logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
whitey  
#1 Gepost : zondag 8 maart 2015 12:18:18(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
De meesten onder ons zullen al wel hebben gehoord/gelezen over de dagaanbiedingen van visdeal.nl, nu hebben die ook een volledige webshop, of ze goedkoper zijn dan andere webshops, dat moet je zelf uitzoeken, de boodschap is en blijft: prijzen vergelijken op verscheidene websites.

http://www.visdealshop.nl/
whitey heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
visdeal.jpg
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Sponsor
remon v wanrooij  
#2 Gepost : zondag 8 maart 2015 16:16:21(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Hierop heb ik nog een tip.
In Nederlands hebben we troep met de naam: X2
In Engeland hebben ze troep met de naam: NGT.

Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
Carpaco97  
#3 Gepost : maandag 9 maart 2015 09:17:28(UTC)
Carpaco97


15 ponder

Lid sinds: 18-10-2013(UTC)
Berichten: 124
Man
Nederland
Locatie: Bergeijk

Bedankjes: 19 keer
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
Eerst geschreven door: remon v wanrooij Ga naar gequote bericht
Hierop heb ik nog een tip.
In Nederlands hebben we troep met de naam: X2
In Engeland hebben ze troep met de naam: NGT.



Breede lachd Breede lachd Breede lachd Breede lachd Breede lachd
wie het kleine niet eerd,is het grote niet weerd.

Like and Share my page on Facebook--> www.facebook.com/CarpfishingDeKempen
edwin  
#4 Gepost : maandag 9 maart 2015 10:45:33(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Heb wat spullen gezien van NGT, oa. hun craddle maar ik denk dat de prijs kwaliteit verhouding toch erg goed is. Bij x2 trek ik dit toch meer in twijfel. Een mercedes vergelijken met een uitgekleede kia is ook niet echt eerlijk
JustMoes  
#5 Gepost : maandag 9 maart 2015 16:51:14(UTC)
JustMoes


10 ponder

Lid sinds: 10-6-2013(UTC)
Berichten: 99

Bedankjes: 4 keer
Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
NGT is inderdaad iets hogere kwaliteit als X2. Sommige dingen zou ik er nog wel van willen kopen. Meeste dingen sla ik echter over.

Het nadeel van visdeal(vind ik) is dat ze pretenderen goedkoper te zijn, in de praktijk zijn ze dit echter nooit.
Carpsam  
#6 Gepost : maandag 9 maart 2015 19:09:30(UTC)
Carpsam


10 ponder

Lid sinds: 9-11-2014(UTC)
Berichten: 85
België
Locatie: Oostvl

Bedankjes: 8 keer
Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
Eerst geschreven door: whitey Ga naar gequote bericht
De meesten onder ons zullen al wel hebben gehoord/gelezen over de dagaanbiedingen van visdeal.nl, nu hebben die ook een volledige webshop, of ze goedkoper zijn dan andere webshops, dat moet je zelf uitzoeken, de boodschap is en blijft: prijzen vergelijken op verscheidene websites.

http://www.visdealshop.nl/


www.hengelsportkorting.nl deze site is vele beter ;-)

dat is zo gene brol Like
Better a bad day at fishing than a good day at work.

Flo  
#7 Gepost : dinsdag 10 maart 2015 02:19:39(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
niet ALLES is slecht hoor van visdeal, al mag men wel wat selectief zijn
van mijn 3 snagears voor 15€ ben ik alvast tevreden Knipoog
JustMoes  
#8 Gepost : dinsdag 10 maart 2015 08:55:22(UTC)
JustMoes


10 ponder

Lid sinds: 10-6-2013(UTC)
Berichten: 99

Bedankjes: 4 keer
Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
Eerst geschreven door: Carpsam Ga naar gequote bericht


www.hengelsportkorting.nl deze site is vele beter ;-)

dat is zo gene brol Like

Deze aanbieding( http://www.hengelsportko...te---onthaakmat_521.html) kost bij henk koster(bijvoorbeeld) 43 euro in totaal... Dat onthaakmatje zou ik mijn hond trouwens nog niet op laten slapen Tja
remon v wanrooij  
#9 Gepost : dinsdag 10 maart 2015 09:25:29(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Eerst geschreven door: Flo Ga naar gequote bericht
niet ALLES is slecht hoor van visdeal, al mag men wel wat selectief zijn
van mijn 3 snagears voor 15€ ben ik alvast tevreden Knipoog


