logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
carpfigter  
#1 Gepost : maandag 28 december 2009 14:08:45(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

UserPostedImage
30th November 2009, Sandra Claessen, who was fishing on Heron sin 28th November, caught a big fish of 72,82lbs !! The new WORLD WOMEN RECORD

vertaald;
30 november 2009, Sandra Claessen, die aan het vissen was op Heron vanaf 28 november, ving een grote vis van 72,82 pond! De nieuwe WOMEN WORLD RECORD


grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
Sponsor
Erwin  
#2 Gepost : maandag 28 december 2009 14:11:09(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik had het al ergens gelezen ja!! Dat zie ik mijn vriendin nog niet doen:-" Weet je in elk geval zeker dat je je vriendin niet zo snel meer zult toppen....Think

Mooie vis hoor. Ik denk dat Heron Lake nog veel meer in petto heeft in de toekomst!
K3nny  
#3 Gepost : maandag 28 december 2009 14:14:49(UTC)
K3nny


15 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 126

Dikke vis Knipoog !
carpfigter  
#4 Gepost : maandag 28 december 2009 14:21:02(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

K3nny schreef:
Dikke vis Knipoog !
ge zou u nie zien zitten achter zo 1 maatje hehe lol(vissen)bigfish
if you pay peanuts you catch monckey's ................
Tim_Ellerman  
#5 Gepost : maandag 28 december 2009 15:40:00(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Mooi hoor..

Een vrouw met zo'n visBreede lach

pffffTong

Groetjesss
Groetjes, Tim

steef zenden  
#6 Gepost : maandag 28 december 2009 17:50:49(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Petje af, je ziet het steeds meer dat de vriendinnen van karpervissers mooie en grote karpers vangen, in d espiegel 20 staan er ook weer 2.....
het moet je vriendin zijn die een mooiere en grotere karper vangt dn jij???????
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

K3nny  
#7 Gepost : maandag 28 december 2009 21:39:46(UTC)
K3nny


15 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 126

carpfigter schreef:
K3nny schreef:
Dikke vis Knipoog !
ge zou u nie zien zitten achter zo 1 maatje hehe lol(vissen)bigfish

Hahaha. bigfish
zou wel welkom zijn Knipoog
Grtz K3nny.
vandersteenjan  
#8 Gepost : maandag 28 december 2009 22:13:04(UTC)
vandersteenjan


10 ponder

Lid sinds: 24-12-2009(UTC)
Berichten: 61

Herron lake is een top water aant worden. niet verschieten als er daar binnenkort een worldrecord zwemt. Heb horen vertellen van iemand dat de vissen zien paaien heeft dat de 25kg+ vissen er niet te tellen was jawsmiley
Hennie Bodde  
#9 Gepost : dinsdag 29 december 2009 10:15:46(UTC)
Hennie Bodde


20 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 386

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Quote:
30th November 2009, Sandra Claessen, who was fishing on Heron sin 28th November, caught a big fish of 72,82lbs !! The new WORLD WOMEN RECORD

vertaald;
30 november 2009, Sandra Claessen, die aan het vissen was op Heron vanaf 28 november, ving een grote vis van 72,82 pond! De nieuwe WOMEN WORLD RECORD



Een lbs is wel minder dan een hollandse pond hoor dus je kunt het gewicht niet 1 op 1 overnemen in ponden.
Helemaal zelf bedacht.........




Erwin  
#10 Gepost : dinsdag 29 december 2009 10:54:53(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Scherp HennyKnipoog 72,82 lbs is ongeveer 66 Nederlandse(Belgische) ponden
Frank  
#11 Gepost : woensdag 30 december 2009 01:50:57(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Dit zijn nu zaken waar ik het moeilijk mee heb, namelijk een btw.
Ik vis er namelijk niet en zal het nooit doen, ik vind dat deze mannen veel geld verdienen op de rug van de karpervisser. En wat het ergst is dat er in bepaalde van deze putten vissen rondzwemmen die normaal op openbare waters, rivieren en kanalen te vinden waren.
Want als je veel geld dient te betalen om er te vissen moet er vangstgarantie zijn anders is het rap gedaan met een btw.

Zoals Jan het zo mooi neerzet: Heb horen vertellen van iemand dat de vissen zien paaien heeft dat de 25kg+ vissen er niet te tellen was!

Is dit niet vissen in een aquarium dan waar de vissen op elkaar gestapeld liggen??? Ik zou er absoluut geen eer halen met die vis of nog anders gezegd met zo'n vis op de foto te staan die in zo'n put gevangen is.

Let op dit is mijn persoonlijke visie hierop, ik weet dat er andere meningen bestaan.

Moest me even van het hart!!

