logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jorden  
#1 Gepost : zondag 9 januari 2011 00:34:51(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
toen ik vandaag op men thuiswater ging kijken zag ik dat er een paar ganzen/zwanen zijn geland op men water.. heb met een wandelaar gepraat en hij zei dat ze er sinds vorige week zijn geland. die beesten waren meteen agressief, en dus ik vertrouw men stek morgen niet 100% ;p iemand een tip hoe je ze kan afschrikken of gewoon wegjagen xD (ben normaal altijd vriendelijk tegen de natuur en zijn bewoners, maar als die niet vriendelijk zijn tegen mij, dan zou ik dit wel gebruiken Knipoog)

Bewerkt door de gebruiker zondag 9 januari 2011 01:06:54(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Me...myself...and my rods!
Sponsor
chiele  
#2 Gepost : zondag 9 januari 2011 00:36:29(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

geen vuurwerk over van me nieuwjaar? Breede lach

als ze ni wegblijve, klopke geve me n stok fzo
(ik ben een dierenvriend, maar durf zelfverdediging toepassen op hen!!!! Knipoog)
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jorden  
#3 Gepost : zondag 9 januari 2011 00:38:33(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
chiele schreef:
geen vuurwerk over van me nieuwjaar? Breede lach

als ze ni wegblijve, klopke geve me n stok fzo
(ik ben een dierenvriend, maar durf zelfverdediging toepassen op hen!!!! Knipoog)

klop geve me ne stok? Tong ben al eens aangevallen door zo'n beest... resultaat: heb in vlucht kunnen vangen met mijn oud versleten karpernet ^^ heb het beest toen maar aan de boswachter gegeven (in net) en hij heeft het op een veilige plaats vrij gelaten...
Me...myself...and my rods!
chiele  
#4 Gepost : zondag 9 januari 2011 00:40:16(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

Jorden schreef:
in vlucht


waarom moest ge ze dan nog vangen? Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jorden  
#5 Gepost : zondag 9 januari 2011 00:42:16(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
chiele schreef:
Jorden schreef:
in vlucht


waarom moest ge ze dan nog vangen? Knipoog


omdat die op mij afkwam ;p als die wegvliegt ga ik er niet meer achteraan eah Knipoog
Me...myself...and my rods!
chiele  
#6 Gepost : zondag 9 januari 2011 00:43:15(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ja man, ze zoude wa meemake iere, moeste ze da probere
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
chiele  
#7 Gepost : zondag 9 januari 2011 00:56:27(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ebde gene werppijp? Knipoog
als ge goe kunt mikke...
fffwwwwiiieeeeeew... BAF
goose1 down! Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Frank Penning  
#8 Gepost : zondag 9 januari 2011 01:01:02(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

mag je toch hopen dat ik jullie nooit tegen kom aan het water...Silenced je bent te gast in de natuur, gedraag je dan ook naar..
mafkezen!

mods verwijder deze hersenloze berichten gauw van jullie forum....

Bewerkt door de gebruiker zondag 9 januari 2011 01:01:56(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Lodewijk  
#9 Gepost : zondag 9 januari 2011 01:03:18(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
damn :/
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Jorden  
#10 Gepost : zondag 9 januari 2011 01:06:04(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Frank Penning schreef:
mag je toch hopen dat ik jullie nooit tegen kom aan het water...Silenced je bent te gast in de natuur, gedraag je dan ook naar..
mafkezen!

mods verwijder deze hersenloze berichten gauw van jullie forum....

we zijn maar wat aan het lachen Knipoog ik respecteer de natuur altijd! ruim mijn afval op als die er is, respecteer alle dieren. maar dit is puur om men veiligheid, heb geen behoefte om zo'n dier aan te vallen, laat het liever wat vliegen of in het water zitten. maar wat als het dier mij aanvalt? daarom tips om dit te vermijden. iemand nog tips?
Me...myself...and my rods!
chiele  
#11 Gepost : zondag 9 januari 2011 01:06:44(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

Frank Penning schreef:
mag je toch hopen dat ik jullie nooit tegen kom aan het water...Silenced je bent te gast in de natuur, gedraag je dan ook naar..
mafkezen!

mods verwijder deze hersenloze berichten gauw van jullie forum....


heeeeey , just kiddin' Breede lach
mogen tog eens lachen, niet?
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Frank Avezaat  
#12 Gepost : zondag 9 januari 2011 01:10:46(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Lachen mag altijd. Maar denk er ook even aan dat ook andere mensen dit kunnen lezen en anders kunnen opvatten.
Dat zou zonde zijn Knipoog
Jorden  
#13 Gepost : zondag 9 januari 2011 01:14:42(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Frank Avezaat schreef:
Lachen mag altijd. Maar denk er ook even aan dat ook andere mensen dit kunnen lezen en anders kunnen opvatten.
Dat zou zonde zijn Knipoog

idd, heb direct men berichten aangepast en sommige verwijdert Knipoog alvast mijn excuses. maar zoals het er nu uitziet word het morgen voor mij niet vissen :(. men vismaat heeft net afgezegd en het weer gaat wat tegenvallen. dus ik haak af Knipoog moet ook nog wat schoolwerk in rode maken. maar wil dit topic niet laten stoppen. op sommige vijvers is dit een zwaar probleem! heb ook al ergens gelezen dat je bv een blikje mais opendoet en hier goed wat tabasco in doet... de beesten eten er een keer van, en sinds dan blijven ze van je stek weg. zou dit kunnen werken?
Me...myself...and my rods!
chiele  
#14 Gepost : zondag 9 januari 2011 01:14:50(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

hmmm Think
je zegt daar zoiets Breede lach
zouden er zo een gekken rondlopen in de benelux? Knipoog (retorisch, natuurlijk)
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Frank Penning  
#15 Gepost : zondag 9 januari 2011 01:17:33(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

bliss ja in belgie ..grapje...maar zulke dingen hoor je gewoon niet te posten...
chiele  
#16 Gepost : zondag 9 januari 2011 01:19:04(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

mijn oprechte excuses...
was even vergeten hoe het opgevat kon worden Knipoog

misschien gewoon het topic opnieuw herstarten?
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jorden  
#17 Gepost : zondag 9 januari 2011 01:23:36(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Frank Penning schreef:
bliss ja in belgie

Kan je geen ongelijk geven... wat hier in de laatste tijd gebeurt is :s
Me...myself...and my rods!
chiele  
#18 Gepost : zondag 9 januari 2011 01:28:11(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

Jorden schreef:
Frank Penning schreef:
bliss ja in belgie

Kan je geen ongelijk geven... wat hier in de laatste tijd gebeurt is :s


mja... we mogen er trots op zijn Domme ik Shame on you
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Uwabaki  
#19 Gepost : zondag 9 januari 2011 01:36:19(UTC)
Uwabaki


5 ponder

Lid sinds: 3-7-2010(UTC)
Berichten: 23

Bij mij naast de flat woont ook een "kudde" ganzen, als ik me groot maak (armen spreiden), beetje met je voeten stampen en zo blazen als een kat zeg maar, wil dat wel helpen! Het ziet er alleen zo maf uit... Tong
chiele  
#20 Gepost : zondag 9 januari 2011 01:37:20(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

Uwabaki schreef:
Bij mij naast de flat woont ook een "kudde" ganzen, als ik me groot maak (armen spreiden), beetje met je voeten stampen en zo blazen als een kat zeg maar, wil dat wel helpen! Het ziet er alleen zo maf uit... Tong


geloof mij, dat werkt niet altijd! Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.