logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

10 Pagina's123>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#1 Gepost : donderdag 1 oktober 2009 19:49:40(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Heb jij een nieuwe bivvy? Deel hier dan je mening met ons over je nieuwe aanwinst in de vorm een mooie review(met wat mooie foto's)!
Sponsor
stein jansen  
#2 Gepost : woensdag 7 oktober 2009 21:39:35(UTC)
stein jansen


20 ponder

Lid sinds: 11-7-2009(UTC)
Berichten: 260

ik geef de aftrap wel:

ik heb diverse tenten. trakker/fox

mijn nieuwe aanwinst is de fox ranger 1
tot nu toe bevalt hij heel erg goed. alleen de 1 persoon is absoluut een grote tent.
de winterwrap heb ik sinds gisteren. en dan kunnen er gewoon 2 personen in.

UserPostedImage

Bewerkt door de gebruiker woensdag 7 oktober 2009 22:07:35(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Erwin  
#3 Gepost : woensdag 7 oktober 2009 22:09:13(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik heb zelf niet echt goeie ervaringen met tenten van Fox. Slecht doek, elastieken en stokken die breken...enz... Hebben ze hier met de nieuwe tenten het een en ander aan veranderd (is dit nu beter dan dat het was?).

Hij ziet er wel beter uit dan zijn voorgangers...
stein jansen  
#4 Gepost : woensdag 7 oktober 2009 22:19:51(UTC)
stein jansen


20 ponder

Lid sinds: 11-7-2009(UTC)
Berichten: 260

erwin,

de tenten van fox zijn absoluut verbeterd.
het doek waar trakker bekend om is geworden heeft fox nu ook.
alleen mag fox het geen aqua doek noemen.

het schijnt dat de ontwikkelaar van aqua in dienst is geweest bij trakker.
en nu is die zelfde vent in dienst bij fox. dat zie je ook wel weer in het produkt.
zie de trakker mk11 en de eclips van fox.

Erwin  
#5 Gepost : woensdag 7 oktober 2009 22:23:28(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Klopt....dat is een regelrechte kopie....

Hoe is het met de ruimte (hoogte/breedte) in de fox ranger 1?
Leroy86  
#6 Gepost : donderdag 8 oktober 2009 13:02:23(UTC)
Leroy86


25 ponder

Lid sinds: 7-10-2009(UTC)
Berichten: 412

ik heb zelf de fox continental easy dome xs en ben er erg tevreden over.
het is een tweepersoons tent en zelfs met 2 stretchers erin is er nog genoeg ruimte.
Erwin  
#7 Gepost : donderdag 8 oktober 2009 13:29:37(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ja....want is vaak nog wel een dingetje...twee persoons tenten zijn eigenlijk 1,5 persoons tenten(kwa ruimte)
Leroy86  
#8 Gepost : donderdag 8 oktober 2009 13:31:07(UTC)
Leroy86


25 ponder

Lid sinds: 7-10-2009(UTC)
Berichten: 412

deze heeft echt genoeg ruimte, deze afmeting geven ze op 285x250x160 cm
Jochem IJmker  
#9 Gepost : vrijdag 9 oktober 2009 12:21:54(UTC)
Jochem IJmker


10 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 78

Is deze ook net zo makkelijk op te zetten als een trakker ofzo?
Leroy86  
#10 Gepost : vrijdag 9 oktober 2009 21:01:34(UTC)
Leroy86


25 ponder

Lid sinds: 7-10-2009(UTC)
Berichten: 412

jazeker hij staat binnen 3 minuten!!
bij vlemmix en raven zijn de laatsten nu in de aanbieding voor €399,99
UserPostedImage
Goede isolatie, zeer snel op te zetten door ‘klik’systeem. Met (vliegtuig stalen) aluminium balijnen! Incl. luxe draagtas. OP=OP!

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 9 oktober 2009 21:06:56(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

steef zenden  
#11 Gepost : zaterdag 19 december 2009 23:11:24(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Ik gebruikte tot begin dit jaar een paraplu van Fox de ultra 50 met overwarp, dat was de eerste paraplu met zijflappen en zonder de irretante punt van de paraplu boven je hoofd waar je in de nacht bij een run bij het opstaan altijd je hoofd tegen aan stote. Helaas is vorig jaar mijn overwarp gesneuveld en nergens meer verkrijgbaar mede omdat dit model zeker al meer dan 10jaar oud is... Ik gebruik de plu nu voornamelijk op wateren waar je niet met een tent of bivy mag zitten of bij korte sessies als het slecht weer is......

Ik ben begin dit jaar overgestapt naar Chub en heb nu de Chub Cyfish+ MK2 - 2 Man het is een werelds tent al die mogelijkheden wat je kan met die tent, de Afmeting is 305x280x145 cm, je krijgt er standaard een winterskin, PVC grondzeil en Heavy Duty T-Pegs bij......
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

davey knol  
#12 Gepost : zaterdag 19 december 2009 23:39:20(UTC)
davey knol


25 ponder

Lid sinds: 17-12-2009(UTC)
Berichten: 444
Man
Nederland

Bedankjes: 5 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
zal ik uhm ook ff opkicken...

mijn Fox Equalizer (ofzo):
UserPostedImage
Leer van je fouten, geniet van je succes
JulienH  
#13 Gepost : woensdag 6 januari 2010 16:28:25(UTC)
JulienH


20 ponder

Lid sinds: 9-7-2009(UTC)
Berichten: 316

Heb sinds kort de Fox Eclipse 1 man. Nog niet gebruikt, wel 1 keer opgezet in de tuin. Zoals al eerder gezegd: een "regelrechte" kopie van Trakker. Maar niet helemaal. Deze tent heeft, in mijn ogen, een aantal verbeterpunten en voordelen.

