logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
edwin  
#1 Gepost : vrijdag 15 oktober 2010 22:03:16(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
De club van m'n thuis water bestaat 65 jaar. Als presentje voor de leden hebben ze de centrale kreek die bijna in het centrum van ons dorp ligt van de week met neten afgezet en vandaag hebben we daar een paar honderd kilo forel uitgezet. Was wel effe sjouwen want de vrachtwagen kon niet tot aan het water komen en we moesten ze dus uit de vrachtwagen schepen en vervolgens in kuipen doen en die sjouwen. Was wel onder de indruk van die beestjes, die waren behoorlijk fel. Ben benieuwd wat die aan de hengel gaan doen. Helaas moet ik wachten tot morgen middag. Vandaag is er vis verbod ivm de uitzetting en morgen ochtend moet ik eerst met m'n dochtertje naar de hockey. Heb wel de spullen voor m'n zoontje als klaar moeten zetten van hem, die staat dus al bij de eerst licht stralen aan het water.

Vraag me wel af wat de afzetting voor onze grote vriend betekend. Aangezien die watergang naar een ander groter gedeelte van ons kreken stelsel leid en die 'trek' route nu geblokkeerd is. Het water waar ze nu vast zitten is wel groot genoeg en heeft ook diepe gedeeltes maar toch. Gelukkig worden de netten eind volgende week weer weg gehaald.

Word een druk vis weekendje dus.
Sponsor
Anne  
#2 Gepost : zaterdag 16 oktober 2010 00:50:57(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

klinkt als ideaal watertje om nu eens echt achter het net te gaan vissen Knipoog
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
steef zenden  
#3 Gepost : zaterdag 16 oktober 2010 09:39:21(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

op forel vissen is hele leuk sport met een licht hengeltje, ben zo aan het vissen verslaafd geraakt als klein jongetje.....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Henk Fonken  
#4 Gepost : zaterdag 16 oktober 2010 12:21:51(UTC)
Henk Fonken


20 ponder

Lid sinds: 11-1-2010(UTC)
Berichten: 337

en lekkerrrrrrrrrBreede lach
Gr Henk de platte koning.
Erwin  
#5 Gepost : zaterdag 16 oktober 2010 12:25:44(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Met de vlieghengel ja!! Heerlijk!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.