logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Raymon Reterink  
#1 Gepost : vrijdag 25 oktober 2013 17:40:52(UTC)
Raymon Reterink


20 ponder

Lid sinds: 22-1-2011(UTC)
Berichten: 359

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Ik heb net een week geboekt met het gezin voor 18 april (huisjes 72 aan het water) en de hengels gaan mee.
Sterker nog vrouwtje kwam zelf met dit voorstel ;-)

Iemand nog tips? Ik weet dat er meerdere topics / filmpjes zijn maar zie in werkelijkheid door de bomen het bos even niet meer.
Sponsor
Johan Krenger  
#2 Gepost : vrijdag 25 oktober 2013 17:58:49(UTC)
Johan Krenger


50 ponder

Lid sinds: 6-4-2011(UTC)
Berichten: 1.053

Bedankjes: 10 keer
Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
Heb er zelf nooit gevist maar ben er wel een paar keer geweest (Baron Marine Carpchallenge voor KIKA).
Er was destijds een fanatiek clubje daar (team visfanaat) waaronder ook de beheerder van het park toe behoorde (Ron Jansen).

Ik weet niet of zij nog bestaan maar wellicht dat de beheerder je veel goede informatie kan geven, het is namelijk niet echt gemakkelijk water!
DeVisVerschrikker  
#3 Gepost : vrijdag 25 oktober 2013 19:59:52(UTC)
DeVisVerschrikker


15 ponder

Lid sinds: 3-6-2013(UTC)
Berichten: 163
Man
Nederland

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Daar moet vast wel vis zitten! Heb daar zelf een huisje aan het water gehad en gezien de grootte van dat water kan dat niet missen dan dat er vis zit. Succes Like
Iedereen heeft recht op mijn mening
Raymon Reterink  
#4 Gepost : maandag 28 oktober 2013 00:56:48(UTC)
Raymon Reterink


20 ponder

Lid sinds: 22-1-2011(UTC)
Berichten: 359

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Zal wel even contact opnemen met Ron J tegen die tijd. Zal ook wel op Zwolle staan denk ik zo. En dan heb ik nog steeds tijd genoeg.

Bedankt voor de reacties
marriscarp  
#5 Gepost : maandag 28 oktober 2013 09:06:17(UTC)
marriscarp


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 27-10-2013(UTC)
Berichten: 8

Eyy goeden morgen.


Ben wel erg benieuwd of daar mooie vis zit.
Mijn vismaat (mijn vader) wil daar graag een keer vissen.
Laat je ons weten hoe het gegaan is.

Groet stefan en suc6 Blijb vangze
ericesv  
#6 Gepost : maandag 28 oktober 2013 11:48:21(UTC)
ericesv


35 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 965
Man
Nederland

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Raymond , als je toch naar zwolle komt loop maar ff langs dan, ik heb er veel gevist en leden van mijn test team vissen er nog regelmatig.
als karpervissen je passie is .
thanks ericesv is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Raymon Reterink op 15-2-2014(UTC)
Ralphie-T  
#7 Gepost : maandag 28 oktober 2013 22:12:28(UTC)
Ralphie-T


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 27-10-2013(UTC)
Berichten: 13

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Bij de huisjes schijnt het erg moeilijk te zijn om een karper te haken.

Zelf ben ik er meerdere keren geweest, op vakantie met m`n ouders haha. Alweer een jaar of 20 geleden... Denk dat het daar was dat ik voor het eerst de echte karperspanning voelde. Heb toen grote vissen zien zonnen, vlakbij jou huisje. Tussen de brug en jouw huisje liggen een aantal houten steigers die haaks op de oever staan zeg maar. Daar heb ik toen karpers gezien.
Het is daar ook niet diep, dus wellicht een voorjaarsstek. Als je nog kan switchen met nr72 moet je dat achter mekaar doen.

Toen ik er was werd er op 2 plaatsen gevangen, bij het zwemstrandje bij speel- en doeland en in de achterste hoek onder de kabelbaan.
Op de plattegrond zie ik dat de kabelbaan niet meer in een driehoek loopt zoals toen...

Hier de plattegrond:
http://www.libemavakantieparken...Beekse_Bergen%282%29.pdf

Was op het rechte stuk, links van de paarse huisjes. Vanuit de kabelbaan kon je destijds precies de zandbank zien lopen.

