logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ronald kingma  
#1 Gepost : donderdag 4 maart 2010 23:55:50(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Wat is jullie ervaring met (karper) vissen in de provincie Groningen. Even de betaalwateren niet meegerekend. (vissen)

Ben erg benieuwd naar jullie mening.

groet,

Ronald


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Sponsor
ronald kingma  
#2 Gepost : maandag 8 maart 2010 20:02:23(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
weinig dus, jammer. Er zijn hier toch genoeg wateren die zeker het proberen waard zijn.


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Erwin  
#3 Gepost : maandag 8 maart 2010 20:06:18(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Helaas Ronald, ik heb er ook slechts enkele keren gevist. In Windschoten en Weddebergen, maar neem aan dat je deze wateren wel kent
ronald kingma  
#4 Gepost : maandag 8 maart 2010 20:12:48(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Hey Erwin wat leuk waar heb je gevist in Winschoten? (vissen) Je hebt hier zoveel prachtige waters en kanalen. Toch lees je er weinig over. Is ook prima natuurlijk maar ik ben gewoon benieuwd naar ervaringen van anderen. Wedderbergen is leuk voor een keer tussendoor, maar ik heb liever open water. Nu is het oldambtmeer natuurlijk onze nieuwste aanwinst, ben benieuwd wat dat gaat brengen.


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Erwin  
#5 Gepost : maandag 8 maart 2010 20:33:29(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik weet niet meer hoe die plas heet in windschoten. Was een grote plas met een eiland...geen idee hoe hij heet.
ronald kingma  
#6 Gepost : maandag 8 maart 2010 20:35:21(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Oh OK dat is het nieuwe stadspark. Leuk water met erg mooie vissen. Leuk man dat je ook hier wel eens gevist hebt. Breede lach


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
PerryMeter  
#7 Gepost : zondag 18 juli 2010 23:37:15(UTC)
PerryMeter


15 ponder

Lid sinds: 23-6-2010(UTC)
Berichten: 106

veel mooi water
red de boom,eet een bever
martijn boerema  
#8 Gepost : woensdag 1 september 2010 22:27:30(UTC)
martijn boerema


10 ponder

Lid sinds: 1-9-2010(UTC)
Berichten: 93

In de provincie Groningen heb je geen mooi water met dikke vissenSilenced
Erwin  
#9 Gepost : woensdag 1 september 2010 22:50:22(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Zeker wel Knipoog Komen we net vandaan. Het weddermeer!Breede lach
martijn boerema  
#10 Gepost : donderdag 2 september 2010 00:28:35(UTC)
martijn boerema


10 ponder

Lid sinds: 1-9-2010(UTC)
Berichten: 93

Erwin, je gaat me toch niet vertellen dat je dat een mooi water vindt?
ronald kingma  
#11 Gepost : donderdag 2 september 2010 09:03:30(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Martijn blijkbaar weet jij de Hollandse wateren niet te waarderen en zoekt het daarom verderop in France, trouwens ook een betaalwater die jij promoot en nog kleiner dan de wedderbergen. Wat is daar dan de charme van, de benzinekosten?

Leg dit nu eens uit aan ons


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
martijn boerema  
#12 Gepost : donderdag 2 september 2010 11:17:50(UTC)
martijn boerema


10 ponder

Lid sinds: 1-9-2010(UTC)
Berichten: 93

Ronald,

Je hebt helemaal gelijk Ronald. Ik zou willen dat iedere zichzelf karpervisser noemende lijpo op Wedderbergen of de stadparkvijver van winschoten ging zitten......

Wordt het lekker rustig aan de mooie wateren in de rest van Groningen. Ronald, schoonheid van een water zit hem niet in formaat van het water, maar de mogelijkheden en de omgeving. Niet te vergeten, het volk dat er komt:-"
PerryMeter  
#13 Gepost : donderdag 2 september 2010 11:50:33(UTC)
PerryMeter


15 ponder

Lid sinds: 23-6-2010(UTC)
Berichten: 106

er zit op beide wateren veel mooie vissen ook worden beide wateren vaak bezocht door bekende karpervissers.
alleen vind ik jammer dat die man die op weddermeer zit er helemaal geen verstand van heeft maar wel grof geld vangen.
en martijn ik vind dat je alleen maar negatief bent.je haalt ons groningen mooi onderuit..

perry
red de boom,eet een bever
ronald kingma  
#14 Gepost : donderdag 2 september 2010 15:41:12(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Nou Martijn dan mogen we blij zijn dat jij veel in frankrijk zit Knipoog . Maar ik vind het jammer dat je niet in normale woorden iets kunt vertellen. Maar goed dat zit hem in de aard van het persoon en dat zullen mensen best begrijpen.

Maar goed dat jij Erwin, Wilko, Dirk Jan en Arnold van Carpfeeling lijpo's noemt vind ik niet zo netjes. Ik denk dat je even na moet denken (als dat lukt) voor je iets schrijft. En wat spreek je jezelf tegen m.b.t. mooie wateren in Groningen. Maar geeft niet je hebt in ieder geval bewezen aan ongeveer 1500 mensen dat ze niet bij jouw moeten zijn voor een visreis.

