logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
freaky  
#1 Gepost : zaterdag 22 januari 2011 19:58:22(UTC)
freaky


25 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 564

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
ik ben op zoek naar zo'n soort matje, met ritsen aan de zijkant, weet iemand waar die te krijgen/bestellen zijn, of welk merk ze heeft?
of heeft deze van X2 ook ritsen? iemand mss ervaring met deze mat

ben er wel al een aantal tegengekomen met klitteband, maar heb liever ritsen.


UserPostedImage
leer om te vangen, vang om te leren
Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 14:59:04(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Mijn advies een carp cradle zou hier ideaal zijn je kan al je spullen hier in kwijt een
de karper zit veilig. 2 karper in 1 mat Breede lach en maat vist op deze manier heeft tot nu
toe zeker geen spijt. Zorg wel dat je cradle voor zien is van flappen ok sluit je de vis
af bij eventueel spartelen. Je kan de carp cradle vullen met water voor de vis wordt
het alleen maar beter. Mijn advies zou zijn een carp cradle succes met je keuze Knipoog

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 25 januari 2011 15:01:45(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Lodewijk  
#3 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 15:31:32(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
jowan een craddle is een beetje lomp meenemen he Knipoog


ik zou zelf is kijken voor een roofvis matje ofzo
zijn over het algemeen ook dik genoeg en is lekker makkelijk mee te nemen
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Erwin  
#4 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 15:42:49(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik gebruik zelf een trakker mat

[img]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSVkuvPXAQVQbYbT-gwHYSNAxrnJwhHfqnwJ-tQ7_L3_LkYmmAu&t=1[/img]

Gemakkelijk en compact om mee te nemen in een waterdichte tas. Ligt en toch dik genoeg. Ideaal voor struin werk.

Gr. Erwin
Tim_Ellerman  
#5 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 16:24:12(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Heb voor het pennen en oppervlakte vissen een oprolbare mat van Prologic.
Zodra je hem uitrolt blaast hij zichzelf op.

Perfect!
Groetjes, Tim

Mister X  
#6 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 16:33:02(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Lodewijk schreef:
jowan een craddle is een beetje lomp meenemen he Knipoog


ik zou zelf is kijken voor een roofvis matje ofzo
zijn over het algemeen ook dik genoeg en is lekker makkelijk mee te nemen


Mee eens dat het lomp is maar goed voor wat hoort wat in het belang van karpers vindt
ik dit toch geen overbodige luxe veiligheid. Het heeft meer voordelen als nadelen dat hij
lomp is ok hier kan je rekening mee houden (stek keuze) Bijna alles kan je opbergen in
de carp cradle. Voor de mensen die geen natte mat willen dragen of op hun rug die geen
water dichte opberg zak hebben. Lijkt mij dit een zeer goed optie goed ieder zijn ding he!

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 25 januari 2011 16:35:29(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

jeroen v oenen  
#7 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 16:37:00(UTC)
jeroen v oenen


20 ponder

Lid sinds: 9-11-2010(UTC)
Berichten: 341

ik heb een oprolbaar matje van uhm..........albatros of zo iets. ideaal
melvin verhoeven  
#8 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 17:02:34(UTC)
melvin verhoeven


5 ponder

Lid sinds: 13-5-2010(UTC)
Berichten: 32

wou net zeggen gewoon zon oprolbaar matje.
heb je van diversen merken..
idieaal
Lodewijk  
#9 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 17:36:02(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
Jowan schreef:
Lodewijk schreef:
jowan een craddle is een beetje lomp meenemen he Knipoog


ik zou zelf is kijken voor een roofvis matje ofzo
zijn over het algemeen ook dik genoeg en is lekker makkelijk mee te nemen


Mee eens dat het lomp is maar goed voor wat hoort wat in het belang van karpers vindt
ik dit toch geen overbodige luxe veiligheid. Het heeft meer voordelen als nadelen dat hij
lomp is ok hier kan je rekening mee houden (stek keuze) Bijna alles kan je opbergen in
de carp cradle. Voor de mensen die geen natte mat willen dragen of op hun rug die geen
water dichte opberg zak hebben. Lijkt mij dit een zeer goed optie goed ieder zijn ding he!


veiligheid voor de vis ok.
maar sommige mensen ook in mijn ogen te ver gaan met veiligheid en helemaal doorslaan Knipoog
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
TimvanA  
#10 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 18:40:45(UTC)
TimvanA


20 ponder

Lid sinds: 9-5-2010(UTC)
Berichten: 237

Ik heb zelf een onthaakmatje die je op kunt rollen van ultimate, prima ding voor 15 euro!!!! ongeveer hetzelfde als die van X2 maar dan van betere kwaliteit !

Ik had hem toen bij henkkoster gekocht maar ik kan hem op de webshop niet meer vinden. En die had klitteband en rits.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 25 januari 2011 18:42:08(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft.
freaky  
#11 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 19:06:30(UTC)
freaky


25 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 564

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
@ TimvanaA ja maat van me heeft zelfde matje volgens mij, was naar zoiets op zoek, maar ultimate is nergens meer te krijgen, iif de oude produkten niet.


@jowan, ik heb een cradle, maar zou er niet aan moeten denken om 50 KM te fietsen, en vele KM te lopen met een cradle bij me, liever een dun matje wat ik kan oprollen en achter op me fiets kan doen


en die oprolbare "eco" matjes vind ik niks, ik kom geregeld op stekken waar de kant beetje schuin afloopt en als ik dan alleen ben en bezig ben met me statief klaarzetten en dergelijke ligt de karper dus al niet meer op de mat maar ernaast. het matje in me beginpast kan je tot halverwege dichtritsen en dan maak je er een soort cradle van, kan de vis er ook niet uitglijden.

denk dat ik zo'n X2 matje ga bestellen, ben niet van plan om vissen te laten vallen, is meer de berscherming die ik wil voor takjes steentjes en dergelijk die in het gras liggen
leer om te vangen, vang om te leren
Hennie Bodde  
#12 Gepost : woensdag 26 januari 2011 10:25:00(UTC)
Hennie Bodde


20 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 386

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Ik gebruik zo'n x2 matje voor het pennen, heeft idd gewoon ritsen aan beide zijkanten en kan ook opgerolt worden en dan vast gezet worden met twee bandjes met klitteband eraan die aan de mat gestikt zitten. Je kan de vis er ook prima mee terug zetten, maar x2 zou x2 niet zijn als het niet ook een nadeel had. Als je de vis ermee terug zet en je moet een beetje wiegen om de vis bij zijn positieven te laten komen zuigt de mat behoorlijk snel water op en dat duurt lang voordat het er weer uit is gezien het rubberachtige matriaal waar hij van gemaakt is.
Helemaal zelf bedacht.........




Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.