logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
thimon  
#21 Gepost : zaterdag 23 januari 2016 18:33:28(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Het valt mij ook wel enorm op dat een heleboel mensen zich hier niet meer laten zien. Sowieso erg weinig reacties op het forum als je het mij vraagt. Jammer! Niet eens
Doorzetten wordt beloond!
HarryO  
#22 Gepost : zaterdag 23 januari 2016 21:42:54(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Op een gegeven moment is zo ongeveer alles over karpervissen wel een keer aan de orde geweest.
En kun je het nalezen op het forum.
De oudere, geroutineerde karpervissers, hebben alles al wel bekeken.
En de enkele jongeren weten of denken het te weten en/of (durven) niet met vragen te komen.
Een paar "Carpbuddy's" (Like) op het forum zou het weer springlevend maken.
En als je kijkt naar het aantal bezoekers per dag valt het met dat "dood zijn" nog wel mee.
Laten we het zo zeggen. "een forum met veel oudere leden brengt rust mee" Shhh
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
Legoforce  
#23 Gepost : zondag 24 januari 2016 10:46:44(UTC)
Legoforce


5 ponder

Lid sinds: 24-2-2013(UTC)
Berichten: 23

Bedankjes: 9 keer
Ik mag hier graag kijken op het forum en vooral het random nieuws kijk ik altijd naar uit aangezien ik wel in de categorie tackle tarts val denk ik.

Ik zelf heb helaas weinig te posten daar ik een hele drukke baan heb waardoor vissen er erg bij inschiet.

Ik neem ieder jaar weer voor om dit jaar meer te gaan vissen maar als ik dan eind van het jaar terug blik is het weer niet gelukt,

Als je dan zoals ik 2 jaar achtereen een week naar de Heylakkers in Maasmechelen gaat om vistijd in te halen maar daar gewoon 2 jaar achter elkaar weet te blanken(gelukkig wel geblankt met de hele groep waaronder testvissers van Fox (deze hadden wel 1 hele mooi vis) en testvissers van Cipro blijft er weinig te vertellen.

Ook op mijn thuis water het Ganzediep is vangen niet eenvoudig heb tussen kerst en oud en nieuw nog een nachtje gepakt serieus gevoerd vanaf 1e kerst dag maar ook toen geen succes gehad dus ook daar uit niks te vertellen behalve dan dat ik bv een ridge monkey bivvy light heb gebruikt en deze gewoon echt heel handig is om deze de hele nacht op de zwakste stand te laten branden en als je dan wakker word gelijk alles goed kun zien en ik deze thuis heb getest en deze makkelijk met 1 lading(via usb aansluiting dus ook opladen vanaf backup batterij) lading meer dan 100 uur blijft branden op de zwakste stand

Ik mag toch hopen dat anderen wel hun ervaringen blijven posten en deze site wel in leven houden want ik mag graag wat proberen tijdens mijn vissen en die informatie haal ik toch grotendeels van deze site.


groeten

Marcel

Bewerkt door de gebruiker zondag 24 januari 2016 10:49:49(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.