logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Carp1972  
#1 Gepost : woensdag 21 oktober 2020 13:21:58(UTC)
Carp1972


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 21-10-2020(UTC)
Berichten: 1

Hallo allemaal,

Ik ben Roy 48 jaar uit Zuid-Limburg.
Als 12 jarige alle visserijen doorlopen totdat het "moderne" karper-vissen kwam overwaaien.
Tot mijn 23ste volgehouden maar toen geen hengel meer aangeraakt.
Nu 25 jaar later begon het langzaamaan weer te kriebelen maar geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om weer compleet met alle toeters en bellen op karper te gaan vissen.
Nee ik zou en moest gaan feederen en wat ik zou vangen maakt niets uit, van voorn tot brasem tot zeelt en karper was bijvangst.
Wat meen je? Na 2 maanden leuk gevangen te hebben krijg een ik monsterbeet op de lichte feeder. Een schitterende spiegel van bijna 20 pond was het resultaat (zie foto).
Toch maar weer een karperhengeltje, baitrunner en pieper aangeschaft om erbij te leggen. Maar zoals de titel al doet vermoeden zat ik al snel weer in vol ornaat op vijver, plas, kanaal en Maas geprikt door het carpvirus, en dat door die ene geweldige dril met 20/100 lijn van ongeveer 20 minuten. Nu worstel ik mij een beetje door termen die in mijn karper-tijd nog niet bekend waren zoals "Chod, Ronny en Spinner Rigs en vissen met slappe lijnen.
Hoop wat te kunnen leren van ervaren "moderne" karpervissers op dit forum.
Sponsor
N1ck  
#2 Gepost : woensdag 21 oktober 2020 20:29:31(UTC)
N1ck


5 ponder

Lid sinds: 31-3-2020(UTC)
Berichten: 36

Welkom Roy. Klinkt allemaal heel bekend haha
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.