logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error


Pollvraag : Wat is jouw keus uit de onderstaande drie?
Keuze Stemmen Statistieken
  Trakker Specimen Brolly
3
17 %
  Jrc STi Brolly
10
58 %
  Starbaits Easy Shelter
0
0 %
  Anders namelijk...
4
23 %
  Totaal 17 100%
Gasten kunnen niet stemmen. Registreer jezelf.
2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Uwabaki  
#1 Gepost : woensdag 12 januari 2011 18:37:15(UTC)
Uwabaki


5 ponder

Lid sinds: 3-7-2010(UTC)
Berichten: 23

Oke ik zit met een klein dilemma wat betreft onderdak tijdens mijn korte sessies.
Mijn vriendin en ik zijn pas verhuisd en willen gezins uitbreiding, dus het budget is krap te noemen.

Wat ik zoek is een tent/bivvy/brolly/plu/dak/zeiltje...nou ja zeiltje...
Het liefst is het stevig en droog en warm te maken in de winter met een skin/wrap.
Tevens mag het niet meer dan 200 kosten en moet het redelijk snel op te zetten zijn.
En als het langer mee gaat is dat helemaal super!

Nou ben ik natuurlijk even aan het rond kijken geweest en heb ik 3 opties waaruit ik maar moeilijk kan kiezen:

Starbaits easy shelter deze staat bij henk koster voor €134
Trakker specimen brolly staat bij Hareco voor €189
Jrc Sti Brolly staat bij Nipro in de aanbieding voor €129,95

Alle drie in eerste instantie zonder winterskin, die komt later eventueel wel.
Nou is mijn vraag: waar ben ik beter mee af?? Ik vis voornamelijk korte sessies met eens in de zoveel tijd 1 a 2 nachtjes, het gaat me vooral om droog en enigzins comfortabel zitten, maar ook om een stukje duurzaamheid...

Ik kom er niet zo goed uit! Enige hulp en misschien andere visies/suggesties zijn zeer welkom!

Groeten van Roy.
Sponsor
Patrick Wolters  
#2 Gepost : woensdag 12 januari 2011 18:40:51(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Heb geen ervaring met de drie genoemde shelters.
Maar met een trakker kun je eigenlijk nooit de mist in gaan dus zou dat mijn eerste keus zijn.
Maar ook jrc maakt degelijk spul naar mijn weten.
Mvg Patrick

Bewerkt door de gebruiker woensdag 12 januari 2011 18:43:51(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
mitchell35  
#3 Gepost : woensdag 12 januari 2011 18:47:20(UTC)
mitchell35


15 ponder

Lid sinds: 19-7-2010(UTC)
Berichten: 183

kheb die jrc sti brolly met overwarp.
ik moet zeggen echt super!
Elke karper is er 1!
chiele  
#4 Gepost : woensdag 12 januari 2011 18:52:33(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ik wilde ook de STI brolly, maar heb de NASH Brolly Dome gekocht, met winterskin samen had ik hem voor 220, de tent zelf was 165euro, is dat misschien niets voor jou?

voorlopig stem ik dan maar op de sti brolly
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Arnold  
#5 Gepost : woensdag 12 januari 2011 18:56:00(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Ik heb voor de warmere maanden en korte sessies ook de JRC STI brolly (zonder winterskin) en voor dat geld heb je niks te klagen. Supersnel op te zetten, stevig en duurzaam.
Erwin  
#6 Gepost : woensdag 12 januari 2011 19:02:17(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Twee maten van mij hebben hem en zijn er zeer over te spreken. Snel op te zetten, lekker ruim en heel compleet met de skin (zomer en winter). Bovendien heeft de bivvy heeft een goed kwaliteit. Ik zou zeker voor de Jrc gaan.

De trakker ziet er ook goed uit alleen heeft minder ruimte en is voor in de koudere maanden minder fijn. Voordeel is wel dat hij volgens mij kleiner is dus gemakkelijker te vervoeren.

Gr. Erwin
steef zenden  
#7 Gepost : woensdag 12 januari 2011 19:08:56(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik zou voor de prijs en qualiteit voor de JRC gaan
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Mister X  
#8 Gepost : woensdag 12 januari 2011 19:17:16(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Vindt de Trakker Pioneer Ultralite & Crossfire zeer mooie & degelijk tenten wil
uitendelijk voor 1 van deze 2 gaan. Kan even duren voor dat het geld bij elkaar
is maar goed voor wat hoort wat toch! Plus punt van de tenten zijn ze komen uit
Engeland niet zo als heel veel uit China met uitzonderinging ok. Kan het kloppen
dat bij de productie van de tenten nog handenarbeid komt kijken. Hier staat mij
iets van bij kan mij vinden achter dit concept meestel kwaliteit & kwantiteit Knipoog
PS: Mijn 1e keuze Trakker 2e JRC geen idee of JRC uit China komt gezien mijn
opties op langer termijn meer als 3 a 4 jaar. Vindt ik het niet erg om extra geld
betalen kijk naar je budget kan je maken of breken succes met je keuze man!
Jorden  
#9 Gepost : woensdag 12 januari 2011 19:35:00(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Jowan schreef:
Vindt de Trakker Pioneer Ultralite & Crossfire zeer mooie & degelijk tenten wil
uitendelijk voor 1 van deze 2 gaan. Kan even duren voor dat het geld bij elkaar
is maar goed voor wat hoort wat toch! Plus punt van de tenten zijn ze komen uit
Engeland niet zo als heel veel uit China met uitzonderinging ok. Kan het kloppen
dat bij de productie van de tenten nog handenarbeid komt kijken. Hier staat mij
iets van bij kan mij vinden achter dit concept meestel kwaliteit & kwantiteit Knipoog
PS: Mijn 1e keuze Trakker 2e JRC geen idee of JRC uit China komt gezien mijn
opties op langer termijn meer als 3 a 4 jaar. Vindt ik het niet erg om extra geld
betalen kijk naar je budget kan je maken of breken succes met je keuze man!

