logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
sven vq  
#1 Gepost : vrijdag 28 januari 2011 01:34:51(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

Hallo iedereen,

bij mijn laatste bezoekje aan de winkel ben ik op de JRC ultracast gestoten. Bij het uitpakken viel mijn oog op een 13ft stok. Aangezien ik al een tijdje op zoek ben naar echte werpkanonnen, ben ik deze stokken eens beginnen bekijken.
De specificaties op de blank gaven aan dat het om een 13ft 3,5lbs ging. En na enkele drilsimulaties (molen erop en draad door de ogen en trekken maar) viel het me wel op dat deze hengel voor zijn hoge testcurve toch nog een mooie actie heeft.
Even ter inlichting, dit zijn geen stokken die ik standaard zou inzetten. Daarvoor heb ik mijn forcemasters, maar voor een specifiek water in frankrijk heb ik zulke poken nodig.
Qua uiterlijk vind ik het ook zeer mooie stokken, zeer slanke blanks, sober afgebouwd en voorzien van 7 sic ogen. En dan ook niet van formaat wc bril, maar een mooie maat.
Verder sprak de prijs van 132 euro (winkelprijs, ik heb nog een mooie korting eraan vasthangen) mij ook wel aan.

Nu is mijn vraag of er iemand van jullie met deze stokken al ervaring heeft? want in de winkel zie ik amper mensen die met zulke zware hengels vissen.

Alternatieven zijn ook steeds welkom, maar het moeten wel stokken zijn die probleemloos 140 gram richting horizon zwiepen (de J4 van JRC valt wel af, ik heb deze al in mijn bezit gehad en dit was niet echt mijn ding. Zeer goede stokken, maar ik kon er niet echt goed mee doorgooien Silenced )

alvast bedankt,

grtz Knipoog
Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : vrijdag 28 januari 2011 11:10:33(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Off topic hoe zijn deze hengels i.v.m de chub outkast 12ft 2.75lb hengels graag je reactie bedankt Knipoog

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 28 januari 2011 11:11:14(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

sven vq  
#3 Gepost : vrijdag 28 januari 2011 12:56:04(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

de chub outkast heb ik een tijdje geleden in mijn handen gehad. Zijn volgens mij ook zeer goede hengels, alleen spreken ze me niet echt aan.
Met de ultracast heb ik wel een goeie concurrent gevonden denk ik. Ik heb ze gisteren in mijn handen gehad van de 2,75lbs tot de 3,5lbs. Zeer strak afgewerkt.

Voor een 2,75lbs komt de prijs op 99euro. Ik weet niet of elke winkel ze wel in huis zal hebben, zijn stokken die nog niet lang gelanceerd zijn.

Grtz
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.