logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jorden  
#1 Gepost : maandag 17 januari 2011 21:49:23(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Heb nu dit setje al een 3 weken, en heb er toch al een paar sessies met gedraaid. dus daarom deze kleine review:

Het ProLogic setje behoort toch een beetje thuis in een toch kwalitatief niveau van het materiaal denk ik. het is zo een beetje een underdog net zoals de ATT's setjes. ze leven wat in de schaduw van de Delkims en Fox beetmelders. Kwalitatief staan ze toch wel gelijk op het niveau van Fox heb ik het gevoel, op sommige vlakken steken ze zelfs Fox beetmelders voorbij! het mooie aan deze set is dat deze alle functie's van een Delkim heeft, een hoge kwaliteit, en aan een lagere prijs. Heb deze beetmelders altijd geweldig gevonden, omdat ze gewoon "anders" zijn als de rest. een ideaal alternatief dus!

+ punten
* de bekende tonen, maar een uitbreiding van diverse tonen bv: als ik een run krijg, krijgt een vrouw een orgasme xD geweldig!
* de kleur van je led kan je instellen.
* onderaan de beetmelder zit verlichting, dus als je zit te nachtvissen word je rodpod opgelicht.
* zo goed als waterdicht
* het design
* bij een terugzwemmer licht de 2de led op
* prijs/kwaliteit een topper!
* de ontvanger heeft trilstand, maar je kan hem ook op MUTE zetten, net zoals de beetmelders.
* zeer gevoelige roller
* degelijke meegeleverde hardcase
* rubberen coating
* zuinig op de batterijen(had een zogoed als lege 9V batterij in men ontvanger gestoken, na 3 sessies constant aangestaan te hebben werkt hij nog steeds)

- punten
* je moet eerst alle vijzen onderaan eraf draaien voordat je de batterij kan vervangen
* een toch wel ontbrekende diefstal alarm
* de LED helderheid mocht iets duidelijker zijn
* het geluid van de beetmelder mocht iets harder. bij harde wind hoor je het amper op 20 meter afstand.


Eindoordeel: 8/10. een kwalitatief hoogstaande beetmelder die de Delkim bijna evenwaardig is, en gelijkstaat t.o.v Fox en de aandacht niet krijgt die het verdient. er zijn een paar kleine minpuntjes, maar die zijn echt miniem en vaak persoonlijk!

UserPostedImage



Me...myself...and my rods!
Sponsor
ronald kingma  
#2 Gepost : maandag 17 januari 2011 22:02:58(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Mijn vismaat heeft ze ook, staan echter te koop op MP. Hij heeft de (oude) Delkims overgenomen van Erwin. Hij heeft wat vervelende ervaringen gehad met lege batterijen in de beetmelders zelf. Gaan een beetje snel leeg. Maar buiten dat is het een geweldig digitaal setje wat zeker voor een goede prijs/kwaliteit verhouding verkocht word. Dus weet je nog iemand die een setje zoekt van 4 prologic beetmelders + ontvanger check even op MP, Breede lach


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Ron van Houtum  
#3 Gepost : maandag 17 januari 2011 22:12:33(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Lig je snacht in je slaapzak hoor je een kreunende vrouw (dat word een natte droom)
dan kom je er toch niet uit
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
ronald kingma  
#4 Gepost : maandag 17 januari 2011 22:13:48(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
hahahahahahaha..................... ja hoe verzinnen ze het. Think


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Jorden  
#5 Gepost : maandag 17 januari 2011 22:17:27(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Ron van Houtum schreef:
Lig je snacht in je slaapzak hoor je een kreunende vrouw (dat word een natte droom)
dan kom je er toch niet uit

Tong zou het zelf ook nooit niet gebruiken. wel de haan die kraait. want ik ben een vaste slaper mornincoffee
Me...myself...and my rods!
Jorden  
#6 Gepost : maandag 17 januari 2011 22:21:55(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
ronald kingma schreef:
Mijn vismaat heeft ze ook, staan echter te koop op MP. Hij heeft de (oude) Delkims overgenomen van Erwin. Hij heeft wat vervelende ervaringen gehad met lege batterijen in de beetmelders zelf. Gaan een beetje snel leeg. Maar buiten dat is het een geweldig digitaal setje wat zeker voor een goede prijs/kwaliteit verhouding verkocht word. Dus weet je nog iemand die een setje zoekt van 4 prologic beetmelders + ontvanger check even op MP, Breede lach

