logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
J to the P  
#1 Gepost : donderdag 24 december 2009 23:30:47(UTC)
J to the P


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 18-8-2009(UTC)
Berichten: 12

Wat is jullie favo winter aas?
Sponsor
Erwin  
#2 Gepost : donderdag 24 december 2009 23:56:27(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Zoete boilies en dan erg weinig. Ik ben gek op pineaple (pop-upje).
Het liefst met wat kruim en pellets (dan wel niet in een sticky). Één hengel op een stek en met de andere zoeken met een sticky. Niets gevangen na een uur, binnenhalen en opnieuw ingooien naar een andere plek. Zo ga je al zoekend achter de karper aan. Met de zoekende hengel heb ik ooit een wintersessie op 'vreemd' water gehad met 5 vissen.

Erwin
edwinbaaijens  
#3 Gepost : vrijdag 25 december 2009 11:31:14(UTC)
edwinbaaijens


50 ponder

Lid sinds: 27-9-2009(UTC)
Berichten: 338

Zoete maís uit blik, goedkoop, kompact, altijd vers en het belangrijkste MEGA atraktief!

Pop-up aan de hair met een schuimpie er tussen doet het aas dansen op de bodum en succes verzekerd!!!

Het werkt op ieder water!!!!!


des te harder des te gaat ie...



carpfigter  
#4 Gepost : zaterdag 26 december 2009 01:15:18(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

in de winter ; kemp, pellets, en mais grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
Nielsz  
#5 Gepost : zaterdag 26 december 2009 10:37:18(UTC)
Nielsz


20 ponder

Lid sinds: 18-10-2009(UTC)
Berichten: 219

Jongens. wat voor pellets gebruiken jullie dan? Ik heb begrepen dat pellets erg slecht oplossen in koud water? Ook dat fish boilies hun flavours niet kwijtraken.
carpfigter  
#6 Gepost : zaterdag 26 december 2009 13:46:15(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

[quote = Nielsz] Jongens. wat voor pellets gebruiken jullie dan? Ik heb begrepen DAT-pellets erg slecht oplossen in koud water? Ook DAT tien boilies HUN smaken niet kwijtraken. [/ Quote] wel nielsz pellets lossen veel minder snel op in de winter en inderdaad Zorgen voor een snelverzadigde karper daarom inderdaad is het nodig uw gezond verstand te gebruiken en de hoeveelheid pellets aan te passen in de winter, ik gebruik een 10% pellets op het totaal van mijn voer in de winter, ook maak ik de dag voor ik ga vissen mijn voer klaar Zodat de pellets allemaal opgelost zijn en een papje vormen, zo komt alles toch heel snel vrij Grtzz ps; ik gebruik minipellets

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 26 december 2009 13:47:57(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

if you pay peanuts you catch monckey's ................
vandersteenjan  
#7 Gepost : zaterdag 26 december 2009 18:37:50(UTC)
vandersteenjan


10 ponder

Lid sinds: 24-12-2009(UTC)
Berichten: 61

Ik gebruik bijna alleen pellets in de winter, en een type dat snel oplost en geen olie bevat. ik laat ze zoals carpfighter alzei een beetje oplossen (tot de helft) in water en met gecrunchte boilies en wat hemp maak ik een carpy papje. eens de rig gedropt word zie je meteen hoe er een wolk ontstaat. De vis word zo wel erg geprikkeld en tot azen gepusht.
greets
carpfigter  
#8 Gepost : zaterdag 26 december 2009 18:50:11(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

vandersteenjan schreef:
Ik gebruik bijna alleen pellets in de winter, en een type dat snel oplost en geen olie bevat. ik laat ze zoals carpfighter alzei een beetje oplossen (tot de helft) in water en met gecrunchte boilies en wat hemp maak ik een carpy papje. eens de rig gedropt word zie je meteen hoe er een wolk ontstaat. De vis word zo wel erg geprikkeld en tot azen gepusht.
greets
laat me raden van die firma die begind met een s en eindigd op carp zeker Knipoog grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
vandersteenjan  
#9 Gepost : zaterdag 26 december 2009 19:42:24(UTC)
vandersteenjan


10 ponder

Lid sinds: 24-12-2009(UTC)
Berichten: 61

euh... gebruik bijna altijd ccmoore pellets. alhoewel ik nu bij ne maat ne zak van lambers segers aan kant heb laten zetten. Aan welke pellets dacht je carpfighter?
greets
carpfigter  
#10 Gepost : zaterdag 26 december 2009 20:16:34(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

vandersteenjan schreef:
euh... gebruik bijna altijd ccmoore pellets. alhoewel ik nu bij ne maat ne zak van lambers segers aan kant heb laten zetten. Aan welke pellets dacht je carpfighter?
greets
ik dacht die van speedcarp naar tschijnt ook goei winterpellets ,
maar als je zegt cc moore denk ik niet dat ge vismeelpellets gebruikt of toch? grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
Wim vo  
#11 Gepost : zaterdag 26 december 2009 23:31:55(UTC)
Wim vo


15 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 131

Hier ook gebruiker van cc moore pellets in de wintermaanden op aanraden van de Gunther.En ze bevallen me wel,....zou eigenlijk eens moeten kijken welke het juist zijn want weet het niet vanbuiten Think
Als aas een vismeelbol(10-12mm) gesoakt in de red venom met weinig voer tot nauwelijks.Wil ik wat voer eromheen gebruik ik een zoette bol in dezelfde diameters.Mijn voorkeur in deze koude maanden gaat vooral naar klein aas.Mais uit blik,tijgernootje,...sneeuwmanneke doen ook goed zijn werk!.De madenrig komt in dit seizoen ook aan z'n trekken!Doe net hetzelfde als dat Erwin beschrijft,een hengel waar je de karper verwacht en met de andere hengel zoeken en elk uur verplaatsen.
grz

Bewerkt door de gebruiker zondag 27 december 2009 00:00:43(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

steef zenden  
#12 Gepost : maandag 28 december 2009 20:17:39(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

zowieso zoete mais uit blik met hennep en dan een kleine boilie maat 10 tot 16mm
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.