logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
chiele  
#1 Gepost : dinsdag 23 november 2010 21:13:27(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

Wie heeft er hier een abbonnement op Karper of Beet? Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Sponsor
Jeroen Luppe  
#2 Gepost : dinsdag 23 november 2010 21:15:20(UTC)
Jeroen Luppe


25 ponder

Lid sinds: 12-6-2010(UTC)
Berichten: 437

ik
The Baits
chiele  
#3 Gepost : dinsdag 23 november 2010 21:16:03(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

karper, beet of beiden?
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
timvanzanten  
#4 Gepost : dinsdag 23 november 2010 21:16:05(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
ik heb de karperwereld net opgezegd. ik koop heel soms los de Karper en op zijn tijd de Beet. vind de karperwereld en soms de Spiegel nog wel leuk. vaak niet!
chiele  
#5 Gepost : dinsdag 23 november 2010 21:17:02(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

timvanzanten schreef:
vind de karperwereld en soms de Spiegel nog wel leuk. vaak niet!


vaak niet?
wrom niet? Think
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
sven vq  
#6 Gepost : dinsdag 23 november 2010 21:46:50(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

ik heb al mijn abonnementen (oa op karper) opgezegd. Voor de prijs verwacht ik veel meer dan een boekje vol reclame en afgezaagde onderwerpen (neem nu de chodrig, er is een periode geweest dat het keer op keer over die chod rig ging).

Grtz
timvanzanten  
#7 Gepost : dinsdag 23 november 2010 21:50:36(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
de bladen zijn commerciele verzamelwerken waarin vaak niks nieuws te vinden is. de verhalen zijn vaak geschreven door vissers die een merk achter zich hebben. elke vorm van objectiviteit ontbreekt! en zoals sven al zegt, daar betaal je wel 8 a 9 euro voor! de bladen zijn allang niet meer vernieuwend. als je net als ik dagelijks bezig bent met het bijhouden van de markt, zullen bladen je weinig nieuwe info meer verschaffe! helaas!
chiele  
#8 Gepost : dinsdag 23 november 2010 21:55:50(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ja maar als je de markt niet direct volgt leer je veel bij hoor van die bladen Knipoog (vooral Karper tog)
ik vind dat er ook leuke artikels instaan en een beetje reclame kan geen kwaad, hoewel ze kunnen overdrijven...

en over die chod rig heb ik niet zoveel gelezen hoor, 2 uitgaves geleden 1 artikel maar de rest moet ik over het hoofd gezien hebben.... :-"
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
HvanWeerden  
#9 Gepost : dinsdag 23 november 2010 21:58:43(UTC)
HvanWeerden


5 ponder

Lid sinds: 29-6-2010(UTC)
Berichten: 32

ik heb op de beet het visblad de spiegel en de karper ik verveel me nooit (karper) (karper)
sven vq  
#10 Gepost : dinsdag 23 november 2010 22:32:39(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

als je Spiegelmagazine, Karper en karperwereld van de afgelopen maanden naast elkaar legt en je geeft me 5 euro/artikel dat betrekking heeft tot de chod en tot het "nieuwe" 100% safety system , dan zal ik deze week gratis drinken in mijn stamcafé hoor Breede lach

Zoals Tim al schreef, de bladen worden te commercieel. Logisch ook, karpervissen draait om commercie.
Dit zie je ook in de magazines. waar het de vorige jaren steeds om succesverhalen ging, gaan de meeste magazine's nu over veilige rigsystemen. Allemaal zeer goed voor beginnende vissers en zeker een stap voorwaarts. maar vandaag de dag biedt internet al genoeg informatie over deze systemen. Dus waarom dan nogmaals veel te vaak over deze onderwerpen doordrammen in de magazines. Ik denk dat 90% van de hedendaagse karpervissers beschikt over internet en van die mensen zal toch een 60% aangesloten zijn tot 1 van de vele karperfora waar alles veel beter besproken wordt dan in zo'n boekje (mensen gaan immers hun eigen ervaringen met een product/systeem posten. dus is het niet langer meer de ervaring van de fabrikant). Dus misschien toch weer terug naar de succesverhalen, dan lees ik misschien de helft van het boekje nog met interesse Breede lach

Misschien moet ik mijn heil meer in de Engelse karpermagazine's gaan zoeken, daar iemand ervaring mee?

Grtz

chiele  
#11 Gepost : dinsdag 23 november 2010 22:35:57(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

bij mijn weten zou je met 5euro niet veel drinken hoor Knipoog
ik ken mr 1 artikel (in de karper, enige karpermag waar ik abbonnement op heb) die over de chod gaat hoor.

en ja het wordt commercieel, maar draaien alle producten daar niet rond? Knipoog

mja en over engelse magazines weet ik niet veel :/ Think
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Frank Avezaat  
#12 Gepost : dinsdag 23 november 2010 22:37:01(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Ik ben op dit moment nog wel lid van de karperwereld, karper en spiegel.
Toch zal dat ook gaan ophouden denk ik. Kan ik weer wat leuks kopen voor die 150 euro per jaar.
sven vq  
#13 Gepost : dinsdag 23 november 2010 22:44:44(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

@chiele: welgeteld 1 Leffe en 1 pintje in mijn stamcafé :-" in karper viel de chod best nog mee, maar Spiegelmagazine was er wel goed mee weg. daar zouden wel meerdere leffes uit voortgekomen zijn, haha Breede lach

Omwille van wat Frank aangeeft, heb ik ook mijn abo's opgezegd. Het is veel geld voor een boekje dat ik toch maar met matige interesse lees.

Grtz
chiele  
#14 Gepost : dinsdag 23 november 2010 22:51:10(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

haha Knipoog mja idd voor 150kan je al wat meer doen he Breede lach

maar ik heb nu een abbo op beet en karper mr ik ga volgend jaar wss mn abonnement op beet afzeggen (is nu net verlengd) en alleen karper houden.
en mn ouders betalen het dus dat is mooi meegenomen Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jeroen Luppe  
#15 Gepost : dinsdag 23 november 2010 23:11:50(UTC)
Jeroen Luppe


25 ponder

Lid sinds: 12-6-2010(UTC)
Berichten: 437

chiele schreef:
karper, beet of beiden?


Op Beet.

karperbladen koop ik in de winkel. Blader ze eerst even door en als er wat leuks in staat neem ik een blad mee.
The Baits
timvanzanten  
#16 Gepost : dinsdag 23 november 2010 23:15:10(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
@sVEN, de Engelse bladen zijn nog erger! dat zijn echt verzamelalbums van alle merken. ik heb er hier een paar liggen. ik kan de Engelse bladen dan wel waarderen om de nieuwtjes. we lopen immers op het vaste land een beetje achter!
chiele  
#17 Gepost : dinsdag 23 november 2010 23:44:20(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

engeland is het geboorteland vh karpere, dus das niet verwonderlijk dat er daar nog meer reclame/marken instaan he Knipoog

en jeroen, waarom beet en niet karper? ik vind karper veel beter voor karpervissers Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
timvanzanten  
#18 Gepost : dinsdag 23 november 2010 23:51:42(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
precies, chiele, Engeland is het bakermat van de karpervisserij
sven vq  
#19 Gepost : woensdag 24 november 2010 00:15:36(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

dan vallen die engelse magazine's dus ook al af Domme ik Dan zal ik maar wat meer hier rond neuzen Breede lach

Grtz
steef zenden  
#20 Gepost : woensdag 24 november 2010 10:42:21(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Ik ben op dit moment nog wel lid van de karperwereld, ben aan het twijfelen om ook op te zeggen.................
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.