logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error


Pollvraag : wie zou eventueel willen meedoen aan fishinn u18?
Keuze Stemmen Statistieken
  JA!
7
70 %
  NEE!
2
20 %
  TWIJFEL!
1
10 %
  Totaal 10 100%
Gasten kunnen niet stemmen. Registreer jezelf.
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jorden  
#1 Gepost : vrijdag 10 december 2010 15:57:20(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Omdat de eventueel komende fish-inn eventueel gaat doorgaan op plaatsen waar de jeugd niet kan geraken, zou ik willen weten wie van de jeugd wel zin heeft om een fish-inn te doen onder de 18? als er genoeg stemmen zijn kan er nog verder gekeken worden Knipoog
Me...myself...and my rods!
Sponsor
jvs  
#2 Gepost : vrijdag 10 december 2010 16:15:44(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

met mij kan er altijd wel 1 meerijden mits hij in brabant woont
houdoe en bedankt
matszj  
#3 Gepost : vrijdag 10 december 2010 16:56:02(UTC)
matszj


20 ponder

Lid sinds: 30-10-2010(UTC)
Berichten: 262

ik woon in brabant.
en wil wel meedoenBlij
Jorden  
#4 Gepost : vrijdag 10 december 2010 17:34:25(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Tong per ongeluk op NEE! gedrukt :s dus al 1 nee telt niet mee xD
Me...myself...and my rods!
freaky  
#5 Gepost : vrijdag 10 december 2010 19:47:30(UTC)
freaky


25 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 564

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
maar als je bij de komende fish-inn niet kan zjn, omdat de afstand te groot is voor op de fiets of scooter, aangezien het over 18- gaat en dus geen rijbewijs bezitten.

kunnen ze dan wel komen bij een fish-inn? want afstand blijft een probleem lijkt mij?
leer om te vangen, vang om te leren
chiele  
#6 Gepost : vrijdag 10 december 2010 20:06:22(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

freaky schreef:
maar als je bij de komende fish-inn niet kan zjn, omdat de afstand te groot is voor op de fiets of scooter, aangezien het over 18- gaat en dus geen rijbewijs bezitten.

kunnen ze dan wel komen bij een fish-inn? want afstand blijft een probleem lijkt mij?


ja snap ik ook niet helemaal, daarom had ik twijfel gestemd Knipoog
zie het nut niet echt van een fish inn onder 18jaar...
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jorden  
#7 Gepost : zaterdag 11 december 2010 01:37:10(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
als de fish-inn eventueel in Frankrijk word gehouden is dit wel een oplossing vind ik Knipoog anders is het idd nutteloos.
Me...myself...and my rods!
chiele  
#8 Gepost : zaterdag 11 december 2010 12:22:36(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ja maar dan moeten de leden nog altijd voornamelijk uit belgie komen he, er zijn al mensen die niet naar frankrijk kunnen gaan wegens te ver, dan zie ik jongeren dit niet speciaal meer doen Knipoog

maar als het lukt wil ik wel komen hoor! Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
carpfreak  
#9 Gepost : dinsdag 21 december 2010 20:01:04(UTC)
carpfreak


20 ponder

Lid sinds: 30-6-2010(UTC)
Berichten: 221

er bestaat ook nog zoiets al openbaar vervoer ?:-"
ik weet het hoe krijg je dan al je teering zooi mee....daar heb ik ook niet over nagedacht.....

maar mischien is het een idee als er bijvoorbeeld twee crew mensen mee gaan en die dan eventeeul mensen mee kunnen nemen uit hun regio als de ouders van hun niet kunnen rijdenThink .....volg je me nog ?Breede lach

en ik wil best helpen om iets te organiseren maar ik denk dat we het zo simpel mogelijk moeten houdenThink

als iemand het met me eens is / wil helpen organiseren moet je maar ff pm sturen en dan moeten we eest maar kijken wie er allemaal willen en kunnen ?!

Gr. Carpfreak/Brian
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper !
Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-))
Jorden  
#10 Gepost : dinsdag 21 december 2010 20:11:05(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
carpfreak schreef:
er bestaat ook nog zoiets al openbaar vervoer ?:-"
ik weet het hoe krijg je dan al je teering zooi mee....daar heb ik ook niet over nagedacht.....

maar mischien is het een idee als er bijvoorbeeld twee crew mensen mee gaan en die dan eventeeul mensen mee kunnen nemen uit hun regio als de ouders van hun niet kunnen rijdenThink .....volg je me nog ?Breede lach

en ik wil best helpen om iets te organiseren maar ik denk dat we het zo simpel mogelijk moeten houdenThink

als iemand het met me eens is / wil helpen organiseren moet je maar ff pm sturen en dan moeten we eest maar kijken wie er allemaal willen en kunnen ?!

Gr. Carpfreak/Brian

met het openbaar vervoer kan je gaan, met de bus of met de trein..., maar euuh, dan heb ik toch een halve bus nodig om ergens te geraken :s. mijn ouders brengen mij ook niet overal naar toe. vandaar de fish-inn voor jeugd ofzo. maar als 2 mensen niet kunnen, en 25 wel. dan word er niet naar die 2 gekeken eh, wat ook logisch is vind ik. je kan bv. wel een bus gaan inhuren ofzo, maar het probleem is dat je dan het materiaal niet vervoerd kunt krijgen. tenzij iemand met een busje moet meerijden voor het grote materiaal (bivy's, hengels en voer ofzo) de rest kan eventueel in de koffer van de bus. maar dit is haast onmogelijk denk ik. stuur anders een pm naar de Crew om te vragen wat zij er van denken, of dat zij mss iets kunnen regelen.
Me...myself...and my rods!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.