1. Voorkant volledig uitritsbaar en dus te gebruiken als shelter
2. Voorkant te vervangen voor een paneel volledig gemaakt van muskietengaas. Je zit/ligt dus eerste rang in je tent
3. Aan de achterkant van de tent zitten ook twee ramen van gaas. Vooral als het warm is, is dit een groot voordeel. Ik geloof dat de nieuwe Armo MKII van Trakker het nu ook heeft.
4. Grovere ritsen in de tent. Bij mijn vorige tent (zal geen merk noemen) heb ik heel veel gezeur gehad met de ritsen. Tijdens het opzetten scheurden ze continu van de verkeerde kant open, ook bij een nieuwe tent (vervanging garantie) had ik hetzelfde weer. De grovere ritsen lijken mij dus een groot voordeel.
5. Cam Lock Frame support. Frame support met draaidopjes zoals bij veel andere merken, gaan snel vast zitten bij kou of nat weer en zijn dan moeilijk los te krijgen. Cam Lock is hetzelfde als wat op de banksticks van Fox zit, met een lipje dat je openklapt. Heel handig in gebruik. Daarnaast is het Frame Support bij Fox standaard, terwijl je dat bij de meeste andere merken er los bij moet kopen (a €50).
6. Prijs technisch zeer goed.


Het doek is hetzelfde als dat van Trakker, alleen heet het bij Trakker "Aquatex" en bij Fox "Ven-Tec". Er zit een flurocarbon coating over de tent die ademend en waterdicht is. Ik weet hoeveel tenten van Fox er altijd terug kwamen die lekten of kapot waren. Ze kwamen niet voor niets binnen no time met een vervanging voor de Easy Dome; de Easy Dome X en ook deze is al snel weer vervanging voor de XS. Alleen de XS van alle Easy Domes is over en zit nog in het assortiment bij Fox en daarnaast hebben ze 3 nieuwe types met het Ven-Tec doek. Inmiddels heb ik genoeg vertrouwen in deze tenten om het te proberen.

UserPostedImage

Bewerkt door de gebruiker woensdag 6 januari 2010 16:33:48(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag.
Frank  
#14 Gepost : woensdag 6 januari 2010 17:18:51(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Overal worden de tenten (easy domes) van Fox aan dumpprijzen verkocht, ze komen namelijk met een nieuwe range easy domes op de markt en deze zijn in dezelfde stof als de Eclipse en de Ranger dus de Ven-Tec stof.
Maar eerst moeten de oude weg!
De prijs van de nieuwe tenten zal zelfs goedkoper zijn dan de huidige kostprijs van de domes.

See you
Frank
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

Erwin  
#15 Gepost : woensdag 6 januari 2010 17:26:49(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
En wat gaat deze bivvy kosten Jullien? Ik vind hem namelijk erg mooi (al is het precies de MK2 van Trakker). Wordt hij ook zo compleet geleverd als op de afbeelding of is het net als met trakker dat je (naast het frame support) alles er los bij haalt. Enne.....de skin....bij trakker is deze vrij prijzig. Hoe zit dat met fox?
Frank  
#16 Gepost : woensdag 6 januari 2010 17:43:50(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Frame support system en mozzi infill panel worden bij deze bijgeleverd, moet je niet zoals Trakker apart aan te komen. Winterskin dien je wel bij te kopen.
Kostprijs:

- 1 man: +/- 400.00 €, wrap: +/- 195.00 €
- 2 man: +/- 450.00 €, wrap: +/- 225.00 €

See you
Frank

Bewerkt door de gebruiker woensdag 6 januari 2010 17:45:00(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

JulienH  
#17 Gepost : vrijdag 8 januari 2010 11:27:53(UTC)
JulienH


20 ponder

Lid sinds: 9-7-2009(UTC)
Berichten: 316

Daarnaast zit de "clear window" er ook bij, wat je bij Trakker ook los moet kopen. Clear window is trouwens de doorzichtige folie voor de opening.
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag.
Erwin  
#18 Gepost : maandag 11 januari 2010 10:06:28(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
@Julien: Maar jij zegt dus dat de nieuwe tenten van fox, kwa kwaliteit gelijk liggen aan die van Trakker?
JulienH  
#19 Gepost : donderdag 14 januari 2010 11:03:51(UTC)
JulienH


20 ponder

Lid sinds: 9-7-2009(UTC)
Berichten: 316

Erwin schreef:
@Julien: Maar jij zegt dus dat de nieuwe tenten van fox, kwa kwaliteit gelijk liggen aan die van Trakker?


De kwaliteit is op zijn minst gelijk en ik denk dat ze eraan voorbij gaan, maar daarvoor moet ik eerst maar eens gaan vissen met deze tent. Wat ik al wel gezien heb bij de Fox van Stein is dat de lak van de buizen afgaat en dan met name op de punten waar je ze over elkaar schuift. De vraag is hoeveel waarde je je daaraan hecht! Ik persoonlijk vind dat wel jammer, maar vind het belangrijkste dat hij het doet en dus niet lekt, stevig staat en goede ritsen heeft.
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag.
Erwin  
#20 Gepost : donderdag 14 januari 2010 11:15:00(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Maar goed, dat heeft mijn trakker ook. Lekt niet, is stevig en heeft super ritsen. Ook zit de lak er nog keurig op. Wat maakt hem volgens jou dan beter?
Gebruikers aanwezig in dit topic
10 Pagina's123>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.