Die van ngt? Doe er dan maar heel snel locktide tussen want die pootjes breken af zodra er stappen op komt.. Mijn vismaat had ze ook besteld en ze braken gewoon af op het schroefdraad
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
HarryO  
#10 Gepost : donderdag 12 maart 2015 08:18:34(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Eerst geschreven door: remon v wanrooij Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: Flo Ga naar gequote bericht
niet ALLES is slecht hoor van visdeal, al mag men wel wat selectief zijn
van mijn 3 snagears voor 15€ ben ik alvast tevreden Knipoog


Die van ngt? Doe er dan maar heel snel locktide tussen want die pootjes breken af zodra er stappen op komt.. Mijn vismaat had ze ook besteld en ze braken gewoon af op het schroefdraad


Met alle respect maar afbreken van schroefdraad los je niet op met loctite. "loslopen" van de schroefdraad kun je wel verhelpen met loctite.
Overigens snag ears zijn bedoeld om het zijwaards wegspringen van de hengel te voorkomen. Niet om een hengel met een lijn die onder een hoek van 90 graden ligt een voltrekkende karper tegen te houden.
Die van mij kunnen dat wel, maar die zijn dan ook uniek (dwz de enige in dat soort). probleem alleen is dan dat op zo'n moment mijn rod pot word meegenomen. Angel

Bewerkt door de gebruiker donderdag 12 maart 2015 08:26:39(UTC)  | Reden: a

geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
HarryO  
#11 Gepost : donderdag 12 maart 2015 08:46:48(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Visdeal,CarpCotrol en al deze winkels met goedkopere materialen, zij ideaal voor de mensen met een kleine beurs.
Als je het geluk hebt een goede baan te hebben of van huis uit een behoorlijk rugzakje hebt meegekregen
kun je je permitteren om duurdere spullen aan te schaffen.
Mocht je niet over de nodige geldelijke middelen kunnen beschikken, zijn deze winkels een goed alternatief
om toch leuke dingen te kunnen aanschaffen. Ze gaan iets minder lang mee maar je kunt dan wel meteen genieten
aan het water.
Een vis kijkt niet naar de uitrusting waar mee gevist word maar naar het aangeboden aas.
In mijn ogen ben je niet dom als je goedkopere spullen koopt, je bent pas dom als je spullen aanschaft die je niet betalen kunt.
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
thanks HarryO is 3 keer bedankt voor deze nuttige post.
edwin op 12-3-2015(UTC), JustMoes op 12-3-2015(UTC), whitey op 13-3-2015(UTC)
Flo  
#12 Gepost : donderdag 12 maart 2015 12:56:18(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
Remon , nog geen problemen gehad met de snagears!
Ze doen hun werk, een zijn naar mijn mening stevig genoeg voor hetgeen ze ontworpen zijn
Ze zal me uiteraard geen hengels etc van NGT zien kopen Knipoog
remon v wanrooij  
#13 Gepost : donderdag 12 maart 2015 16:58:34(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Eerst geschreven door: HarryO Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: remon v wanrooij Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: Flo Ga naar gequote bericht
niet ALLES is slecht hoor van visdeal, al mag men wel wat selectief zijn
van mijn 3 snagears voor 15€ ben ik alvast tevreden Knipoog


Die van ngt? Doe er dan maar heel snel locktide tussen want die pootjes breken af zodra er stappen op komt.. Mijn vismaat had ze ook besteld en ze braken gewoon af op het schroefdraad


Met alle respect maar afbreken van schroefdraad los je niet op met loctite. "loslopen" van de schroefdraad kun je wel verhelpen met loctite.
Overigens snag ears zijn bedoeld om het zijwaards wegspringen van de hengel te voorkomen. Niet om een hengel met een lijn die onder een hoek van 90 graden ligt een voltrekkende karper tegen te houden.
Die van mij kunnen dat wel, maar die zijn dan ook uniek (dwz de enige in dat soort). probleem alleen is dan dat op zo'n moment mijn rod pot word meegenomen. Angel


Loctite is een merknaam, er zijn ook loctite varianten waarmee je metaal kan verlijmen. Ik gebruik het af en te met mijn beroep en geloof mij maar dat het vast zit.