En anders het Wilhelmna kanaal he, daar is het waarsch een stuk eenvoudiger.
Nooit begrepen waarom er zo vaak gezegd wordt dat met penvissen over het algemeen kleinere vissen worden gevangen.
Gemiddelde van de laatste 10 vangsten met de pen: 28,5 pond (kleinste vis 16p, grootste 41p).
thanks Ralphie-T is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Raymon Reterink op 15-2-2014(UTC)
Raymon Reterink  
#8 Gepost : dinsdag 29 oktober 2013 22:52:21(UTC)
Raymon Reterink


20 ponder

Lid sinds: 22-1-2011(UTC)
Berichten: 359

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
thx weer voor de info, en Zwolle kom ik zeker langs EricBlijb

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 29 oktober 2013 22:53:46(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

team nootdorp  
#9 Gepost : zondag 5 januari 2014 16:40:01(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
op de beekse bergen is het veel slecht de laatste jaren, er word zo veel gevist dat de vissen zich gewoon niet laten zien aan de kant van het park.
er is heus wel vis te vangen, een vriend van me woont daar op het park, en dan ken je de plas uit je hoofd.hij weet wel zijn visje te vangen.
maar er komen veel vissers en die huren een stek af en vissen op 350 meter afstand. omdat de vis gewoon ver zit, je kan niet eens een boot te water laten of er staat iemand aan de overkant te roepen dat je in zijn lijn zit.

als je vis wil vangen dan moet je het vanuit een boot doen of illegaal. want alle vis zit bij het speelland op het strand.
dus vanaf de boeien lijn vissen vanuit een boot of over het hek klimmen en zorgen dat je voor 9 uur weer weg bent.

ik zelf heb in de zomer aardig wat vis zien zonnen vanuit de boot, maar natuurlijk buiten visafstand

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
thanks team nootdorp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Raymon Reterink op 9-1-2014(UTC)
team nootdorp  
#10 Gepost : zondag 5 januari 2014 17:26:39(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
zoals je hier ziet vissen ze ver weg, te ver naar mijn mening.
in het filmpje is tussen 2:30 en 5:20 te zien hoe hij zijn lijn uit vaart.
ik heb even een tekening gemaakt om te laten zien hoe iedereen daar vist en hoe ik vis.

in het groen mijn lijn en in het rood de lijnen van de hoekstek. de rode stip is waar de lijn in het filmpje naar uitgevaren word.
dat is ongeveer 350 meter, meet maar na

team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
beeksebergen lijn.png
SAM_3300.jpg

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
thanks team nootdorp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Raymon Reterink op 9-1-2014(UTC)
Raymon Reterink  
#11 Gepost : donderdag 9 januari 2014 16:21:16(UTC)
Raymon Reterink


20 ponder

Lid sinds: 22-1-2011(UTC)
Berichten: 359

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
bedankt voor de tips
Raymon Reterink  
#12 Gepost : zaterdag 15 februari 2014 10:35:12(UTC)
Raymon Reterink


20 ponder

Lid sinds: 22-1-2011(UTC)
Berichten: 359

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Eerst geschreven door: ericesv Ga naar gequote bericht
Raymond , als je toch naar zwolle komt loop maar ff langs dan, ik heb er veel gevist en leden van mijn test team vissen er nog regelmatig.


Erik het was zo druk op de stand dat ik het gewoon vergeten ben.
Excuses, maar heb je nog tips??
Raymon Reterink  
#13 Gepost : zaterdag 15 februari 2014 10:37:19(UTC)
Raymon Reterink


20 ponder

Lid sinds: 22-1-2011(UTC)
Berichten: 359

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Eerst geschreven door: team nootdorp Ga naar gequote bericht
zoals je hier ziet vissen ze ver weg, te ver naar mijn mening.
in het filmpje is tussen 2:30 en 5:20 te zien hoe hij zijn lijn uit vaart.
ik heb even een tekening gemaakt om te laten zien hoe iedereen daar vist en hoe ik vis.

in het groen mijn lijn en in het rood de lijnen van de hoekstek. de rode stip is waar de lijn in het filmpje naar uitgevaren word.
dat is ongeveer 350 meter, meet maar na



Heb je ook nog tips als je vanaf de kanaal kant vist? Daar staat het huisje namelijk nr72

Marcel Heijnen  
#14 Gepost : zondag 23 februari 2014 10:07:55(UTC)
Marcel Heijnen


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 12-12-2010(UTC)
Berichten: 14

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Beste Mede forum gebruikers/lezers,

Beekse Bergen is voor mij helemaal over.
Mijn familie en ik kwamen op dit park vanaf 1990 minstens 1 week/jaar soms en in de begin jaren zelfs 2 of 3 keer op jaarbasis.

