logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
l-o-r-e-n-z-o  
#1 Gepost : zaterdag 11 juni 2016 18:23:57(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Hallo
Het is al weer de tijd van het jaar voor de jaarlijkse gezins/visvakantie dit jaar gaat hij naar camping loperhet (Bretagne) aan het gelijknamige meer etang de loperhet .
Iemand bekent met dat water alle info is welkom of neem ik beter één van de ander water in de buurt er zijn er wel een paar op enkele kilometers waar wel info over te vinden is .
MVG Lorenzo
Sponsor
l-o-r-e-n-z-o  
#2 Gepost : zondag 10 juli 2016 09:47:32(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Ben er ondertussen zelf achter gekomen waarom er weinig tot geen info over te vinden is .
Tot voor 6 jaar geleden zat er gewoon geen karper op het water enkel witvis , aal en veel snoek en baars .
Maar ieder jaar kon je het water bijna niet bevissen door de enorme wier groei , 6 jaar geleden hebben ze een grote hoeveelheid graskarper (70 % van het bestand )en schubkarpertjes uitgezet (30 % van het bestand ) geen spiegels .
Resultaat 6 jaar later 1 nacht gevist en 3 avonden , 22 graskarpers waarvan 5 stuks van rond 1 meter en 8 schubben allen tussen de 6 en 8 kg .
In de periode dat ik er was ongeveer 40 kg boilies gevoerd , de grootste gras zou rond 1m30 zijn foto van gezien kan wel kloppen grootste schub 10 kg .
Het water mag enkel door de mensen van de camping bevist worden .
Het is een prima water om te combineren met een gezinsvakantie en in de streek is er heel veel te bezoeken .
Ik ga er misschien bij enkele jaren nog eens terug als ze nog wat gegroeid zijn .
Hopelijk heeft iemand wat aan de info .
MVG Lorenzo

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.