logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

9 Pagina's123>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Dennis Hessels  
#1 Gepost : zondag 12 december 2010 14:00:25(UTC)
Dennis Hessels


15 ponder

Lid sinds: 5-4-2010(UTC)
Berichten: 165

Ontwikkeld door een maat van mij, Patick Veldman. Vangkracht is al duidelijk bewezen. Freezerbaits met de naam Black Smoothies, vismeelboilie en geschikt voor alle seizoenen. Boilie blijft na het drogen nog zeker 14 dagen goed mits niet vochtig bewaard. De website is nog niet helemaal af maar te bereiken via: http://www.dtc-carp.nl

U zult zich misschien afvragen op welke website u nu weer terecht bent gekomen. Een nieuw gezicht op de aasmarkt? Ja, nieuw zijn we zeker.
Bekend bij het grote publiek, dat zijn we nog niet. Ik leg de nadruk op nog, omdat hier de komende jaren zeker verandering in zal komen.
Niet door reclame of verschijnen op beurzen, maar door positieve geluiden uit de karper wereld daar wij onze producten het woord laten voeren
Dit kan natuurlijk alleen als je ook goede producten verkoopt zodat diegene die het gebruikt, dit ook naar alle tevredenheid doet. Hier werken wij hard aan, een ervaring van ruim 15 jaar karper visserij werkt hier natuurlijk in ons voordeel. Ook het al 5 jaar samenstellen van mixen voor collega karper vissers geeft ons een voorsprong op het aas gebied. Al die jaren hebben wij een trouwe klantenkring opgebouwd die ieder jaar hun aas bij ons komen afnemen,
het steeds terug keren van deze klanten en hun tevredenheid over onze producten geeft ons het vertrouwen om op deze voet door te gaan.
Door het gebruik van afwijkende ingrediënten en toevoegingen zijn onze mixen en boilies uniek en dit gegeven is zeker een pluspunt wat het opzetten van een voercampagne betreft, de kans dat iemand namelijk met een vergelijkbare boilies vist is nagenoeg 0%.
Je voert dus nu voor jezelf en niet meer voor anderen, medevissers kunnen zo niet profiteren van jouw opgezette voercampagne. Tevens is de instant respons bijzonder hoog zodat ook niet geplande sessies een succes kunnen zijn.
Leveren wij nu wonderaas? Ja, dit zou je haast wel zeggen, wat wij zeker doen is een kwalitatief hoogstaand aas leveren waar twijfels of het wel gegeten en gewaardeerd worden door de karper tot het verleden behoren. Tevens zijn wij erin geslaagd om de prijzen zodanig laag te houden dat dit geen aanslag op je bankrekening wordt. Kortom de boilies zijn betaalbaar voor iedereen!
Heb je vragen of wil je meer weten over DTC Carp neem dan contact op met ons, wij staan ten alle tijde klaar om jouw vragen te beantwoorden!

Kijk snel op: http://www.dtc-carp.nl

Bewerkt door de gebruiker zondag 12 december 2010 19:50:01(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Lodewijk  
#2 Gepost : zondag 12 december 2010 14:17:47(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
Think
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Erwin  
#3 Gepost : zondag 12 december 2010 14:22:38(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Nou...... Jammer dat het zo'n reclamische boodschap is op de site..... Wonderaas..... Think ? Hadden ze niet hoeven doen. Vis jij er zelf ook mee Hessels? Ik hoor liever eigen ervaringen.
Dennis Hessels  
#4 Gepost : zondag 12 december 2010 14:31:33(UTC)
Dennis Hessels


15 ponder

Lid sinds: 5-4-2010(UTC)
Berichten: 165

Erwin schreef:
Nou...... Jammer dat het zo'n reclamische boodschap is op de site..... Wonderaas..... Think ? Hadden ze niet hoeven doen. Vis jij er zelf ook mee Hessels? Ik hoor liever eigen ervaringen.


Nou, ik heb dat van het wonderaas al doorgegeven, daar gaan ze wat anders van maken, Ja, ik vis zelf met niets anders meer. Het is een goed opgebouwde boilies die vooral de karper voorziet van natuurlijke voeding en vitamines.