See you
Frank

Bewerkt door de gebruiker woensdag 30 december 2009 01:52:15(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

carpfigter  
#12 Gepost : woensdag 30 december 2009 02:02:07(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

Frank schreef:
Dit zijn nu zaken waar ik het moeilijk mee heb, namelijk een btw.
Ik vis er namelijk niet en zal het nooit doen, ik vind dat deze mannen veel geld verdienen op de rug van de karpervisser. En wat het ergst is dat er in bepaalde van deze putten vissen rondzwemmen die normaal op openbare waters, rivieren en kanalen te vinden waren.
Want als je veel geld dient te betalen om er te vissen moet er vangstgarantie zijn anders is het rap gedaan met een btw.

Zoals Jan het zo mooi neerzet: Heb horen vertellen van iemand dat de vissen zien paaien heeft dat de 25kg+ vissen er niet te tellen was!

Is dit niet vissen in een aquarium dan waar de vissen op elkaar gestapeld liggen??? Ik zou er absoluut geen eer halen met die vis of nog anders gezegd met zo'n vis op de foto te staan die in zo'n put gevangen is.

Let op dit is mijn persoonlijke visie hierop, ik weet dat er andere meningen bestaan.

Moest me even van het hart!!

See you
Frank

inderdaad frank zo is het helemaal , de franse openbare wateren worden geplunderd voor zowel de franse als de belgische betaalwateren net zo goed als de maas ,daar zijn al vissen verdwenen die nu een recordvangst konden zijn en zo een beest van 25+ steken ze dan soms op putjes van nog geen 5hectare waar zit het gezond verstand eigenlijk van die mannen , ben het volledig met je eens maar kunnen er niks aan veranderen grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
Nielsz  
#13 Gepost : woensdag 30 december 2009 16:13:15(UTC)
Nielsz


20 ponder

Lid sinds: 18-10-2009(UTC)
Berichten: 219

Mij spreekt een betaalwater wel aan. Als ik zou weten dat er gestolen vis zit dan zou ik er niet naartoe gaan. Maar ik weet 1 ding, en dat is dat je er veilig zit. Ik heb teveel verhalen gehoord van sessies in Frankrijk waar mensen zonder hun spullen terug naar huis moeten.
Frank  
#14 Gepost : woensdag 30 december 2009 16:31:22(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Noem me dan eens een btw waar geen gestolen vissen zwemmen?

Qua veilig zitten en die cowboy- en idianenverhalen neem deze toch met een korreltje zout. Ik vis al 35 jaar op openbare waters en heb nog geen van deze straffe verhalen zoals je soms hoort meegemaakt.

Veilig zitten op een btw??? Laatst is er toch iemand zijn stokken en molens (4 x Century en Daiwa Entoh) gestolen op Lac du Tetre!

See you
Frank

Bewerkt door de gebruiker woensdag 30 december 2009 16:39:12(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

carpfigter  
#15 Gepost : woensdag 30 december 2009 17:54:38(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

Frank schreef:
Noem me dan eens een btw waar geen gestolen vissen zwemmen?

Qua veilig zitten en die cowboy- en idianenverhalen neem deze toch met een korreltje zout. Ik vis al 35 jaar op openbare waters en heb nog geen van deze straffe verhalen zoals je soms hoort meegemaakt.

Veilig zitten op een btw??? Laatst is er toch iemand zijn stokken en molens (4 x Century en Daiwa Entoh) gestolen op Lac du Tetre!

See you
Frank
ja frank cowboy verhalen zijn er inderdaad maar de dingen die hier vroeger gebeurd zijn op tland van ghow , kvertel die beter niet op forums maar o.k , volgens mij gebeuren de meeste cowboy verhalen door et zogenaamde slachtoffer , ben er bijna zeker van dat er vooraf wel ergens een woordje zal gevallen zijn met franse jongeren ofzo , als je naar een frans openbaar water gaat zijn er ook soms regels die ge beter respecteerd zou ik zo zeggen ,zoals ge feestende jongeren hebt die komen feesten aan het water , iedere visser zou uit zijn sloffen schieten natuurlijk als die daar toekomen met de muziek op een redelijk luide toon waarvan de kofferbak er bijna aftrilt door de woofers , maar meestal staan die jongeren zelfs recht in hun schoenen , nu zie ik jullie gezicht al veranderen naar verbazende blikken wat verteld die nu , ja inderdaad kweet nie of het nu nog zo is maar toen was et zo , in frankrijk op openbare waters mag men het kruis systeem toepassen , dus als je er toekomt eerst goe rondkijken zou ik zeggen of je geen simpel weg 2 takjes gekruisd ziet staan ,dat wil zeggen dat iemand aan et voeren is/of een paar van die jongeren die feestje willen bouwen , kan jullie verzekeren er komt maar marginaal volk toe maar laat die gerust die blijven maar een nacht en laten je ook gerust ,


@nielsz ; ben er ook zeker van dat op ieder betaalwater gestolen vissen zitten grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.