En als je een kleine beurs hebt dan moet je gewoon door sparen voor betere spullen want de juiste spullen vangen namelijk wel vis!
Hengels breken, lijnen breken, molens die vast lopen, molens die de kracht niet op kunnen vangen..

En de snag ears dienen ook zeker wel een hengel tegen de houden wanneer er een karper vol aan trekt. Anders worden ze ook niet uit je piepers getrokken.

En Flo, ik spreek uit ervaring want mijn vismaat had ze ook besteld, bij de eerste test werden de pootjes zo los getrokken bij het schroefdraad.
Niet bij één maar bij alle 3! Nu zijn ze vast gezet met loctite en zijn niet niet meer kapot te krijgen!
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
HarryO  
#14 Gepost : donderdag 12 maart 2015 23:43:14(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Remon
Ook ik werkte veel met loctite, ook met lijmen.
Maar als een pootje van een snag ear afbreekt, kun je dat niet voorkomen door er "vooraf" loctite aan te doen.zeker het is goed spul maar geen wondermiddel.
Nu is het verhaal ineens heel anders, die snag ears breken niet af, maar worden uit de schroefdraad getrokken. Dat is iets heel anders. daarvoor helpt loctite nl.wel.

Jammer dat ook jij volhoud dat de spullen de visser maken.
Dat jij veel vangt zal meer te maken hebben met aaspresentatie en dergelijke dan je top uitrusting.
Al vaker genoemd, als je dat leuk vind,natuurlijk moet je het doen.
Mijn hengels kosten rond de 60 euro per stuk. Waarom zou een hengel breken?
Door er iemand mee te laten vissen die kost wat kost binnen no time die karper binnen moet hebben.
Tot voor kort viste ik met een 0,28 lijn. (Door cadeautje van Bertkamp zit er nu 0,35 op) maar lijnbreuk, zelden, alleen als de karper achter een obstakel kon komen. Zoals al gezegd als je een aardig rugzakje hebt meegekregen of een goede job hebt, kun/mag je kopen waar je zin in hebt
Door er voor te gaan sparen, ontzeg je jezelf veel visplezier die je met goedkopere middelen al veel eerder kunt hebben. En zoals ik al aangaf in een ender topic, ga je bezuinigen op andere belangrijke dingen, zoals je lijn op tijd vernieuwen, wat wel lijnbreuk bevordert
Remon ff lezen wat er staat, "snag ears zijn bedoeld om zijwaard wegspringen van de hengel tegen te houden". Met voltrekkende karper bedoel ik dat de molen niet in de vrijloop staat.(wordt nog wel eens vergeten) En dat die van mij niet zullen breken of uit de schroefdraad worden getrokken? omdat het, net als de rod pot, self made hoge kwaliteit RVS is.
Maar helaas vang ik daardoor niet meer karper dan voorheen.

geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
Jeroen84  
#15 Gepost : vrijdag 13 maart 2015 08:16:57(UTC)
Jeroen84


30 ponder

Lid sinds: 19-9-2013(UTC)
Berichten: 630
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
3 factoren heren.

"Juiste stek juiste presentatie juiste tijd".

De vis doet de rest wel.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 13 maart 2015 08:17:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Pak een Bak!!

