logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

6 Pagina's123>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
steef zenden  
#1 Gepost : zaterdag 17 juli 2010 20:14:22(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik ga in september nog een weekendje vissen en ik ben nog aan het twijfelen of naar Frankrijk of toch in Nederland om te gaan vissen.....
Voor in Frankrijk heb ik mijn oog laten vallen ook op Etang Loison en dan op The High Banks en The Oak`s).....
Wie heeft er informatie over dit water..............

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Sponsor
steef zenden  
#2 Gepost : maandag 19 juli 2010 19:17:07(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

zo heb vandaag geboekt en ik ga 17september t/m 20 september voor een weekend naar Etang Loison op The High Banks....
heb al wat info binnen en ga nu lekker alles regelen

dit is een filmpje wat ik tegen kwam op you tube:


qua aas ga ik de MK1 van MTC Baits uit proberen, natuurlijk gaat er ook genoeg partikels mee zoals hennep, kikkererwten en gebroken granen van Den Heijer Partikels die je via MTC Baits kan regelen
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

steef zenden  
#3 Gepost : woensdag 28 juli 2010 14:42:57(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

zo heb via Dennis van MTC Baits de MK1 boilies besteld voor mijn Frankrijksessie.....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

timvanzanten  
#4 Gepost : woensdag 28 juli 2010 14:50:58(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Dat zit wel goed Steef! ik vind het steeds weer mooie hoe jij je tripjes/sessies voorbereidt. goed werk hoor!
steef zenden  
#5 Gepost : donderdag 29 juli 2010 00:13:01(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Dank je Tim, heb ook volste vertrouwen in de MK1 boilies.....
Zeker na wat ik gezien heb op carpcam en de info die ik gekregen heb,,,,
Ik ga altijd goed voorbereid naar een frankrijksessie.....
ik regel mijn zaakjes en dingen lang van te voren, zodat ik niet voor verrassing kom te staan of dingen vergeet.....
Heb via het internet heel veel info verkregen en met die info bereid ik me voor.
zoals het aas, onderlijnen, rigs.....

Bewerkt door de gebruiker donderdag 29 juli 2010 00:39:40(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

erik ven  
#6 Gepost : zondag 1 augustus 2010 23:24:14(UTC)
erik ven


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 1-8-2010(UTC)
Berichten: 1


Hallo,

Ik en mijn broer gaan van 9 tot 13 september vissen op
etang loison (high bank). Zijn er mensen die mij nog meer
info over het water kunnen geven. over aas, rigs etc.
mvg,

Erik van de Ven
steef zenden  
#7 Gepost : maandag 2 augustus 2010 00:36:05(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

stuur me een PM
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

carpmania  
#8 Gepost : woensdag 11 augustus 2010 14:51:48(UTC)
carpmania


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 11-8-2010(UTC)
Berichten: 10

Heren (en Dames) ;-)

Van 17 t/m 20 Sept. zitten wij met z'n drieen op de Oaks.
Wij waren alleen in de veronderstelling dat we voor de High Banks hadden gereserveerd, maar zag zojuist dat Steef daar dan zit.
Na navraag bij ECG bleek dat we toch voor de Oaks hadden geboekt.
Dus Steef, succes en tot dan :-)
steef zenden  
#9 Gepost : woensdag 11 augustus 2010 19:27:52(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

kijk het wordt dat weekend toch gezellig....
ik had bij ecg geboekt voor 1 van die 2 en er was nog plek op de High banks en niet meer op de oaks...
enne joop zijn jullie al bezig met de voorbereidingen?

Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 augustus 2010 19:28:47(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

carpmania  
#10 Gepost : woensdag 11 augustus 2010 21:37:18(UTC)
carpmania


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 11-8-2010(UTC)
Berichten: 10

Wat materiaal betreft heb ik alles compleet.
Ben nu wat onderlijnen aan het knopen en ga van de week de boilies bestellen die ik mee wil nemen.
Zover ik begreep hoef je daar niet gek veel te voeren en van het weekend ga ik alvast wat dingen proberen langs de waterkant.
En jij...met hoeveel gaan jullie?
steef zenden  
#11 Gepost : woensdag 11 augustus 2010 21:59:35(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

qua materiaal ben ik ook al voorzien en heb ik alles in huis, ben net als jij ook al bezig met onderlijnen aan het maken en systemen aan het bedenken om mee te vissen...........
ik heb ieder geval genoeg voer bij me voor dat weekend, ga het voer eind volgende week bestellen en schrok wel weer van de hoeveelheid.
25kg boilies, 22liter partikels, 10kg pellets, 10kg grondvoer....
en dat is dan alleen maar voor mij, ga namelijk alleen vissen

Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 augustus 2010 22:00:26(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

henkyboy  
#12 Gepost : woensdag 11 augustus 2010 22:34:49(UTC)
henkyboy


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 11

Ik ga komend weekend naar Etang Loison, The Oaks. Heb haast alles al ingepakt, de partikles staan nu in de week, morgen even koken. En dan vrijdag op tijd weg. Ben benieuwd wie er nog meer heen gaan komend weekend.
carpmania  
#13 Gepost : donderdag 12 augustus 2010 09:26:23(UTC)
carpmania


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 11-8-2010(UTC)
Berichten: 10

Succes Henkyboy,

Laat even wat weten als je terug bent als je wilt.

Gr.
Joop
steef zenden  
#14 Gepost : donderdag 12 augustus 2010 10:06:00(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Succes en vang ze Henkyboy....

laat ons weten hoe het was als je terug bent.......?
wil je als je tijd hebt ook voor mij kijken hoe the High banks eruit ziet...

groeten Steef
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

henkyboy  
#15 Gepost : donderdag 12 augustus 2010 10:49:23(UTC)
henkyboy


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 11

Als ik terug ben zal ik mijn ervaring hier wel neer zetten.
En Steef ik hoop dat ik geen tijd heb...... Te druk met (drillen)

Groetjes Henk.
P@rick  
#16 Gepost : vrijdag 13 augustus 2010 15:38:38(UTC)
P@rick


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 13-8-2010(UTC)
Berichten: 3

Na jaren lang geen tijd te hebben gehad voor het karper vissen ben ik het sinds kort weer aan het oppakken en we gaan het eerste weekend in oktober OOK naar Etang Loison maar dan wij zitten in "the Oaks".
Hieronder een link met wat info over het water (kan je vast opwarmen Breede lach )
Een paar vrienden van me zijn er dit jaar ook al geweest en het is daar echt waanzinnig mooi met hele mooie vis, wel moeilijk te vinden omdat het midden in een bos ligt.

http://www.eurocarpgroup.com/NLetangloison.php

Veel succes en laat even weten hoe het was..

Gr Patrick
steef zenden  
#17 Gepost : vrijdag 13 augustus 2010 17:39:52(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

dag patrick.....
kijk voor meer info dan op
http://www.karperwereld....p;st=0&sk=t&sd=a
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

P@rick  
#18 Gepost : vrijdag 13 augustus 2010 18:47:50(UTC)
P@rick


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 13-8-2010(UTC)
Berichten: 3

steef zenden schreef:
dag patrick.....
kijk voor meer info dan op
http://www.karperwereld....p;st=0&sk=t&sd=a


Hoi Steef,

Bedankt, deze had ik ook al gezien, heb er nl erg veel zin (1st keer in frankrijk) en heb al een paar dagen internet afgestruind op zoek naar nog meer info en foto's van het meer.

steef zenden  
#19 Gepost : vrijdag 13 augustus 2010 18:48:34(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik heb ook al aardig wat info binnen gekregen als je vragen hoor ik het wel via een pm
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

henkyboy  
#20 Gepost : dinsdag 17 augustus 2010 23:17:02(UTC)
henkyboy


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 11

Ik ben gisteren weer gekomen van een weekend Etang loison. Ik heb gezeten in The Oaks. Dag van aankomst was het weer goed. Zaterdag avond begon het te regen, en is het niet meer droog geweest. Leuke viswater, maar gezien de oppervlakte te klein voor 5 personen vind ik. Ik zat er samen met mijn vrouwtje. Vrijdag wij met ons tweetjes, en zaterdag kwam er nog 2 personen bij. Dit was wel te doen. 2 personen aan elke kant van het water. Ik heb in totaal 14 karpers gevangen, 2 van beneden de 20 pond. En 12 boven de 20 pond, namelijk 3 van 30 pond, 1 van 28 pond, 1 van 27 pond, 1 van 26 pond, 2 van 24 pond , 1 van 22 pond en 1 van 20 pond. Dus ondanks dat ik mijn PR (35 Pond) niet heb kunner verbeteren, was het een geslaagde weekend. Niet te moeilijk water, en een zeer vriendelijke eigenaar. Zijn er nog vragen, vraag het hier of PB mij maar.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 augustus 2010 00:35:23(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
6 Pagina's123>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.