logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Hans Rensebrink  
#1 Gepost : dinsdag 19 januari 2021 14:38:17(UTC)
Hans Rensebrink


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 19-1-2021(UTC)
Berichten: 2

Beste forumgenoten,

Ik heb mij inmiddels verdiept in de wereld van aas & voerstrategieën en loop tegen een aantal dingen aan. Ik heb mij namelijk suf gelezen op verschillende fora wat nu de juiste methode is.

Inmiddels ben ik eruit dat ik verschillende soorten boilies wil. Nu kwam ik verschillende filmpjes tegen voor het zelf maken van boilies.

Wat is jullie ervaring met het maken/koken van boilies/tijgernoten?

Ben benieuwd naar de reacties!Vissen
Sponsor
Peter Wauben  
#2 Gepost : dinsdag 19 januari 2021 23:20:19(UTC)
Peter Wauben


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 19-1-2021(UTC)
Berichten: 1

Beste Hans, je hebt enkele fouten gemaakt,

Wat je moet doen

* koop liever de dunne lijn, (verplichte kost met een goede basis mix om te starten)
* kijk een beetje youtube filmpjes. En vooral niet moeilijk doen met rigs,gebruik simpele maar efficiente rigs
* zoek liever de plekken op waar karper zit, aast of waar je hem verwacht en ga vissen.
*Een slechte boilie bestaat niet, alleen ouwe troep en slechte kok die teveel gebruikt-keep it simple recept
* zo min mogelijk frutsels gebruiken
* ik heb maar 2 soorten boilies, die gegeten worden of niet gegeten worden omdat de vis niet aast of aanwezig is.
* gebruik je verstand en je ogen wat betreft voer strategie, dumpen kan iedere gek.


Wat je niet moet doen

* gek laten maken door commerciele waanzin.
* met de mute meelopen en blerren,
*alleen de succes verhalen lezen en bekijken, er wordt meer geblankt dan gevangen.
Dus wat ging er mis ipv goed!
*De top of the bill kopen van materiaal, met blingbling vang je alleen je portefeuile en graaiers
*goedkoop is ook duurkoop,besteedt het geld waar het nodig is

De 12 geboden van het karpervissen.

Met als gezegde , vissen is niet alleen vangen er is vele malen meer dan dat.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 19 januari 2021 23:24:25(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

l-o-r-e-n-z-o  
#3 Gepost : woensdag 20 januari 2021 20:00:15(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Ik kan me enkel maar aansluiten bij Peter zijn antwoord Na ruim 30 jar karpervissen gebruik ik ook maar 3 soorten boilies .
De dunne lijn mixen volstaan nog meer dan genoeg voor op de rivieren die ik bevis , en kosten de wereld niet .
Mvgh Lorenzo
N1ck  
#4 Gepost : dinsdag 26 januari 2021 20:57:46(UTC)
N1ck


5 ponder

Lid sinds: 31-3-2020(UTC)
Berichten: 36

Ik vis bijna altijd instant, en gebruik vaak particels in pva zakjes. Beetje boillies ernaast en klaar. Boillies en particels in kant en klare zakken of potten. Op internet is zo veel te vinden.
Hans Rensebrink  
#5 Gepost : dinsdag 2 februari 2021 16:20:09(UTC)
Hans Rensebrink


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 19-1-2021(UTC)
Berichten: 2

@Peter
Dank voor de 12 geboden haha! Moet mij inderdaad niet laten gek maken door de commercie.

@Allemaal
Heb dus inderdaad wat Nick zegt ook maar wat besteld online. Ben voor de krill garlic boilies en voor de hennep partikels gegaan. Maar als ik dus op onderstaande pagina's kijk dan zijn er zoveel soorten.
https://www.tijgernotenkopen.nl/boilies
https://www.tijgernotenkopen.nl/partikels

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen die soorten? Het lijkt mij toch wel dat ze deze gewoon allemaal lusten of ben ik nou gek?
N1ck  
#6 Gepost : donderdag 4 februari 2021 22:06:28(UTC)
N1ck


5 ponder

Lid sinds: 31-3-2020(UTC)
Berichten: 36

Tijgernoten, hennep en zoete mais is al genoeg. Kruimel er boilies doorheen waarmee je vist en klaar ben je. Dit vangt op de meeste wateren.

Vangt het niet probeer je iets andere smaak, proberen dus. Garantie heb je nooit.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 4 februari 2021 22:08:06(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.