je moet ook geen goedkope "naamloze" batterijen gebruiken! scheelt heel veel! ik gebruik zelf altijd die van Panasonic. heb het eens getest en die kwamen bij mij er het beste uit Breede lach
Me...myself...and my rods!
Ron van Houtum  
#7 Gepost : maandag 17 januari 2011 22:34:07(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
ik gebruik altijd die batterijen van de Lidl
zijn toen eens getest en kwam pratisch gelijk uit als de duracell
kosten alleen een stuk goedkoper
en so what als je er 2 x per jaar moet vervangen(door veel runs)
€2,10 per 2 meen ik
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Mister X  
#8 Gepost : maandag 17 januari 2011 23:36:53(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Paar vragen delkims zijn toch voor zien van een sensor die van prologic hebben dit
toch niet? Volgens mij werk prologic piepers met een wieltje de beet registratie van
delkims vind ik hier door beter. Weet niet in hoe ver dit geld algemeen. Wat gebruik
je als ik vragen mag als hangers iets met wartel constructie (niet slecht bedoelt) op
de foto lijkt dat zo voor de rest prima review & materiaal veel plezier er mee man Knipoog
Jorden  
#9 Gepost : dinsdag 18 januari 2011 00:03:20(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
grappig dat je het opmerkt Jowan Knipoog heb voor het laatst men oude rodpod met biepers verkocht. Heb ik daar per ongeluk men hangers in laten zitten xD jha, van de koper niks meer gehoord natuurlijk. Maar ik ging toch kijken naar nieuwe. Ik zoek iets in de aard van de fox MK2. Iemand voorstellen? Had het liefst solar of gardner gehad. Prologic mag ook Breede lach
Me...myself...and my rods!
Mister X  
#10 Gepost : dinsdag 18 januari 2011 00:41:00(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Jorden schreef:
grappig dat je het opmerkt Jowan Knipoog heb voor het laatst men oude rodpod met biepers verkocht. Heb ik daar per ongeluk men hangers in laten zitten xD jha, van de koper niks meer gehoord natuurlijk. Maar ik ging toch kijken naar nieuwe. Ik zoek iets in de aard van de fox MK2. Iemand voorstellen? Had het liefst solar of gardner gehad. Prologic mag ook Breede lach


Komt omdat ik kijk naar details vind het niet erg wou het alleen even vragen
misschien dat marktplaats nog iets leuks heeft. Mijn advies je kan beter gaan
voor kwaliteit mijn optiek dit verdient zich in de toekomst terug. Jammer dat
je 2 maanden geleden niet hebt gereageerd had mk2 swinger in de verkoop
voor bijna niets. Een vraag voor welke omstandigheden zoek je materiaal stil
of stromend water ver of kort afstanden. Gebruik delkim nitelite pro's + duo
carb's + gewichtjes. 4 in 1 swinger of hanger of bijde of enkel met gewicht.
plus het geeft licht niet geheel onbelangrijk bijne alle situatie in zet baar Knipoog
Punten vis je met alleen de hangers moet je rustig aanslaan dit om spanning
op het contact + bevestigings punt van het lichtje te voor komen (kwetsbaar)!
Het matriaal is van plestic & carbon niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld RVS.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 18 januari 2011 00:51:06(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

sven vq  
#11 Gepost : dinsdag 18 januari 2011 00:50:22(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

zeker eens kijken naar de Gardner the bug hangers. zeer goede hangers voor een klein prijsje. Ze zijn wel licht.

of de quiverlocs van solar, kan je overal mee uit de voeten.

Grtz
Ron van Houtum  
#12 Gepost : dinsdag 18 januari 2011 07:21:35(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
kijk naar de fluor hangerset van solar
meen dat ze tussen de 12 en 14 per stuk liggen
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
timvanzanten  
#13 Gepost : dinsdag 18 januari 2011 15:06:57(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
heb nog wel een quiverloc setje liggen voor 2 hengelsKnipoog
Jorden  
#14 Gepost : dinsdag 18 januari 2011 18:56:25(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
het is toch wel voor middel-lange afstanden. had natuurlijk dan liefst swingers ipv hangers... en het liefst 3 tegelijk, aangezien ik altijd met 3 hengels vis.
Me...myself...and my rods!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.