaal nog niet zo druk is,ben jij er zelf ook geweest erwin en zo ja welke stek gaat jou voorkeur na uit .
vang ze !!!
michaelutc  
#54 Gepost : woensdag 3 maart 2010 12:41:54(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

wie ow wie heb ervaring op etang 5 en wil dat met mijn delen ik heb eventueel ook heel veel info voor jou op en andere waters in frankrijk gr michael
vang ze !!!
steef zenden  
#55 Gepost : woensdag 3 maart 2010 13:48:28(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

michael zo als je gelezen hebt moet ik nog gaan....
ik ga er een lang weekend vissen van vrijdag 16 april t/m maandag 20 april....
ik kan je nog niet veel over het water vertellen behalve wat ik zelf via internet gevonden en te horen heb gekregen
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Hennie Bodde  
#56 Gepost : woensdag 3 maart 2010 19:42:47(UTC)
Hennie Bodde


20 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 386

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Dit kwam ik tegen op een ander forum.
Weet niet wat er van klopt maar is niet leuk voor de mensen die er geboekt hebben...........................

Quote:
http://www.eurocarpgroup.com/NLnieuws.php

hier staat te lezen dat er geen vissers meer toegelaten worden op etang 5? vreemde gang van zaken?????
wie weet hier meer van???
Helemaal zelf bedacht.........




steef zenden  
#57 Gepost : woensdag 3 maart 2010 21:49:21(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ff kijken......
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

michaelutc  
#58 Gepost : woensdag 3 maart 2010 21:49:23(UTC)
michaelutc


10 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 82

heb het gelzen ja dit stond er

Wij hebben met grote ontsteltenis moeten vernemen dat de eigenaar van Etang 5 terminaal ziek is, uit respect voor hem en de familie hebben wij moeten besluiten om voorlopig geen vissers meer te laten vissen op Etang 5.bron
eurocarpgroup.

hoop dat we snel wat meer er over horen
vang ze !!!
steef zenden  
#59 Gepost : woensdag 3 maart 2010 22:00:10(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik ga morgenvroeg meteen bellen en ik laat jullie weten wat ik krijg te horen.....
Ik ben heel erg benieuwd met welke oplossing ze komen, wij hebben al geboekt en alles betaald en wij willen naar frankrijk...........

Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 maart 2010 22:01:47(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

M.Gorter  
#60 Gepost : woensdag 3 maart 2010 23:50:12(UTC)
M.Gorter


5 ponder

Lid sinds: 13-2-2010(UTC)
Berichten: 16

Stinkende en kapotte matten.
Een 'misschien door onkunde' onbevisbare stek en niet kunnen verkassen naar een andere stek.
Wier trekken.
Misschien gestolen vissen die weer gaan 'verhuizen'.
Enkele dagen eerder aftaaien dan waarvoor je betaald hebt.
Wel een boot, of toch geen boot.
Ineens niet meer op je gekozen water mogen vissen.

Zorgeloos genieten van een relaxed weekje vissen. Dat zou toch de definitie moeten zijn van een betaalwater, toch?

Heb ik allemaal nog nooit last van gehad hoor, op de openbare wateren in Frankrijk.

Er zullen ongetwijfeld best 'minder slechte' betaalwateren tussen zitten hoor. En door de vraag ernaar zal het voorlopig ook niet verdwijnen.
Maar als ik dit zo lees dan wil je daar toch niet meer gezien worden. Al zwemmen er 100 vissen van 30kg.
Gebruikers aanwezig in dit topic
5 Pagina's<12345>
Ga naar:  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.