logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

8 Pagina's123>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Patrick Wolters  
#1 Gepost : woensdag 24 november 2010 20:58:29(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Graag hoor ik van jullie wie deel zou willen nemen aan een eventuele cf Fish inn.
En ook graag suggesties waar deze eventueel gehouden zou kunnen worden.
Nederland , Belgie of Frankrijk alle suggesties zijn welkom.
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : woensdag 24 november 2010 21:06:32(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Heel fijn dat mijn topic tot iets leuks kan gaan lijden
begin pas met karper vissen mijn reden om en onderwerp te starten.
Om karper vissers te ontmoeten & mee te gaan vissen
geen idee waar en meeting of en event gehouden kan worden?
Mij maakt het niet zo veel uit als het maar gezellig wordt
natuurlijk ook veel vis vangen. Misschien en idee soort vis vakanie?
Geen idee hoe de legistiek kant van het verhaal geregeld kan worden
kan bijna niet wachten hoopelijk komt hier iets leuks van tercht?
Eventueel zou het in en vakantie periode gehouden kunnen worden
dit heeft en groot kan van slagen i.v.m werkt verplichtingen.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 24 november 2010 21:24:00(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

steef zenden  
#3 Gepost : woensdag 24 november 2010 21:23:33(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

kijken voor een water dat dichtbij is niet meer dan 500km rijden naar Frankrijk of belgie en te regelen is voor een lang weekend en waar je met 10 tot 15 koppels kan zitten.
het moet wel op tijd geregeld worden ivm met vrij vragen werk, rekening houden met school en gezin, de kosten, regelen aas/voer en kopen spullen enz.....
misschien een paar leuke prijzen(grootste karper meeste karpers of gewicht)
de koppels vormen door middel van een loting zodat je met iemand anders samen gaat vissen

Bewerkt door de gebruiker woensdag 24 november 2010 21:27:30(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Anne  
#4 Gepost : woensdag 24 november 2010 21:28:17(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

We zouden Old Pollard kunnen afhuren. Of een watertje in Limburg.

Het hoeft voor mij geen topwatertje te zijn. Het gaat mij dan meer om de gezelligheid.
Ik neem wel een bbq mee, hebben we ook nog wat te doen terwijl we op de 1e aanbeet wachten.

Tenzij de fieldtesters onder ons leuke prijzen kunnen regelen, dan wordt het anders natuurlijkKnipoog

IK ZEG NIKS! hahaha

Bewerkt door de gebruiker woensdag 24 november 2010 21:29:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
martijn boerema  
#5 Gepost : woensdag 24 november 2010 21:33:05(UTC)
martijn boerema


10 ponder

Lid sinds: 1-9-2010(UTC)
Berichten: 93

Ik weet wel een leuk water voor jullie. Zouden jullie ook mooi de onderwatercamera kunnen gebruiken. Enne het is geen farmlakeKnipoog Een ander schitterend water, grindafgraving, van 11 hectare.

Pm me maar.

Ik kan het nu nog voor een voordelig bedrag reserveren.
Anne  
#6 Gepost : woensdag 24 november 2010 21:37:17(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Ik denk dat er eerst bekeken moet worden hoeveel er komen Knipoog . Maar klinkt goed Blij

Het moet wel een watertje zijn die een beetje tussen Nederland en Belgié ligt he.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 24 november 2010 21:38:06(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
Jorden  
#7 Gepost : woensdag 24 november 2010 21:48:14(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Anne schreef:
Ik denk dat er eerst bekeken moet worden hoeveel er komen Knipoog . Maar klinkt goed Blij

Het moet wel een watertje zijn die een beetje tussen Nederland en Belgié ligt he.

er is toch ook een betaalwatertje rond Eindhoven? vraag me niet hoe het heet, maar het komt voor in "It's my life" van de film van Eddy Sterkx.

Grtz,
Jorden
Me...myself...and my rods!
josvanpinxteren  
#8 Gepost : woensdag 24 november 2010 22:04:47(UTC)
josvanpinxteren


25 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 513

dat watertje is in veldhoven maar dat is erg klein voor 10 a 15 koppels.

ik organiseer al 4 jaar een karperwedstrijd in frankrijk voor 10 a 15 koppels en dat is goed te doen om te organiseren.

wateren waar we zijn geweest : abbey lake (geboekt via karpervijver.nl uiteraard) etang 5 (niet voor herhaling vatbaar) livardiere (erg mooi) volgend jaar gaan we naar great lake en la botte gecombineert.

dus als jullie info willen hoe of wat of hulp met organiseren ik heb connectie's genoeg met de jongens die de boekingen doen voor franse wateren.

ik wacht op jullie reactie ik wil me er wel mede voor inzetten.

