logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

4 Pagina's123>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Davey Remmig  
#1 Gepost : donderdag 2 september 2010 00:10:42(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

Een toffe beurs die vorig jaar niet echt uit de verf kwam. Door het barslechte weer wisten slechts een aantal hardcore karpervissers zich een weg naar de TT Hallen te banen. Ondanks dat was het prachtig aangekleed en was alles keurig verzorgt. Dit jaar..
zal de beurs groter dan ooit uit pakken meld o.a Sportvisserij Nederland. Zij zullen dan ook voor het eerst aanwezig zijn op deze hete editie!

Karpervissers kunnen het weekend van 27 en 28 november alvast met markerstift in hun agenda noteren. Dan vindt namelijk de tweede editie van de karperbeurs CarpevenTT plaats in de TT-hall van Assen.
De beurs zal qua oppervlakte zo’n drie keer groter zijn als de succesvolle editie van 2009 en belooft daarmee een niet te missen karperevenement te worden.

Beursmanager – en tevens Visbladauteur – Hans van den Brink: “CarpEvenTT wordt dit jaar een echte ‘doe-, test- en ervaarbeurs’ met een informatief en vernieuwend karakter. De beurs is daarmee zeker niet puur en alleen op verkoop gericht, al is die mogelijkheid natuurlijk ook volop aanwezig. De bezoeker staat centraal. Zo kan ik met trots melden dat een hoop nieuwe karpergadgets op CarpEvenTT voor het eerst aan het publiek zullen worden getoond.”

Grote namen
De beurs staat dit jaar bol van de activiteiten en demonstraties. Standhouders zullen de bezoekers trakteren op de laatste nieuwtjes op karpergebied: van de basics tot de allernieuwste snufjes. Verder zullen diverse grote namen uit binnen- en buitenland acte de présence geven.Vis-TV presentator Marco Kraal en karpercoryfee Gerwin Gerlich zijn zomaar twee namen die je in Assen in levende lijve zal ontmoeten. En volgens de laatste geruchten zullen ook diverse Engelse grootheden aanwezig zijn.

Een mega aquarium
Ook dit jaar is het mega aquarium met daarin mega karpers – wat vorig jaar een hoop tongen los maakte – weer vertegenwoordigd op de beursvloer. Naast het aquarium, de verschillende lezingen en uiteenlopende binnenactiviteiten, beschikt de TT Hall ook over een grote vijver van 2 hectare, vlak voor de beursdeuren. Hier zullen verschillende activiteiten plaatsvinden zoals demonstraties en karperviswedstrijden voor de jeugd. Op de beursvloer komt een speciaal jeugdplein waar jonge karpervissers de mogelijkheid hebben om meer te leren over de karper zelf, de omgeving waarin hij leeft en hoe hij te bevissen is.
Een uitje voor het hele gezin
CarpEvenTTmikt dit jaar zeker niet alleen op de gecamoufleerde hobbyist zelf. Hans van den Brink: “We hopen dat karpervissers ook hun vrouw en kinderen meenemen naar de beurs, het moet een leuk dagje uit voor het hele gezin worden. Bovendien is zo’n beurs de ideale gelegenheid om je wederhelft eens een kijkje te geven in die fascinerende wereld van het karpervissen. En dan hebben we het nog niet eens over de prijzenpot van meer dan € 10.000,- die we klaar hebben staan. Beursbezoekers maken kans op schitterende prijzen; van voerboten tot complete aaspakketten.”


Openingstijden:

Zaterdag 27 november: 10.00 - 18.00 uur
Zondag 28 november: 10.00 - 18.00 uur

Entreeprijzen:

Volwassenen: € 9,00 p.p.
Kinderen van 6-12 jr: € 4,00 p.p.
Kinderen tot 6 jr: Gratis
Parkeren: Gratis
Bron: Sportvisserij Nederland / Karperkrant
Sponsor
Davey Remmig  
#2 Gepost : donderdag 2 september 2010 00:11:51(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

Ben er vorig jaar niet geweest maar heb gehoord dat het best interresant was.
misschien dit jaar maar eens een kijkje nemen.

zijn er mensen hier wel naar toe geweest??
zo ja hoe was jullie ervaring??

mvg

Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 september 2010 01:05:39(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

timvanzanten  
#3 Gepost : donderdag 2 september 2010 02:48:23(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
wellicht dat ik nog ff een kijkje gaat nemen! verslag zal ik hier wel doen op dit karperplatvormKnipoog
Tim_Ellerman  
#4 Gepost : donderdag 2 september 2010 05:41:23(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Deze Tim gaat dit jaar ook zeker ff een kijkje nemen!

Zoals al staat geschreven was het weer vorig jaar zo dramatisch dat ik op het laatste moment toch niet ben gegaan. Hopen dat dat dit jaar niet het geval zal zijn..