Ik heb er sessies mee gehad op wateren hier in NL en in FR en beide (zeer) goed gevangen! Ook de kwaliteit spreekt mij zeer aan, hij is uit de vriezer erg lang houdbaar en droog niet uit, de boilie slaat in het water niet dicht en na 16 uur is de geur nog duidelijk aanwezig.

Bewerkt door de gebruiker zondag 12 december 2010 14:33:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jorden  
#5 Gepost : zondag 12 december 2010 14:44:44(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
toch redelijk prijzig voor een freezer boilie vind ik.
Me...myself...and my rods!
Dennis Hessels  
#6 Gepost : zondag 12 december 2010 14:47:10(UTC)
Dennis Hessels


15 ponder

Lid sinds: 5-4-2010(UTC)
Berichten: 165

Jorden schreef:
toch redelijk prijzig voor een freezer boilie vind ik.


Ja, dacht ik ook totdat ik de boilie ervaarde voor dat geld.... maar 5 KG ProLine kost ook ong. 25 á 30 euro
Jorden  
#7 Gepost : zondag 12 december 2010 14:58:45(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Hessels schreef:
Jorden schreef:
toch redelijk prijzig voor een freezer boilie vind ik.


Ja, dacht ik ook totdat ik de boilie ervaarde voor dat geld.... maar 5 KG ProLine kost ook ong. 25 á 30 euro

meestal toch rond een €20. maar ik ga zelf ook met niet al te goedkope boilies vissen (Dreambaits) die zijn ongeveer €5.5/kilo. voor freezers is dit toch al een duurdere prijs, maar die boilies hebben zich al bewezen. na een tijd zullen die DTC boilies zich ook wel bewijzen zeker?
Me...myself...and my rods!
Dennis Hessels  
#8 Gepost : zondag 12 december 2010 15:16:23(UTC)
Dennis Hessels


15 ponder

Lid sinds: 5-4-2010(UTC)
Berichten: 165

Jorden schreef:
Hessels schreef:
Jorden schreef:
toch redelijk prijzig voor een freezer boilie vind ik.


Ja, dacht ik ook totdat ik de boilie ervaarde voor dat geld.... maar 5 KG ProLine kost ook ong. 25 á 30 euro

meestal toch rond een €20. maar ik ga zelf ook met niet al te goedkope boilies vissen (Dreambaits) die zijn ongeveer €5.5/kilo. voor freezers is dit toch al een duurdere prijs, maar die boilies hebben zich al bewezen. na een tijd zullen die DTC boilies zich ook wel bewijzen zeker?


Ja, de boilies van DTC gaan zich zeker bewijzen en hebben ze zeker ook al gedaan. Alle vangsten die op hun site komen zeggen genoeg. Tevens weet ik uit eigen ervaring dat je in verhouding tot bijv. Dreambaits minder nodig hebt op voersessies e.d. waardoor de prijs ook alweer zakt.
timvanzanten  
#9 Gepost : zondag 12 december 2010 15:43:36(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
die balletjes blijven na het drogen 96 uur goed? dat is 4 dagen! MTC bijvoorbeeld zijn na het drogen nog een maand goed? foutje of zitten er zoveel bedervelijke producten in?

PS: @ Hessels, eigenlijk worden dit soort reclameteksten niet goedgekeurd op het forum. Het merk onder de aandacht brengen mag natuurlijk maar laat persberichten achterwege! verder wel benieuwd naar deze bollen overigens.

gr.

Bewerkt door de gebruiker zondag 12 december 2010 15:46:09(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

sven vq  
#10 Gepost : zondag 12 december 2010 15:53:06(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

van zodra de carpcam weer in actie treedt maar eens een paar kilo opsturen héKnipoog zien we direct of het zo'n afwijkende bol isBreede lach toch weer een aasfirma erbij, jammer dat er elk jaar weer even veel verdwijnen :-s

Grtz
Lodewijk  
#11 Gepost : zondag 12 december 2010 17:13:02(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ik hou wijzelijk me mond wel dicht
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Dennis Hessels  
#12 Gepost : zondag 12 december 2010 17:31:10(UTC)
Dennis Hessels


15 ponder

Lid sinds: 5-4-2010(UTC)
Berichten: 165

Lodewijk schreef:
ik hou wijzelijk me mond wel dicht


Want?
Matthijs Gerrietsen  
#13 Gepost : zondag 12 december 2010 17:36:22(UTC)
Matthijs Gerrietsen


20 ponder

Lid sinds: 15-2-2010(UTC)
Berichten: 207

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Hessels schreef:
Tevens weet ik uit eigen ervaring dat je in verhouding tot bijv. Dreambaits minder nodig hebt op voersessies e.d. waardoor de prijs ook alweer zakt.