groeten

jos (vissen)

hengelsport van pinxteren

Bewerkt door de gebruiker zondag 28 november 2010 23:05:57(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!


groeten jos van Pinxteren
Patrick Wolters  
#9 Gepost : woensdag 24 november 2010 22:10:24(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Moet in ieder geval niet al te ver daar de meesten niet langer als een weekend kunnen.
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Ron van Houtum  
#10 Gepost : woensdag 24 november 2010 22:16:50(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
vrijdag tot zondags is normaal
count me in
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
martijn boerema  
#11 Gepost : woensdag 24 november 2010 23:12:33(UTC)
martijn boerema


10 ponder

Lid sinds: 1-9-2010(UTC)
Berichten: 93

Als het niet te ver moet liggen, dan kun je mijn aanbod als niet aangeboden beschouwen. Maar voor geinteresseerden geef ik graag info. Het ligt in een omgeving waar je je ook mooi kunt gaan orienteren op een aantal van frankrijks mooiste openbare wateren. Als er geinteresseerden zijn, ga ik ook mee.

@Ron: ook bij Farmlake liggen wateren waar je gedurende de week dat je op Farm zit even een kijkje kunt nemen. Bijv St Vaast of de L'Oise.

Silenced

Bewerkt door de gebruiker woensdag 24 november 2010 23:16:42(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Ron van Houtum  
#12 Gepost : woensdag 24 november 2010 23:16:20(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Heb ik het dan niet te druk met drillen haha
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Anne  
#13 Gepost : woensdag 24 november 2010 23:16:24(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Kan iemand van de crew zich er ff mee bemoeien? Het is tenslotte jullie forum Knipoog
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
martijn boerema  
#14 Gepost : woensdag 24 november 2010 23:17:26(UTC)
martijn boerema


10 ponder

Lid sinds: 1-9-2010(UTC)
Berichten: 93

Dan zul je even je hengels in moeten draaien RonKnipoog
Erwin  
#15 Gepost : donderdag 25 november 2010 00:23:51(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ok mensen. Ik vind het een leuk idee. Alleen moeten we alvorens we een water gaan uitzoeken weten met hoeveel mensen we te maken hebben. Is er genoeg animo, kunnen we kijken welk water hiervoor geschikt is (kwa grootte, of het in zijn totaliteit is af te huren enz.).

Er moet een datum worden geprikt waarmee iedereen akkoord gaat. Er moet een prijs gemaakt worden waar iedereen het mee eens is (dus de kosten van het water en een eventueel eten/bbq).

Wat vinden jullie van het voorstel?

Gr. Erwin
Mister X  
#16 Gepost : donderdag 25 november 2010 00:28:54(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Erwin dit vindt ik en goed idee als jullie professionals hier aan gaan werken
met de uitwerken logistiek kunnen wij ons aanmelden voor en super leuk Fish inn.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 25 november 2010 00:44:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

chiele  
#17 Gepost : donderdag 25 november 2010 00:33:47(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ik vind het een super iD!!!
alleen weet ik niet of ik zou kunnen komen, met school etc...
wanneer dachten jullie dit ongeveer te doen?

en qua water ken ik er niet zoveel op de grens van belgie/nederland, dus ja Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Davey Remmig  
#18 Gepost : donderdag 25 november 2010 00:36:22(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

Erwin schreef:
Ok mensen. Ik vind het een leuk idee. Alleen moeten we alvorens we een water gaan uitzoeken weten met hoeveel mensen we te maken hebben. Is er genoeg animo, kunnen we kijken welk water hiervoor geschikt is (kwa grootte, of het in zijn totaliteit is af te huren enz.).

Er moet een datum worden geprikt waarmee iedereen akkoord gaat. Er moet een prijs gemaakt worden waar iedereen het mee eens is (dus de kosten van het water en een eventueel eten/bbq).

Wat vinden jullie van het voorstel?

Gr. Erwin


Erwin het lijkt mij ook een leuk idee!
moet het een betaalwater zijn?? of kan het ook een openbaarvaarwater zijn?
matszj  
#19 Gepost : donderdag 25 november 2010 08:11:58(UTC)
matszj


20 ponder

Lid sinds: 30-10-2010(UTC)
Berichten: 262

op de hertogs wetering in herpen,
woon er zelf. maar zal waarschijnlijk toch niet mee doen maar kan ika tlijd even kijken.
zitten best wel wat 30ers op, is een dressuur watertje, maar ik weet wel voor me kaar te krijgen dat ik eerst een tripple run kreeg met een vriendBreede lach
er is genoeg plek voor 10 a 15 koppels.

gr
edwin  
#20 Gepost : donderdag 25 november 2010 08:27:10(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Zeker interesse, maar hangt veel af van locatie en datum.
Gebruikers aanwezig in dit topic
8 Pagina's123>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.