Weet niet of er word gezegd dat Trakker uit Engeland komt, maar de tenten worden geproduceerd. de merken die tot nu toe nog geproduceerd worden in Engeland zijn Aqua en Gardner producten. Alles komt tegenwoordig uit Chine, de fabrikanten maken ons gewoon wat wijs om hun product te verkopen... dat is de kunst van het verkopen Breede lach

Bewerkt door de gebruiker woensdag 12 januari 2011 19:35:50(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Me...myself...and my rods!
Mister X  
#10 Gepost : woensdag 12 januari 2011 19:36:34(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Jorden schreef:
Jowan schreef:
Vindt de Trakker Pioneer Ultralite & Crossfire zeer mooie & degelijk tenten wil
uitendelijk voor 1 van deze 2 gaan. Kan even duren voor dat het geld bij elkaar
is maar goed voor wat hoort wat toch! Plus punt van de tenten zijn ze komen uit
Engeland niet zo als heel veel uit China met uitzonderinging ok. Kan het kloppen
dat bij de productie van de tenten nog handenarbeid komt kijken. Hier staat mij
iets van bij kan mij vinden achter dit concept meestel kwaliteit & kwantiteit Knipoog
PS: Mijn 1e keuze Trakker 2e JRC geen idee of JRC uit China komt gezien mijn
opties op langer termijn meer als 3 a 4 jaar. Vindt ik het niet erg om extra geld
betalen kijk naar je budget kan je maken of breken succes met je keuze man!

Weet niet of er word gezegd dat Trakker uit Engeland komt, maar de tenten worden geproduceerd. de merken die tot nu toe nog geproduceerd worden in Engeland zijn Aqua en Gardner producten


Trakker word ook nog gemaakt in Engeland van Aqua & Gardner dat is zeker weten Knipoog
Jorden  
#11 Gepost : woensdag 12 januari 2011 19:39:11(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Jowan schreef:
Jorden schreef:
Jowan schreef:
Vindt de Trakker Pioneer Ultralite & Crossfire zeer mooie & degelijk tenten wil
uitendelijk voor 1 van deze 2 gaan. Kan even duren voor dat het geld bij elkaar
is maar goed voor wat hoort wat toch! Plus punt van de tenten zijn ze komen uit
Engeland niet zo als heel veel uit China met uitzonderinging ok. Kan het kloppen
dat bij de productie van de tenten nog handenarbeid komt kijken. Hier staat mij
iets van bij kan mij vinden achter dit concept meestel kwaliteit & kwantiteit Knipoog
PS: Mijn 1e keuze Trakker 2e JRC geen idee of JRC uit China komt gezien mijn
opties op langer termijn meer als 3 a 4 jaar. Vindt ik het niet erg om extra geld
betalen kijk naar je budget kan je maken of breken succes met je keuze man!

Weet niet of er word gezegd dat Trakker uit Engeland komt, maar de tenten worden geproduceerd. de merken die tot nu toe nog geproduceerd worden in Engeland zijn Aqua en Gardner producten


Trakker word ook nog gemaakt in Engeland van Aqua & Gardner dat is zeker weten Knipoog

heb nochtans iets helemaal anders gehoord Knipoog maar Aqua is ook van plan om hun productie naar China te plaatsen.
Me...myself...and my rods!
Jorden  
#12 Gepost : woensdag 12 januari 2011 19:44:30(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Iemand op Carpboard schreef:
Mocht mijn tent het begeven zal ik niet zo snel meer voor een aqua kiezen.......wellicht trakker....onee dat komt uit de zelfde fabriek....zelfde kwaliteit.... beetje jammer :roll: ter info uit die fabriek rollen ook de tenten van ehmans....

