logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jorden  
#1 Gepost : zaterdag 18 december 2010 17:54:21(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
ben van plan deze camera te bestellen, iemand ervaring mee?

UserPostedImage

of met deze modellen:
Fuji finepix s1800
Fuji finepix hd2500

Me...myself...and my rods!
Sponsor
Jordi-carp  
#2 Gepost : donderdag 6 januari 2011 21:53:32(UTC)
Jordi-carp


5 ponder

Lid sinds: 5-3-2010(UTC)
Berichten: 18

fototoestel = fototoestelforum of hoe noemt men dat
karpervissen = karperforum
Arnold  
#3 Gepost : donderdag 6 januari 2011 21:59:05(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Jordi, dat dit een karperforum is wil nog niet zeggen dat er geen vragen gesteld kunnen worden over dingen die daar niets mee te maken hebben. Een fototoestel is trouwens best belangrijk binnen onze hobby dacht ik zelf Knipoog

@Jorden: Gaat het je puur om de gebruikerservaringen van mensen of is het ook de bedoeling dat je op deze manier reacties krijgt van mensen die de camera aan je willen verkopen? Zo niet dan verplaats ik het topic even..

Bewerkt door de gebruiker donderdag 6 januari 2011 22:02:11(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Dennis Hessels  
#4 Gepost : donderdag 6 januari 2011 22:00:58(UTC)
Dennis Hessels


15 ponder

Lid sinds: 5-4-2010(UTC)
Berichten: 165

Jorden, ik heb sinds twee weken de Fujifilm S2500HD, een supercamera! En ook nog voor 'weinig'.


Jordi Claessens.... waarom reageer je zo raar? Karpers zet je op de foto met een camera dus deze vraag is karper relaterend! Als je niets nuttigs kunt melden, meldt dan helemaal niets!

Bewerkt door de gebruiker donderdag 6 januari 2011 22:01:33(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Lodewijk  
#5 Gepost : donderdag 6 januari 2011 22:13:34(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
wat een liefde vanavond op het forum zeg :/
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Jorden  
#6 Gepost : donderdag 6 januari 2011 22:25:29(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Arnold schreef:
Jordi, dat dit een karperforum is wil nog niet zeggen dat er geen vragen gesteld kunnen worden over dingen die daar niets mee te maken hebben. Een fototoestel is trouwens best belangrijk binnen onze hobby dacht ik zelf Knipoog

@Jorden: Gaat het je puur om de gebruikerservaringen van mensen of is het ook de bedoeling dat je op deze manier reacties krijgt van mensen die de camera aan je willen verkopen? Zo niet dan verplaats ik het topic even..


verzet het dan maar Knipoog maar ik zou het eerder verwijderen... heb de camera al Knipoog
Me...myself...and my rods!
Jorden  
#7 Gepost : donderdag 6 januari 2011 22:26:55(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Hessels schreef:
Jorden, ik heb sinds twee weken de Fujifilm S2500HD, een supercamera! En ook nog voor 'weinig'.


Jordi Claessens.... waarom reageer je zo raar? Karpers zet je op de foto met een camera dus deze vraag is karper relaterend! Als je niets nuttigs kunt melden, meldt dan helemaal niets!

is idd een zeer goede camera voor niet al te veel geld Breede lach maar heb spijt dat ik de S2500HD niet heb gekocht :s 16x zoom is al wel leuk Breede lach maar iets meer had toch nog net gemogen voor mij Breede lach
Me...myself...and my rods!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.