logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
edwin  
#1 Gepost : zondag 11 januari 2015 15:12:02(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Geachte karpervrienden,

Zoals jullie waarschijnlijk al hebben opgemerkt staat sinds vandaag onze nieuwe site live. Eventuele bugs/opmerkingen etc. kan je hier melden en proberen we er zo snel mogelijk naar te kijken.

Heel erg veel plezier.

M.v.g. Erwin van Hensbergen en Edwin Stoffels

Bewerkt door moderator dinsdag 20 januari 2015 19:53:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
whitey  
#2 Gepost : zondag 11 januari 2015 21:00:34(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Beste Erwin en Edwin en Crew en alle medewerkers.

Mag ik allereerst jullie allen van harte bedanken voor "onze" nieuwe website/forum.
Als er al bugs/errors/fouten zouden optreden, dan is dit niet meer dan normaal, niemand is perfect, toch?
De komende tijd kunnen wij als gebruikers op ontdekking naar nieuwe tools/artikelen....enz....... en dit allemaal gratis,
niet enkel de zon is gratis zodus!

!!RESPECT TO THE CREW!!
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
thanks whitey is 3 keer bedankt voor deze nuttige post.
Erwin op 11-1-2015(UTC), edwin op 12-1-2015(UTC), thimon op 13-1-2015(UTC)
HarryO  
#3 Gepost : zondag 11 januari 2015 21:19:33(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
oeps...zo zie je maar weer dat wij alle maal fouten kunnen maken.
Ik heb mijn opmerkingen over bugs vermeld in de topic van Mexe i.p.v. hier.Teleurgesteld
deze topic bedoel ik.
Probleem met openen sommige Posts en profiel informatie.


enne natuurlijk gefeliciteerd met de vernieuwde site, Dit had ik eigenlijk als eerste moeten plaatsen. Like

Bewerkt door de gebruiker zondag 11 januari 2015 21:22:03(UTC)  | Reden: a

geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
edwin  
#4 Gepost : maandag 12 januari 2015 08:07:05(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Nog niet alle users waren gemigreerd, dit duurde wat langer dan verwacht. Nu dat dit compleet is zou deze error niet meer moeten voorkomen.
Karperrazzi  
#5 Gepost : maandag 12 januari 2015 09:13:52(UTC)
Karperrazzi


20 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 294

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Respect voor de vernieuwde site! Als je zelf ooit eens een website hebt gebouwd dan weet je wat er allemaal bij komt kijken. (En dat is niet weinig)

Ik vind de landingspage heel erg vol en daardoor onoverzichtelijk. Ik denk zelf dat twee columns meer dan zat is. Als je de achtergrond een paar fracties lichter maakt worden de onderwerpen op de pagina iets duidelijker weergegeven. Dit komt de rust ten goede. Wat wel weer top is dat als je met je cursor over de tekst gaat deze automatisch 'omhoog' komt.

enfin, als je alle bezoekers om hun mening gaat vragen en er ook wat mee gaat doen is het einde zoek.

Veel succes met het beheer!
thanks Karperrazzi is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Erwin op 13-1-2015(UTC)
Karperrazzi  
#6 Gepost : maandag 12 januari 2015 09:14:35(UTC)
Karperrazzi


20 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 294

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
En het duurt lang voordat een bericht geplaatst is. Dan ga je nog een keer op verzenden klikken waardoor je hetzelfde krijgt als hierboven Blij

Bewerkt door de gebruiker maandag 12 januari 2015 09:19:59(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

bertkamp  
#7 Gepost : dinsdag 13 januari 2015 01:26:34(UTC)
bertkamp


25 ponder

Lid sinds: 15-7-2010(UTC)
Berichten: 405

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
Als ik naar mijn inbox ga en daar op forum klik dan ga ik naar http://www.carpfeeling.com/forum (blank page) ipv naar http://www.carpfeeling.com/forum/default.aspx

*edit hetzelfde als ik op het home pictogram (huisje) links onder klik

Verder ben ik het eens met Karperrazzi, de landingpage is misschien beter op mobiel, maar op mijn pc vind ik de eerste versie nog steeds het best, de vorige al minder en dit is helemaal niks.
Je zou verschillende css versies kunnen maken en dan voor mobiel bijvoorbeeld m.carpfeeling gebruiken.

