logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Lodewijk  
#1 Gepost : zaterdag 9 oktober 2010 14:17:24(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
Een Amerikaanse vrouw heeft donderdag per ongeluk een van haar ogen met secondelijm dichtgeplakt. De vrouw had kortgeleden een staaroperatie ondergaan en wilde het oog druppelen. Ze pakte echter het verkeerde flesje en had direct in de gaten dat er iets mis was toen ze een branderig gevoel in het oog kreeg.

De vrouw, Irmgard Holm, probeerde vervolgens de lijm uit haar oog te spoelen, maar het sneldrogende goedje deed waarvoor het gemaakt was en de oogleden van de vrouw plakten stevig aan elkaar. Holm haastte zich daarop naar het ziekenhuis waar artsen de hardgeworden lijm van het ooglid sneden. Toen het oog van de vrouw eenmaal geopend was, spoelden doktoren het oog goed uit om schade te voorkomen.

http://opmerkelijk.nieuw..._oogdruppels_door_elkaar
gigglesmil gigglesmil
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Sponsor
Davey Remmig  
#2 Gepost : zaterdag 9 oktober 2010 14:22:31(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

tsss... wel zielig voor die vrouw hoor
Lodewijk  
#3 Gepost : zaterdag 9 oktober 2010 14:27:06(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
zou ze al een schade claim hebben ingediend???
omdat het niet duidelijk op het potje stond ofzo lol
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
chiele  
#4 Gepost : zaterdag 9 oktober 2010 14:28:04(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

auw Verrast
ik vind het al lastig als ik het aan mn vingers heb...

1 ding: hoe kun je die flesjes verwisselen? xD oogdruppels in de apothekerskast en lijm ergens anders...
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Davey Remmig  
#5 Gepost : zaterdag 9 oktober 2010 14:44:44(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

tja..het is vreemd en denk niet dat je dat kan verhalen op de fabrikant van de lijm.
Lodewijk  
#6 Gepost : zaterdag 9 oktober 2010 15:26:55(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
in amerika kan alles he Knipoog
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
ronald kingma  
#7 Gepost : zaterdag 9 oktober 2010 16:41:00(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
hahahaha, in Amerika krijg je zelfs een rechtzaak als de sigaretten die jij rookt kanker veroorzaken Silenced ................pffffffffffffff. Dus ik kijk er niet raar van op als dit een claimpje gaat worden Think


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
steef zenden  
#8 Gepost : zaterdag 9 oktober 2010 17:29:26(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

in amerika was er toen ook een vrouw die had haar hondje in de magnetron gestopt zodat het hondje sneller droog werd....
hondje is gestorven en de vrouw heeft een rechtzaak aan gespannen omdat het niet in de gebruiksaanwijzing stond dat er geen levende dieren in de magnetron mag stoppen.
de vrouw heeft toen een leuk bedrag met 6nullentjes gekregen daarvoor.....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

chiele  
#9 Gepost : zaterdag 9 oktober 2010 20:42:37(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

steef zenden schreef:
in amerika was er toen ook een vrouw die had haar hondje in de magnetron gestopt zodat het hondje sneller droog werd....
hondje is gestorven en de vrouw heeft een rechtzaak aan gespannen omdat het niet in de gebruiksaanwijzing stond dat er geen levende dieren in de magnetron mag stoppen.
de vrouw heeft toen een leuk bedrag met 6nullentjes gekregen daarvoor.....


0,00000 dollar?
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
steef zenden  
#10 Gepost : zaterdag 9 oktober 2010 21:15:18(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ietsjes meer de comma naar voren .000000,00 dollar
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

steef zenden  
#11 Gepost : zaterdag 9 oktober 2010 21:15:51(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ietsjes meer de komma naar voren .000000,00 dollar
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.