logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Lodewijk  
#1 Gepost : donderdag 13 januari 2011 13:33:05(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ik heb zo'n digitale harddisk recorder van de kpn glasvezel.
nu is het leuk natuurlijk om al die programma's op te nemen
maar bestaat dr ook een mogelijkheid om dit op cd te krijgen??
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : donderdag 13 januari 2011 13:41:10(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Dit kan wanneer ontvanger compatibel is d.m.v een aansluiting naar je computer.
PS: Voorbeeld usb of via je netwerk (internetaansluiting) je moederbord moet wel
in het bezit zijn van 2 aansluitpunten 1 voor internet de 2e voor de ontvanger ok!
Meestal volstaat usb zelf mijn materiaal voor satelliet televisie aangesloten alleen
het uitrichten niet zelf gedaan. Weet dus uit ervaring dat het kan veel succes man Knipoog

Bewerkt door de gebruiker donderdag 13 januari 2011 13:42:21(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jorden  
#3 Gepost : donderdag 13 januari 2011 16:42:39(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Lodewijk schreef:
ik heb zo'n digitale harddisk recorder van de kpn glasvezel.
nu is het leuk natuurlijk om al die programma's op te nemen
maar bestaat dr ook een mogelijkheid om dit op cd te krijgen??

pff, aan de computer aansluiten gaat ook zoals Jowan zei, maar dit ligt eigenlijk in eerste geval of die recorder ook kan branden. de meeste beschikken over deze functie, kan je eens kijken op de doos ofzo? of het model doorgeven, dan zijn wel al wat meer.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 13 januari 2011 16:43:29(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Me...myself...and my rods!
robbin  
#4 Gepost : donderdag 13 januari 2011 16:54:39(UTC)
robbin


20 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 263

Jorden schreef:
Lodewijk schreef:
ik heb zo'n digitale harddisk recorder van de kpn glasvezel.
nu is het leuk natuurlijk om al die programma's op te nemen
maar bestaat dr ook een mogelijkheid om dit op cd te krijgen??

pff, aan de computer aansluiten gaat ook zoals Jowan zei, maar dit ligt eigenlijk in eerste geval of die recorder ook kan branden. de meeste beschikken over deze functie, kan je eens kijken op de doos ofzo? of het model doorgeven, dan zijn wel al wat meer.


De recorder hoefd niks te branden (schrijft het weg naar zijn hd) maar de drive in de pc wel of bedoel je dat?
Life is a game, fishing is serious
Jorden  
#5 Gepost : donderdag 13 januari 2011 17:06:24(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
robbin schreef:
Jorden schreef:
Lodewijk schreef:
ik heb zo'n digitale harddisk recorder van de kpn glasvezel.
nu is het leuk natuurlijk om al die programma's op te nemen
maar bestaat dr ook een mogelijkheid om dit op cd te krijgen??

pff, aan de computer aansluiten gaat ook zoals Jowan zei, maar dit ligt eigenlijk in eerste geval of die recorder ook kan branden. de meeste beschikken over deze functie, kan je eens kijken op de doos ofzo? of het model doorgeven, dan zijn wel al wat meer.


De recorder hoefd niks te branden (schrijft het weg naar zijn hd) maar de drive in de pc wel of bedoel je dat?


denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd.
oftewel heeft hij optie 1 of 2 of 3

Optie 1:
bv: wij hebben bij ons thuis deze DVD-Recorder http://www.htguide.com/forum/showthread.php4?t=26801.
met deze recorder kunnen wij een aflevering van bv. Oh Oh Cherso (Tong) opnemen. deze staat dan op de harde schijf van onze Dvd-recorder. Nu, de meeste Dvd-recorders hebben een DVD poort die kan lezen en ook branden. als die van Lodewijk kan branden, kan hij ze op cd zetten.

Optie 2:
Hij heeft een Decoder van KPN (waar je digitaal tv op kunt kijken enzo..) wij hebben deze van Belgacom DECORDER. deze link brengt je naar de afbeelding van mijn decoder. als je zoiets hebt als dit, dan is het onmogelijk om je opgeslagen afleveringen te branden op een cd of op een pc te zetten. sommige hebben USB aansluitingen, maar die zijn meestal niet aangesloten of geactiveerd door KPN zelf, omdat anders jouw probleem dan gemakkelijk word opgelost zonder er voor te betalen.

Optie3 :
Je hebt een HDD tv recorder die meestal niet geëxporteerd worden naar Europa omdat dit illegaal is. en omdat het van KPN is betwijfel ik dit.
het verschil tussen optie 3 en 1 is dat op optie 3 speciale software staat die de ondertiteling weghaalt en het logo van de uitzender (bv: NOS)

Bewerkt door de gebruiker donderdag 13 januari 2011 17:08:05(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Me...myself...and my rods!
robbin  
#6 Gepost : donderdag 13 januari 2011 17:33:16(UTC)
robbin


20 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 263

Heb je trouwens een Motorola 1960 van de KPN?
Deze is aangepast voor de Kpn en USB poorten zijn afgesloten. Daar heb je niks aan dan.