Wat het forum betreft, de youtube tags werken nog steeds niet goed op firefox.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 13 januari 2015 01:47:17(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

JustMoes  
#8 Gepost : dinsdag 13 januari 2015 10:31:30(UTC)
JustMoes


10 ponder

Lid sinds: 10-6-2013(UTC)
Berichten: 99

Bedankjes: 4 keer
Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
@Bert: Ik denk niet dat er een 'aparte' mobiele website moet komen (m.carpfeeling.com). Dan ga je nog weer onderscheid maken en dan krijg je een hoop redundantie.


Zelf vind ik de nieuwe site een goede vooruitgang. Het is inderdaad wel wat onoverzichtelijk omdat er op sommige punten 3 verschillende kolommen zijn. Ik denk ook dat het zoekveld ietsje duidelijke aangegeven mag worden. De menu's zijn verder erg netjes uitgevoerd, lees velen malen beter als de vorige versie van de website.

Ik heb zelf mijn wachtwoord niet kunnen veranderen. Ik kreeg wel een melding wanneer ik mijn oude wachtwoord(die ene die in de mail stond) verkeerd had, maar ik kreeg geen melding dat mijn wachtwoord veranderd was naar mijn eigen wachtwoord. Om te testen ben ik even uitgelogd en moest ik nog steeds inloggen met het wachtwoord uit de mail.
bertkamp  
#9 Gepost : dinsdag 13 januari 2015 11:10:06(UTC)
bertkamp


25 ponder

Lid sinds: 15-7-2010(UTC)
Berichten: 405

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
2 verschillende css versies maakt nog geen 2 verschillende websites, de inhoud blijft hetzelfde, alleen de lay-out verschilt.
Erwin  
#10 Gepost : dinsdag 13 januari 2015 23:22:55(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Bedankt voor jullie feedback.

We maken ook gebruik van meerdere css bestanden, namelijk een voor smartphones en voor de desktop. Zo kunnen we zaken aan en uitzetten die misschien overbodig zijn op bijvoorbeeld je mobiel.

Het overschakelen op een andere vormgeving is altijd wennen. Helemaal wanneer je het oude bent gewend. Ik denk dat de meeste mensen er snel aan wennen en blindelings de weg vinden. Het biedt in elk geval de mogelijkheid gemakkelijk veel functionaliteiten toe te voegen.

Bovendien ben je met een website altijd aan het verbeteren. We zullen jullie feedback meenemen in de ontwikkelingen. Bedankt!

Gr Erwin

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 13 januari 2015 23:23:38(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Karperrazzi  
#11 Gepost : vrijdag 16 januari 2015 16:42:43(UTC)
Karperrazzi


20 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 294

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
waarom staat er een heel verhaal over de auteur bij een artikel? (CF party)
Erwin  
#12 Gepost : vrijdag 16 januari 2015 22:35:25(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Omdat de auteurs van CarpFeeling elke keer erg veel tijd steken in het verzorgen van leuk content. Een beetje credits mogen ze wel krijgen toch Knipoog. Bovendien maakt dat het verhaal iets menselijker. Je hebt een beter beeld van degene die het verhaal heeft verzorgd.

Gr. Erwin
whitey  
#13 Gepost : zaterdag 17 januari 2015 06:31:57(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: Erwin Ga naar gequote bericht
Omdat de auteurs van CarpFeeling elke keer erg veel tijd steken in het verzorgen van leuk content. Een beetje credits mogen ze wel krijgen toch Knipoog. Bovendien maakt dat het verhaal iets menselijker. Je hebt een beter beeld van degene die het verhaal heeft verzorgd.

Gr. Erwin


Erwin:Volledig mee akkoord, eer wie eer toekomt, lof wie lof toekomt, de verhalen zijn steeds top Like , dan is het ook leuk wat over de "auteur" te weten!Blijb

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.