logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ronald kingma  
#1 Gepost : maandag 6 december 2010 21:39:14(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Zijn jullie al op de hoogte van de nieuwe beetmelders van FOX, ze hebben nu de M serie ook opnieuw uitgebracht, in mijn ogen mooier dan de N serie. Maar goed, ik had ze nog niet eerder gezien, jullie wel? Had er ook nog niets over gelezen, vandaar. Meestal heeft CF de nieuwtjes snel binnen, of ik heb helemaal iets gemist.

Bewerkt door de gebruiker maandag 6 december 2010 21:40:21(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

ronald kingma heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
54183_1[1].jpg
cei100l[1].jpg


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Sponsor
chiele  
#2 Gepost : maandag 6 december 2010 21:41:00(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

nog niet van gehoord...
ligt het aan mij of lijkt die beeper echt breed?
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
ronald kingma  
#3 Gepost : maandag 6 december 2010 21:43:44(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
geen idee heb ze nog niet in het echie gezien, maar vind ze mooier dan de N serie dat vind ik echt geen pieper gelijk, het oog wil ook wat toch? :-"


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
timvanzanten  
#4 Gepost : maandag 6 december 2010 21:45:11(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
chiele  
#5 Gepost : maandag 6 december 2010 21:48:05(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

nice, in dat artikel staat mn lijn Breede lach had ik nog niet gezien Knipoog

en kweeni, die beepers lijken mij iets te breed tov de 'klem' voor de hengel in te leggen...
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
ronald kingma  
#6 Gepost : maandag 6 december 2010 21:50:07(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
hahahahaha, nee die had ik wel gezien en dat is de micron N serie waar ze het over hebben, ik bedoel echt de nieuwe M serie, zoals op het fotootje


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
ronald kingma  
#7 Gepost : maandag 6 december 2010 21:57:13(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
even gekeken op de site van FOX int. en ze zijn inderdaad nieuw. Heb de NX en MX beide even toegevoegd dan kun je het verschil zien.


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Jorden  
#8 Gepost : maandag 6 december 2010 21:58:14(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
wist het al een even. heb de catalogus hier in huis liggen en heb ze ook al in actie gezien. ik vind het persoonlijk een grote verbetering ten opzichte van zijn voorganger, alleen maar wachten tot die prijzen dalen. De M+ valt nog zeer goed mee (€30) maar de MX+ kost een €50, en dat alleen voor een beetmelder waar je het volume en toon mee kan verstellen (en 3 standen van gevoeligheid als ik me nog kan herinneren).


Grtz,
Jorden
Me...myself...and my rods!
chiele  
#9 Gepost : maandag 6 december 2010 22:01:28(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

50euro per beeper valt tog ook goed mee? Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
ronald kingma  
#10 Gepost : maandag 6 december 2010 22:05:35(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
De nieuwe MX+ is bij vlemmix goedkoper dan zijn voorganger de MX, de MX+ komt op €44,95, is toch geen gekke prijs. Als hij dezelfde kwaliteiten heeft dan de MX oude versie heb je er een goede betrouwbare beetmelder voor. In mijn ogen is het dan een prijs/kwaliteit verhouding die menig zal aanstaan.


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
tom de maat  
#11 Gepost : maandag 6 december 2010 22:06:55(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
vind die n toch mooier
ronald kingma  
#12 Gepost : maandag 6 december 2010 22:12:20(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
ja hij is natuurlijk gemaakt van andere materialen en misschien ook wat minder afgewerkt, maar daar is de prijs dan ook naar. Voor beginnende karpervissers een gat in de markt denk ik.


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Jorden  
#13 Gepost : maandag 6 december 2010 22:23:22(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
50 euro voor een beetmelder is niet veel, maar als je dan gaat kijken naar diverse merken voor diezelfde prijs? mhhh. je kan wel zeggen van Fox-kwaliteit (wat zeker goed is), maar ze maken die dingen voor mss nog geen €15/stuk.
Me...myself...and my rods!
timvanzanten  
#14 Gepost : maandag 6 december 2010 22:27:02(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
ik was wel content met die oude foxjes, heb ze een jaar of wat gehad. zowel de M als de MX. ben wel benieuwd naar de nieuwe dus. niet dat ik van mn oude buzzers af ga, maartoch!
ronald kingma  
#15 Gepost : maandag 6 december 2010 22:39:52(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
precies dat is wat ik bedoel, zullen ze dezelfde kwaliteit hebben dan de oude? En ze moeten zich nog bewijzen door de jaren heen, ben inderdaad ook erg benieuwd hoe ze het zullen doen in de praktijk


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Frank  
#16 Gepost : dinsdag 7 december 2010 00:41:17(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
De vroegere M gaat inderdaad vervangen worden door de nieuwe versie, heb ze reeds gezien in de showroom van Fox.

Kind regards,
Frank
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.