http://kpn-customer.cust...amp;p_created=1207053075

Bewerkt door de gebruiker donderdag 13 januari 2011 17:40:10(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Life is a game, fishing is serious
Dennis Hessels  
#7 Gepost : donderdag 13 januari 2011 18:13:59(UTC)
Dennis Hessels


15 ponder

Lid sinds: 5-4-2010(UTC)
Berichten: 165

Nee, Lodewijk krijgt dit niet voor elkaar. Ik weet wat hij heeft en heb het zelf ook. Wellicht kan dit wel anders, laat mij nog maar even denken ;-)

De USB poorten zijn idd. niet actief
Lodewijk  
#8 Gepost : donderdag 13 januari 2011 18:53:04(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
kwam ik dus ook al achter net.
kan die harde schijf dr ook niet uit zodat ik die aan de pc kan zetten ofO?
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
robbin  
#9 Gepost : donderdag 13 januari 2011 19:13:01(UTC)
robbin


20 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 263

Lodewijk schreef:
kwam ik dus ook al achter net.
kan die harde schijf dr ook niet uit zodat ik die aan de pc kan zetten ofO?


Waarschijnlijk wel. Zal wel een 2.5" sata schijfje inzitten. Als je sata aansluitingen hebt kun je hem naast je andere schijf(ven) hangen en kijken wat je eraf kan halen.

Je garantie vervalt dan wel lijkt mij.
Life is a game, fishing is serious
Jorden  
#10 Gepost : donderdag 13 januari 2011 19:28:55(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Lodewijk schreef:
kwam ik dus ook al achter net.
kan die harde schijf dr ook niet uit zodat ik die aan de pc kan zetten ofO?

euh, ja dat kan. maar heel waarschijnlijk is zoals gezegd door robbin je garantie weg, en je hebt grote kans dat je decoder niet meer gaat werken als gevolg. waarom? op de OS die op de sata/pata/SSD staat, is beveiligd. dus vanaf het moment dat je jouw sata/pata/SSD loskoppelt en aankoppelt op jouw pc, blokkeert de sata/pata/SSD. Moest de sata/pata/SSD niet blokkeren, heb je nog altijd het probleem dat de OS word opgestart zodra jij de sata/pata/SSD aansluit op je pc en dit problemen kan gaan geven of gewoon totaal niet werkt en jouw sata/pata/SSD beschadigd of dat de OS gewoon niet meer wil werken. als resultaat heb je een kapotte decoder en je bent je garantie kwijt! en moest je er mee naar de winkel gaan, krijg je waarschijnlijk nog een rechtszaak omdat je poging hebt gedaan om media materiaal dat een licentie heeft te stelen...

1 goede raad. gewoon afblijven en als je afleveringen wil nakijken kan je dit doen via je decoder of via het internet.

hier kijk ik altijd naar mijn afleveringen :
http://www.tvdex.org/
http://tv.blinkx.com/

Bewerkt door de gebruiker donderdag 13 januari 2011 19:29:49(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Me...myself...and my rods!
freaky  
#11 Gepost : donderdag 13 januari 2011 19:53:14(UTC)
freaky


25 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 564

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
ik weet van ziggo dat je niks met je opgenomen series/ films niks kan.

kom ook omdat de provider vaak hun eigen "codering" hebben voor die schijven die erin zitten, en daar kan windows niks mee.


voornaamste reden hier van is dat tegenwoordig vel dingen HD worden uitgezonden, dan zou jij het kunnen opnemen en via internet verspreiden, dat gezeur willen de providers niet, en al dat soort filmakers en dergelijke staan dat ook niet toe,
leer om te vangen, vang om te leren
Jorden  
#12 Gepost : donderdag 13 januari 2011 20:01:45(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
freaky schreef:
ik weet van ziggo dat je niks met je opgenomen series/ films niks kan.

kom ook omdat de provider vaak hun eigen "codering" hebben voor die schijven die erin zitten, en daar kan windows niks mee.


voornaamste reden hier van is dat tegenwoordig vel dingen HD worden uitgezonden, dan zou jij het kunnen opnemen en via internet verspreiden, dat gezeur willen de providers niet, en al dat soort filmakers en dergelijke staan dat ook niet toe,

is idd ook zo. heb het zelf ook al eens proberen te doen met een oude decoder van ons die niet meer werkte, maar waarvan de hdd intact was en waar nog series opstonden... kreeg hem wel opgestart zonder de OS, maar de bestanden die er op stonden waren nutteloos... en daar zijn nog geen converters voor.
Me...myself...and my rods!
Julien  
#13 Gepost : donderdag 13 januari 2011 20:41:17(UTC)
Julien


20 ponder

Lid sinds: 9-1-2011(UTC)
Berichten: 331

freaky schreef:
ik weet van ziggo dat je niks met je opgenomen series/ films niks kan.

kom ook omdat de provider vaak hun eigen "codering" hebben voor die schijven die erin zitten, en daar kan windows niks mee.


voornaamste reden hier van is dat tegenwoordig vel dingen HD worden uitgezonden, dan zou jij het kunnen opnemen en via internet verspreiden, dat gezeur willen de providers niet, en al dat soort filmakers en dergelijke staan dat ook niet toe,


ik gebruik hiervoor (convert X to DVD3)
LAC DE GROSLEY
BOYSAWAY CARPFISHING
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.