logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jorden  
#1 Gepost : zaterdag 15 januari 2011 20:01:08(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
vandaag ben ik voor de eerste keer in tijden terug met een foudraal gaan vissen, en mijn complete uitrusting. kan de toch naar men viswater en de tocht terug beschouwen als hel! mijn viskar is totaal niet geschikt voor al mijn materiaal te vervoeren dus ik zou mijn viskar willen opknappen en modificeren. ik ga bv aan de zijkanten aparte haken plaatsen waar ik mijn foudraal kan op vastbinden, en aan de andere kant bv men tent. en aan de achterkant ook nog haken om men bedchair aan vast te binden. ook ga ik nog men viskar een nieuwe kleur geven, want hij ziet er niet meer uit! iemand voorstellen welke materialen ik kan gebruiken? zou ook wel eens willen weten welke soort spuitbussen moet kopen... want ben niet van plan om met verf te gaan werken.


Mvg,
Jorden
Jorden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
viskar.jpg
Me...myself...and my rods!
Sponsor
ronald kingma  
#2 Gepost : zaterdag 15 januari 2011 21:56:30(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
zou het makkelijker zijn om de kar te voorzien van grotere wielen? Hebben jullie een kringloopwinkel, daar kun je vaak spuitbussen kopen tegen aantrekkelijke prijzen. Misschien is het leuk hem camo te spuiten. Verder is het makkelijk om er een deksel op te maken zodat je daar spullen op kan leggen.

succes met veranderen.


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Jorden  
#3 Gepost : zaterdag 15 januari 2011 21:59:09(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
ronald kingma schreef:
zou het makkelijker zijn om de kar te voorzien van grotere wielen? Hebben jullie een kringloopwinkel, daar kun je vaak spuitbussen kopen tegen aantrekkelijke prijzen. Misschien is het leuk hem camo te spuiten. Verder is het makkelijk om er een deksel op te maken zodat je daar spullen op kan leggen.

succes met veranderen.

grotere wielen gaat, maar dan zit ik met het probleem dat ik men stang die verbonden is aan men fiets moet verlagen... maar voor die spuitbussen ga ik denk ik gewoon naar een doe het zelf zaak... met 1 spuitbus zal ik wel toekomen zeker? en die deksel heb ik ook al een keer aan gedacht, maar dat gaat redelijk moeilijk, want dan kan ik geen emmers meer plaatsen in mijn viskar :s

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 januari 2011 21:59:48(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Me...myself...and my rods!
ronald kingma  
#4 Gepost : zaterdag 15 januari 2011 22:05:36(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Je kan hem ophogen door aan de binnenkant op de hoeken een balkje te zetten van hout en dan met plaatmateriaal ophogen. Dan kun je er alles aan kwijt. De stang naar je fiets kan vast iets bijgebogen worden zodat het weer past. Spuitbussen kun je natuurlijk gewoon bij de bouwmarkt kopen maar dan betaal je ook 3 x zoveel

maar goed, nogmaals succes Think


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Jorden  
#5 Gepost : woensdag 19 januari 2011 15:28:06(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Vandaag begonnen aan de restyling. viskar opnieuw opgespoten in het zwart Breede lach (grondlaag) binnenkort nog een chrome en zwarte spuitbus halen voor 2de grondlaag en om het ijzerwerk opnieuw chroom te spuiten ^^
Me...myself...and my rods!
matszj  
#6 Gepost : woensdag 19 januari 2011 16:54:50(UTC)
matszj


20 ponder

Lid sinds: 30-10-2010(UTC)
Berichten: 262

ik heb de mijne pas ook vernieuwt.
ofja eigenlijk heb ik alleen de koppelstang gebruikt.
26 inch wielen.
nieuwe wiel basis.
nieuwe kar 3x zo groot als de ouwde.
nieuwe reflectoren.
Jorden  
#7 Gepost : woensdag 19 januari 2011 17:19:21(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
matszj schreef:
ik heb de mijne pas ook vernieuwt.
ofja eigenlijk heb ik alleen de koppelstang gebruikt.
26 inch wielen.
nieuwe wiel basis.
nieuwe kar 3x zo groot als de ouwde.
nieuwe reflectoren.

Tong die van mij is nog redelijk ouderwets... heeft de oorlog nog doorstaan denk ik xD maar hij is nu volledig zwart. daarna het ijzerwerk met chroom bewerken. daarna zet ik er nieuwe banden + velgen op. die gaan ook nog eens in het chroom en daarna voeg ik er nog wat ijzere staven aan beide kanten toe om men foudraal op te leggen en aan de andere kant men tent. Knipoog heb nog veel werk voor me staan dus ;p
Me...myself...and my rods!
tom de maat  
#8 Gepost : woensdag 19 januari 2011 18:26:34(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
redelijk kleine kar toch?
matszj  
#9 Gepost : woensdag 19 januari 2011 18:33:05(UTC)
matszj


20 ponder

Lid sinds: 30-10-2010(UTC)
Berichten: 262

1 tip.
maak een grotere bak.
nieuwe wielbasis voor 26-28 inch wielen.
het fiets zo veel lichter!
Jorden  
#10 Gepost : woensdag 19 januari 2011 19:13:50(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
matszj schreef:
1 tip.
maak een grotere bak.
nieuwe wielbasis voor 26-28 inch wielen.
het fiets zo veel lichter!

weet ik Knipoog en het is idd een kleine kar (@tom), heb hem ook maar gratis gekregen van men oom die hem zag staan op een markt... geen slecht cadeau eh Breede lach maar die nieuwe wielen komen nog, en ik ga nog eens nadenken hoe ik de bak ga vergroten..
Me...myself...and my rods!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.