Dan heb je de verkeerde bol (voor zover die er is) van Dreambaits gepakt, haha. Begreep dat Dreambaits binnenkort ook in Zwolle te krijgen is. Knipoog
Linkloos
remco83  
#14 Gepost : zondag 12 december 2010 17:36:48(UTC)
remco83


10 ponder

Lid sinds: 11-12-2010(UTC)
Berichten: 51

ik snap het wel dat lodewijk zijn mond houd moet je er zelf aan verdienen:-$ Breede lach Breede lach Breede lach Domme ik
niet geschoten is altijd mis
Frank Penning  
#15 Gepost : zondag 12 december 2010 18:08:49(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

123 waarom zou je in vredesnaam biologische mais aan de karpers voeren..
timvanzanten  
#16 Gepost : zondag 12 december 2010 18:15:23(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
je zal er niet meer mee vangen nee, wel meer voor moeten betalen. Dat een fabrikant op deze manier zich wellicht wilt onderscheiden is tot daar aan toe. ben alleen bang dat je qua concurrentie jezelf behoorlijk in de vingers snijdt aangezien een 25 kilo bigcorn USA minder dan de helft kost.
Lodewijk  
#17 Gepost : zondag 12 december 2010 18:24:42(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
Hessels schreef:
Lodewijk schreef:
ik hou wijzelijk me mond wel dicht


Want?


omdat een aantal dingen wat je zegt niet kloppen Knipoog
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Dennis Hessels  
#18 Gepost : zondag 12 december 2010 18:42:00(UTC)
Dennis Hessels


15 ponder

Lid sinds: 5-4-2010(UTC)
Berichten: 165

Lodewijk schreef:
Hessels schreef:
Lodewijk schreef:
ik hou wijzelijk me mond wel dicht


Want?


omdat een aantal dingen wat je zegt niet kloppen Knipoog


Ik wist niet dat jij meer weet dan Patrick over zijn boilie?

Ik ben alleen een doorgever van informatie, ik maak deze info. niet. En mijn eigen bevindingen kloppen wel degelijk, en ik denk de rest ook aangezien dit allemaal op papier staat vanuit de fabrikant.

En licht het eens toe Lodewijk als je denkt dat te kunnen, is alleen maar opbouwende kritiek voor Patrick toch?

Bewerkt door de gebruiker zondag 12 december 2010 18:43:45(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Lodewijk  
#19 Gepost : zondag 12 december 2010 18:48:01(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
daar gaat het niet om. Het heeft niks met patrick te maken.
Maar jij zegt dat je dr in frankrijk goed mee heb gevangen Knipoog
terwijl dr toch bijna geen vis op de kant is gekomen snap je.....
En ik weet van nederland dat dr 1 keer echt goed is gevangen toen je met 5 man aan de ruimzicht zat vd zomer.

Het heeft nogmaals niks te maken met patrick maar met een aantal dingen die dr gezegd worden....
Val je niet aan ofzo maar je moet wel eerlijk blijven Knipoog
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Dennis Hessels  
#20 Gepost : zondag 12 december 2010 18:53:37(UTC)
Dennis Hessels


15 ponder

Lid sinds: 5-4-2010(UTC)
Berichten: 165

Ja, ik heb er goed mee gevangen in Frankrijk. Moet in jou ogen 'goed' gelijk karper betekenen dan? Goed gevangen kan ook zijn meerval, grote kopvoorns etc. tevens vergeet je de sessie in Frankrijk van Patrick & Davy, 19 grote vissen. Wat te denken van 18 karpers en 2 meervallen op Ruimzicht met 3 man in twee nachten. Verder kan ik nog wel meer opnoemen. Verder wordt ik er moe van dat jij altijd commentaar hebt en dan tegen mij zegt dat ik eerlijk moet blijven. Lodewijk, je bent een beste vent maar doe niet zo irritant tegen mij.
Gebruikers aanwezig in dit topic
UnknownOceanSpiders 0.0
9 Pagina's123>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.