Ben benieuwd! evt een meeting houden met wat CarpFeeling mensen?! Ideetje?????Knipoog
Groetjes, Tim

Lodewijk  
#5 Gepost : donderdag 2 september 2010 06:25:28(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
als ik de kaarten weer krijg ga ik wel even kijken.....
het is mij vorig jaar zo slecht bevallen dat ik zeker geen 9 euro ga betalen Blij
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
steef zenden  
#6 Gepost : donderdag 2 september 2010 10:34:53(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ben vorig jaar niet geweest omdat ik moest werken...
wie weet als ik nu wel vrij ben dat ik toch ga kijken....
ondanks de negatieve berichten van vorig jaar....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Davey Remmig  
#7 Gepost : donderdag 2 september 2010 18:29:48(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

ze zeggen dat ze het groots gaan aanpakken ben benieuwd.
wat was dan tegen gevallen Loedel??
Erwin  
#8 Gepost : donderdag 2 september 2010 18:30:45(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik vond het wel leuk. Was niet groot maar wel sfeervol.
Lodewijk  
#9 Gepost : donderdag 2 september 2010 18:56:26(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
je kan beter vragen wat dr mee viel ben ik eerder klaar...
was met een uurtje weer buiten....
zegt genoeg tpoch Knipoog
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Erwin  
#10 Gepost : donderdag 2 september 2010 19:00:19(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
En wat vond je van het mega aquarium? Het staat natuurlijk nog in de kinderschoenen en hoop dat het groter wordt. Het is een erg goed initiatief met potentie.
Lodewijk  
#11 Gepost : donderdag 2 september 2010 19:13:01(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
het aquarium was tof dat meen ik serieus....
en heb er me huidige hengels gescoord voor een ( JRC J2 ) voor een leuke prijs
maar ik was dr gewoon al binnen een uur uitgekeken... het scheelt ook natuurlijk dat ik de kaarten van hengelsportoost.nl heb gekregen waar ik af en toe stukjes voor schrijf....
en ja ik weet het het meer lag dicht toen dus dr was een stuk minder te doen
maar betalen doe ik niet ervoor.....
ik zal dit jaar wel weer kaarten krijgen en dan waag ik nog 1 poging...
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
ronald kingma  
#12 Gepost : vrijdag 3 september 2010 08:57:52(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
tantrumsmi 123 Het lijkt veelbelovend, ga denk ik nog 1 keer naar een beurs en dan heb ik het denk ik wel gezien. Dan kun je beter om de 2 jaar gaan want ik vind veel dingen hetzelfde. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat vele mensen het geweldig vinden want het is natuurlijk net een snoepwinkel, hahahahahaha bliss


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Hennie Bodde  
#13 Gepost : zondag 5 september 2010 18:09:34(UTC)
Hennie Bodde


20 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 386

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Als het idd drie keer zo groot word als vorige jaar heb je toch al wel een stevige beurs hoor. De sfeer was er vorig jaar top alleen het weer gooide het meeste roet in het eten hier in Assen. Dat zelfde weer zorgde er onder andere ook voor dat er een aantal standhouders niet is gekomen en dat alle buiten aktiviteiten afgelast moesten worden waarmee het hele doe en ervaar gedeelte weg viel. De afmeting en de drukte was dus min of meer onmacht van de organisatie. Ik heb me er wel vermaakt en ga deze editie ook zeker weer bezoeken.
Mischien een Carpfeeling meeting point op een bepaalde tijd op een bepaalde plek op deze beurs?
Even live kletsen is ook wel weer een keer mooi met een hoop mensen....

Bewerkt door de gebruiker zondag 5 september 2010 18:11:16(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Helemaal zelf bedacht.........




Carp93  
#14 Gepost : zondag 5 september 2010 19:03:10(UTC)
Carp93


25 ponder

Lid sinds: 14-2-2010(UTC)
Berichten: 583

Bedankjes: 1 keer
ben er vorig jaar niet geweest maar wil wel gaan dit jaar .. is het te vergelijken met de karper beurs in de ijselhallen ( maar dan kleiner ?)

en kun je er ook van alles kopen enzo ?
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
Erwin  
#15 Gepost : zondag 5 september 2010 19:04:09(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Wij zijn er zeker! Goed idee Henny. Hen je al een tijdje niet gesproken.
timvanzanten  
#16 Gepost : zondag 5 september 2010 20:39:24(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
ik ben iig weer van de partij, moet namelijk werken op de CarpevenTT
Carp93  
#17 Gepost : zondag 5 september 2010 20:41:14(UTC)
Carp93


25 ponder

Lid sinds: 14-2-2010(UTC)
Berichten: 583

Bedankjes: 1 keer
okej dn Tong is het mooi dn ?? en kun je er ook veel kopen voor weinig Tong ?
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
timvanzanten  
#18 Gepost : zondag 5 september 2010 20:53:47(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
tja, het is vergelijkbaar met de Carp alleen kleiner. er zijn natuurlijk beursaanbiedingen, presentaties en hopelijk enkele nieuwtjes. ik ga erheen voor het sociale aspect, niet voor koopjes!
Davey Remmig  
#19 Gepost : maandag 6 september 2010 00:31:40(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

Ik ga dit jaar ook maar is een kijkje nemen kijk er al naar uit en ben zeer benieuwd!
edwin  
#20 Gepost : maandag 6 september 2010 00:51:46(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Lees hier nog al wat verschillende geluiden, aangezien het een pokken eind is van af hier (dik 3 uur, woon in zeeuws-vlaanderen) ga ik nog maar een jaartje wachten. Weet iemand ofdat er gelijk aardig beurzen in Belgie of brabant zijn.
Gebruikers aanwezig in dit topic
4 Pagina's123>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.