Maar daar is nu verandering in gekomen doordat er op klaarlichte dag een insluiper/inbreker in onze bungalow is geweest.
Er waren geen braaksporen (met alles op slot en uit het zicht) moet het toch personeel zijn geweest.
Wat er oa. is verdwenen is een Sony Cybershot DSC-HX300 een merk spijkerbroek, boxershort en wat frisdrank uit de koelkast.
Men heeft er de tijd voor genomen omdat al deze spullen op verschillende kamers lagen.

Nu geeft de Beekse Bergen natuurlijk niet thuis want hun personeel is "goud" eerlijk.
Naar veel gezeur en geregel toch van de verzekering een vergoeding gehad, dat verzacht wel wat maar je vakantie was wel verziekt.

Wilde dit toch even met jullie delen zodat je dit mee kan nemen in je keuze om hier een vakantie te boeken.

Mvg. Marcel.
"Just because I make it look easy, doesn't mean it is easy."
kingkong  
#15 Gepost : woensdag 8 april 2015 10:50:23(UTC)
kingkong


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 8-4-2015(UTC)
Berichten: 2

hi,
ik ga begin juni op vakantie naar de beekse bergen, het is een familie vakantie maar ik zou toch wel wat willen vissen ook
heeft iemand tips voor een goede stek waar ik niet moet voorvoeren en ook welk aas ik het best zou gebruiken op dit water
alvast bedankt
Kristof
barryDTC  
#16 Gepost : zondag 28 juni 2015 17:00:29(UTC)
barryDTC


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 26-1-2015(UTC)
Berichten: 14

Bedankjes: 2 keer
hey medevissers

Ik ga in augustus het een weekje proberen daar.
Ik zit op stek 10.
iemand nog wat handige tips.
Over voer/dieptes enz.

alvast bedankt
marck
remon v wanrooij  
#17 Gepost : zondag 28 juni 2015 20:00:02(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Ja 1 tip, probeer het kanaal. GRATIS OPENBAAR water waar de zelfde vissen rondzwemmen.
Succes
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
aqaurius  
#18 Gepost : zaterdag 24 september 2016 18:49:49(UTC)
aqaurius


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 24-9-2016(UTC)
Berichten: 1

Ik ben van 12 tot 19 september er wezen vissen bij huisnummer 20.
Zeer moeilijk water er word heel veel gevist, per 10 huisjes ongeveer 1 visser met 3 tot 6 hengels.
voor huisje nummer 20 ligt een mosselbank, ongeveer 15 meter van de kant af begint een strook met wier.
Op het punt waar het wier begint is het ongeveer 1 meter diep dan gaat het in de eerste 5 meter naar 2 meter diepte en dan begint de oever heel steil, hier heb ik dus me op gefocused.

na 2 dagen voeren (particles en bollen) vis al op plek, het is abnormaal warm tussen de 30 en 32 graden tot en met donderdag.
na een paar nachten blanken en talloze combinaties begin ik me zorgen te maken.
Het is al donderdag en nog steeds geen vis in mijn net, ik ga van tactiek veranderen ik had een paar vissers gesproken en kwam erachter dat iedereen grote bollen viste.
Met het weer meegenomen en onweer op komst op vrijdag nam ik me voor om kleiner te vissen, tijgernoot en kleinere pop-ups.
Vanaf donderdag tot en met vrijdag volop brasem gevangen niet 1 onder de 50 cm langste was 64 cm.
ik blijf met pop ups vissen omdat ik bang ben voor wat wier op de visplek, dan op zaterdag vlak na het onweer is het raak op mijn tijgernoot en hennep pop-up combo.

Een mooie spiegel van 23 pond als resultaat.

De andere vissers deden het ook niet slecht maar kwamen niet verder dan 2 vissen op 6 hengels en een andere 2 op 3.
Ik viste met 2 hengels.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.