En toch houden ze vol dat het handgemaakt uit engeland komt,niet te geloven.....
bel ik ze op hebben ze geen voorraad en zeggen dat de naaisters op volle toeren bezig zijn.....de week erop hebben ze in 1 keer 250 m3 tenten klaar :lol: en de aqualite was opeens ook weer voorradig!!!!
beetje vreemd.


en geloof me... dit klopt. om het nog erger te maken (srry dat ik effe off-topic ga), toen ik op Jagd und Hund stond te praten met een Prologic consultant vertelde hij me helemaal op het einde van het gesprek dat ze hun producten produceren in China... naast de fabriek waar de Trakker tenten geproduceerd worden.
Me...myself...and my rods!
Mister X  
#13 Gepost : woensdag 12 januari 2011 19:53:20(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Jorden schreef:
Iemand op Carpboard schreef:
Mocht mijn tent het begeven zal ik niet zo snel meer voor een aqua kiezen.......wellicht trakker....onee dat komt uit de zelfde fabriek....zelfde kwaliteit.... beetje jammer :roll: ter info uit die fabriek rollen ook de tenten van ehmans....

En toch houden ze vol dat het handgemaakt uit engeland komt,niet te geloven.....
bel ik ze op hebben ze geen voorraad en zeggen dat de naaisters op volle toeren bezig zijn.....de week erop hebben ze in 1 keer 250 m3 tenten klaar :lol: en de aqualite was opeens ook weer voorradig!!!!
beetje vreemd.


en geloof me... dit klopt. om het nog erger te maken (srry dat ik effe off-topic ga), toen ik op Jagd und Hund stond te praten met een Prologic consultant vertelde hij me helemaal op het einde van het gesprek dat ze hun producten produceren in China... naast de fabriek waar de Trakker tenten geproduceerd worden.


Dat wist ik niet je moet toch wat geloven laten wij er van uit gaan dit is waar mensen
de feedback is over het algemeen toch goed? Mijn gedachten gang JRC of NASH tent
als tussenstop wanneer 1 de 2 keuzes stuk gaan overstappen naar Trakker of Aqua.
Gezien mijn topic op goed advies van jullie zou dat helaas mijn plan zijn. Los van dit
topic zou ik hier zeker wat meer over willen weten geen zin in koude koffie toch Knipoog

Bewerkt door de gebruiker woensdag 12 januari 2011 19:55:50(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

mitchell35  
#14 Gepost : woensdag 12 januari 2011 20:08:18(UTC)
mitchell35


15 ponder

Lid sinds: 19-7-2010(UTC)
Berichten: 183

ik zal je 1 ding zeggen ik heb 8 weken op die tent moeten wachten...
dat kwam omdat de jrc tenten moeten vanuit amerika/engeland worden vervoerd naar nederland, maar voordat ze dat hebben moeten ze een nog naar pure fishing(komt van jrc en andere merken) en wrod vanuit pure fishing naar de hengelsport zaak verzondenKnipoog
Elke karper is er 1!
Ron van Houtum  
#15 Gepost : woensdag 12 januari 2011 20:13:46(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Ik zie de JRC Defender met wrap er niet bij staan

is onder de 200 euro en is steviger dan al die brollies
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Jorden  
#16 Gepost : woensdag 12 januari 2011 20:16:39(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Ron van Houtum schreef:
Ik zie de JRC Defender met wrap er niet bij staan

is onder de 200 euro en is steviger dan al die brollies

:s dan is een vorig bericht van mij niet geplaatst, had de Defender ook vermeld... raar. maarja. dit is zeker ook een toptent! Ik vis zelf met de Nash Brolly dome, had niks anders willen wensen!
Me...myself...and my rods!
chiele  
#17 Gepost : woensdag 12 januari 2011 20:17:28(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ge zijt ni den enige die da zegt Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
griend  
#18 Gepost : woensdag 12 januari 2011 20:26:12(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
ik zou gaan voor de jrc.
een vriend van me heb die trakker gehad echt een kut ding, einde van het eerste seizoen ging die al lekken bij de knop.
en een andere vriend van me die heeft de jrc en die vind het een super ding nooit problemen.
succes met je keuze.
Wind op de kant is vis in de hand.


Uwabaki  
#19 Gepost : woensdag 12 januari 2011 20:35:11(UTC)
Uwabaki


5 ponder

Lid sinds: 3-7-2010(UTC)
Berichten: 23

Het is wel grappig, mijn vriendin zit te lachen dat de JRC STi zoveel stemmen heeft al, dit is namelijk de eerste waar ik naar ben gaan kijken en toen bracht al dat andere moois me in verwarring!

De reden dat de JRC defender er niet bij staat is... ehm... kwee nie...
Die moet ik ook maar eens even live gaan bekijken!

Voor nu denk ik dat ik inderdaad die STi nog eens goed ga bekijken/kopen.

Allemaal bedankt voor de reacties en info zover!
Uwabaki  
#20 Gepost : maandag 17 januari 2011 17:28:01(UTC)
Uwabaki


5 ponder

Lid sinds: 3-7-2010(UTC)
Berichten: 23

Nou het is toch gewoon de JRC brolly geworden en moet zeggen dat ik er nog geen spijt van heb!
Ziet er mooi stevig uit en staat mooi strak.
Nu eens kijken wanneer ik hem aan het water ga proberen...

Thanks allemaal!
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.