logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
N1ck  
#1 Gepost : zaterdag 4 april 2020 08:46:08(UTC)
N1ck


5 ponder

Lid sinds: 31-3-2020(UTC)
Berichten: 36

In September hebben we een lang weekend bij een betaalwater in België. Aangezien we nog geen ervaring hebben met meerdere dagen en nachten vissen, we vissen nu overdag, en zijn we ons aan het voorbereiden wat we allemaal mee moeten nemen. En vooral, hoeveel. Hoeveel kilo boillies, mais, partical, pellets, maden, wormen noem maar op.

Wat is wijsheid? Alvast dank voor het meedenkenLike
Sponsor
N1ck  
#2 Gepost : maandag 6 april 2020 15:44:08(UTC)
N1ck


5 ponder

Lid sinds: 31-3-2020(UTC)
Berichten: 36

Niemand?
l-o-r-e-n-z-o  
#3 Gepost : dinsdag 7 april 2020 09:06:01(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Nick
Als je het bestand van het water niet kent is dat moeilijk daarop te antwoorden .
Maar normaal reken ik zo 1 kg boilies per hengel per dag , maar met ready mades is dat geen probleem je neemt er gewoon genoeg mee die blijven minimum 1 jaar goed ,als je er over hebt kan je ze later nog opvissen .
Kwa partikals zou ik 2 grote emmer gemengde partikas meedoen , en nog zo een zak https://www.carpfeeling....ts-formula-one-partikels
Die zijn echt handig ik heb er altijd in huis ze lijken misschien duur , maar van 10 kilo droge heb je 30 geweekte partikals en moet je geen brander of grote kookpot meesleuren .
Met woren en maden heb ik geen ervaring ik vis bijna altijd op kanalen of rivieren .
Mvg Lorenzo
N1ck  
#4 Gepost : dinsdag 7 april 2020 15:54:20(UTC)
N1ck


5 ponder

Lid sinds: 31-3-2020(UTC)
Berichten: 36

Dankjewel Lorenzo, hier kan ik wel wat mee.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.