Schubbenteller: -1
Flo  
#16 Gepost : vrijdag 13 maart 2015 12:17:06(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
remon, ik begrijp je punt compleet !
Het materiaal waar effectief mee gevist wordt moet ik 100% kunnen vertrouwen (hengels, molens, draad, montage, net, mat, etc...)
Daar wil ik ook niet te veel op besparen, liever duurzaam materiaal.
Maar doordat karpervissen zeer prijzig is kan er op andere dingen af en toe wel bespaard worden.
Of ik nu cheap snagears heb of die van Korda : ik ga er geen enkele vis meer mee vangen.
Ik heb die bijna een jaar en nog 0,0 problemen mee gehad. Je moet er uiteraard niet op gaan staan Blij
Hetzelfde geldt voor mijn bancksticks : Waarom 40€ uitgeven als mijn sticks van 4€ 't stuk het na 2 jaar nog uitstekend doen Blij

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 13 maart 2015 12:17:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

HarryO  
#17 Gepost : zaterdag 14 maart 2015 09:17:57(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Jeroen 84

Helemaal mee eens

Flo

Ook met jouw kan ik het gedeeltelijk eens zijn.
Maar een hengel van 60-70 euro is een doorsnee hengel die best betrouwbaar is.
Hang er eveneens een molen onder van de zelfde prijs en je hebt er jaren plezier van.
Dat er duurdere en betere hengels,molens etc. zijn staat buiten kijf.
Ik stoor mij alleen aan de uitspraak die ik hier vaker hoor, "ga er voor sparen"
Een heleboel moeten al sparen voor alles wat ze willen aanschaffen.
Als er bv. iemand advies vraagt over een voerboot of hengel etc. en heeft daarvoor gezocht in een bepaalde
prijsklasse, weet je al ongeveer wat zijn of haar budget is.
Zijn het hengels zoals de boven omschreven doorsnee hengels of andere dingen, kan toch voor die prijsklasse een advies gegeven worden. Mochten het echt barrels zijn oké maar daarvoor moet je kennis van zaken hebben door te weten vanaf deze prijsklasse is vissen verantwoord. Mag niet afhankelijk zijn van je persoonlijke duurdere smaak.
Ga je iemand overhalen om toch boven zijn budget te gaan kopen moet hij A langer van zijn geliefde hobby afzien. En B doordat hij meer heeft uitgegeven dan eigenlijk de bedoeling was zal hij bezuinigen op andere dingen. zolang het op de spullen is die jij al aangaf oké, Maar gebeurt dit door bv zijn lijn een jaar langer te laten zitten, gebeuren er nare dingen.

Mocht het echt waar zijn, geen haar op mijn hoofd die dat gelooft, dat je met dure spullen meer vangt, dan zijn dergelijke adviezen gerechtvaardigd.

Begijp mij a.u.b. goed, ook Remon, ik heb absoluut niets tegen mensen met een topuitrusting, ik kan er verlekkerd naar kijken,zou het zelf ook aanschaffen als mijn budget het toeliet.
als je het geld er voor hebt en er voor over hebt moet/mag je het gewoon doen. Maar wil je persé een topuitrusting die je niet betalen kunt ben je dom bezig in mijn ogen.

stel iemand heeft zijn geld volledig uitgegeven aan een (te) dure uitrusting. Zit lekker te vissen en verspeeld alnog een lijn.
Hij zal sikkeneurig zijn omdat hij zijn dure spul verspeeld heeft. was hij in zijn eigen prijsklasse gebleven vat je het toch anders op. en in het ergste geval moet hij stoppen omdat hij geen geld meer had voor reserve materiaal.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 maart 2015 09:27:42(UTC)  | Reden: a

geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
l-o-r-e-n-z-o  
#18 Gepost : zaterdag 23 januari 2016 09:39:10(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Hier nog wat lekkere aanbiedingen http://www.sportvis-outlet.nl/shop/
MVG Lorenzo
Janneskarper  
#19 Gepost : dinsdag 1 oktober 2019 12:43:33(UTC)
Janneskarper


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 1-10-2019(UTC)
Berichten: 1

Hoe vinden jullie visdealshop tegenwoordig? wat zijn jullie ervaringen?
l-o-r-e-n-z-o  
#20 Gepost : dinsdag 1 oktober 2019 20:06:01(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Ervaringen zijn nog altijd prima 2 maand geleden een sonik shelter gekoct met chub muggenet , levering was zoals het hoor de producten trouwens ook .
Mvg Lorenzo
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.