logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error


Pollvraag : Stek Keuze
Keuze Stemmen Statistieken
  Bos vijver. Bodem zonder verloop (1,5 m diep)
1
16 %
  Kreek met een diep stuk van rond de 9 meter
5
83 %
  Totaal 6 100%
Gasten kunnen niet stemmen. Registreer jezelf.
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
edwin  
#1 Gepost : maandag 15 november 2010 20:52:07(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Ik wil komend weekend toch de hengels nog eens gaan uitgooien overdag. Nu had ik twee stekken voor me zelf op het oog. Nu vraag ik me af welke jullie denken dat het beste kans maakt. Zie de enquête

1. Eerste keuze ligt lekker beschut in het bos. Is rond de 400 meter lang en 30 breed. Heeft een constante bodem van rond 1,5 meter diep. Er zijn geen diepe stukken en geen verbinding naar dieper water. Heb hier van het voorjaar mooie sessies gehad overdag. (nachtvissen is hier verboden)

2. Ligt aan de rand van het dorp. Is ongeveer 180 meter in diameter. Bodem is vrijwel overal rond de 2 a 3 meter, met 1 diepere put van rond de 8 meter (westelijke kant).

Waar zullen jullie voor kiezen?
Sponsor
steef zenden  
#2 Gepost : maandag 15 november 2010 21:14:57(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ligt helemaal aan het weer.....
als het weer zo blijft als vandaag zou ik stek 2 pakken, maar als nu de komende dagen de temperatuur omhaag gaat en af en toe het zonnetje uitkomt zou ik stek 1 pakken.....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Mister X  
#3 Gepost : maandag 15 november 2010 21:46:18(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Water waar je snacht niet mag vissen vindt ik niet zo fijn
waneer de vis aast (smorgen's,smiddag's,savond's). hier kan je maar 2/3 beperkt op afstemem.
Laatste vis in oktober 3 weken geleden gevangen in ondiep water op en zandgat water.
op ondiep water nu 3x geblankt mijn maten vangen vis op diep water dit heeft dan ook mijn voor keur.
Idee waar je vist altijd even stalken/rondkijken is er wat te zien,
zoeken de vis op of praat met mensen of er karper is gezien waar & waneer i.c.m het weer hier op afstemmen.

Veel succes met vissen.

Bewerkt door de gebruiker maandag 15 november 2010 21:55:46(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Christian  
#4 Gepost : maandag 15 november 2010 22:24:10(UTC)
Christian


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 20-6-2010(UTC)
Berichten: 2

Ik zou voor stek 2 gaan. Ik weet over welk water het gaat dus kan wel iets zeggen over stekkeuze.
Ik zou er eentje in de doorgang leggen voor het beton. Dus bij de duiker waar de leiding in begint. De andere óf bij de fontijn, of richting de stijgers daar die kuil van 8m zit.
Niet teveel voeren, gewoon een klein opvallend aasje (fluo oid) en gaaan..(drillen)
jari bonouvrie  
#5 Gepost : woensdag 17 november 2010 21:57:40(UTC)
jari bonouvrie


25 ponder

Lid sinds: 16-11-2010(UTC)
Berichten: 350

ikzelf zou denk ik toch voor stek 2 gaan, sowieso omdat het weer nu natuurlijk niet geweldig is en zoals je op de cam kunt zien de karpers toch al dieper zitten, ik zou denk ik 1 hengel op het diepe stuk leggen en die andere op ongeveer 3m diepte met een fluo pop upje.
zoals al eerder is aangegeven, goed observeren en zie je beweging gelijk een hengel single erheen gooien!

succes Knipoog
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.