Want het volk zoals jij karpervissers noemt willen graag vissen maar ook zeker met respect behandeld worden, waaronder jizelf ook hoop ik.

Veel succes met je visreizen en het goede volk :-({|=


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
martijn boerema  
#15 Gepost : donderdag 2 september 2010 18:54:17(UTC)
martijn boerema


10 ponder

Lid sinds: 1-9-2010(UTC)
Berichten: 93

Geen respect Kingma?

Ik heb juist wel respect voor anderen. Ik vind het alleen van de zotte dat men voor een zandput als weddebergen een 30 euro/24 uur vraagt. A vind ik het water niet waar (maar ieder zijn meug). B. Je hebt geen extra voorzieningen. Voor een week vissen betaal je 210 euro. Daar verwacht je toch wat meer voor. C. Ik heb niet gezegd dat er in Groningen geen mooie wateren zijn.

Er zijn er zat.......

Wel even goed lezen Kingma! Vlakbij Winschoten heb je genoeg mooi water. En dan heb ik het niet over het Stadspark.

Maar goed. Dat jij stelt dat ik 1500 potentiele klanten misloop dat is natuurlijk kolder want je gaat ervan uit dat men jouw mening ook maar meteen deelt.

Op Farmlake heb je schitterend helder water, waar hele mooie onderwateropnamen zijn te maken. Daarnaast is het bestand er een om van te smullen. Maar ieder zijn meug.

Ik geef alleen aan dat ik graag iedereen naar Weddermeer zie vertrekken. Zo wordt het misschien nog een wat rustiger op alle andere mooie water van Groningen. En wat dacht je van de wateren bij Nieuwe Schans de grens over (Duitsland)?

P.s. Met zichzelf karpervisser noemende lijpo's bedoel ik natuurlijk de randdiebielen die het voor de rest verpesten. Eerst de woorden goed interpreteren, graag. Alsof er in Winschoten, Oude Pekela, Veendam en Groningen al niet genoeg is verpest.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 september 2010 18:57:32(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Erwin  
#16 Gepost : donderdag 2 september 2010 21:18:40(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Dit blijft een lastige discussie. Een wellus, niettus verhaal. Er zijn altijd mensen die het niet op dit soort wateren hebben, maar het leuke aan dit forum is, dat mensen elkaar in hun waarde laten en hun voorkeuren respecteren. Ik zou daarom ook heel graag willen dat dit zo blijft. We zijn hier om elkaar te helpen.

Gr. Erwin
martijn boerema  
#17 Gepost : donderdag 2 september 2010 21:32:26(UTC)
martijn boerema


10 ponder

Lid sinds: 1-9-2010(UTC)
Berichten: 93

Da's mooi gesproken Erwin, maar als je op een forum je mening niet meer kunt uiten dan bloedt een forum al snel dood. Kijk maar naar andere fora.

Volgens mij was jij diegene die mijn goedbedoelde info over farmlake hebt verwijderd, maar zelf zijn jullie een betaalwater als het Weddermeer behoorlijk aan het promoten.
En ik begrijp best dat wanneer je iets wilt ondernemen (bijv. onderwaterbeelden) dat best op een watertje als weddebergen wilt doen, alleen weerspiegelt het betreffende water in de verste verte niet de visserij in Groningen. Netals een Noordplas van Sassenhein dat niet doet.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 september 2010 22:42:18(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Frank Penning  
#18 Gepost : donderdag 2 september 2010 22:39:02(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

nou boerema, ik wil wel een keertje mee naar farmlake hoor...Knipoog Breede lach
martijn boerema  
#19 Gepost : donderdag 2 september 2010 22:46:46(UTC)
martijn boerema


10 ponder

Lid sinds: 1-9-2010(UTC)
Berichten: 93

Frank, ik mag van moeder overste in november of december (wanneer de temp. het toelaten) nog een paar daagjes weg, dus geef maar een gil als je interesse hebt.

Naast mijn eigen persoontje gaan waarschijnlijk Sieger Kuik (Red Label baitsSilenced , oh, ja is reclame) en Bert Hunderman ook mee. Gezellige jongens, dus dat komt wel goed....

Ik kom je ook overal tegen op het net, ouwe struikrover, Sjeen.

Maar ik houd op met ouwehoeren, want anders krijg je weer de waarschuwing dat je ontopic moet blijven.

We krijgen komend weekend trouwens heerlijk weer. Nog even de lijntjes natmaken voordat de kleine komt. (vissen)

Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 september 2010 22:48:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

timvanzanten  
#20 Gepost : vrijdag 3 september 2010 00:34:56(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
hey Martijn, we zijn juist heel openminded als het gaat om de inhoud van de topics. het belangrijkste is dat we het gezellig willen houden en dat lukt ons tot op heden aardig! wat betreft je stukje omtrent Farmlake, het klinkt zeer interessant maar reclame op het forum proberen we gewoon te vermijden, al verkocht je toilletbrillen! is gewoon onze policy die overigens niets anders is dan op andere fora's. Verder hoop ik dat je ons op het forum een hoop informatie kan verschaffen en dat je samen met ons en alle andere leden van Carpfeeling een vreedzaam en leerzame website willen maken!

Mvg Tim van Zanten,
Gebruikers aanwezig in dit topic
3 Pagina's123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.