logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
steef zenden  
#1 Gepost : zaterdag 9 januari 2010 17:24:45(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Ik kwam op Catch 2010 de stand van KGB tegen en heb daar met Roderick, Koos en Ardy gekletst en ik vind de range van Tutti ‘n’ Tuna heel erg goed. Ik weet nu welke boilie ik dit jaar mee ga vissen dat zijn de dumbels, Hardcore Hookbaits en pop-ups van Tutti ‘n’ Tuna en MGS met natuurlijk de dip die erbij hoort
Hebben jullie al ervaring met de nieuwe boilie Tutti ‘n’ Tuna?

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 9 januari 2010 17:25:41(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Sponsor
timvanzanten  
#2 Gepost : zaterdag 9 januari 2010 19:12:43(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
ik heb nog geen ervaring met deze boilies. Het was natuurlijk te verwachten dat ooit een boiliefabrikant vismeel met zoete smaken zou gaan mengen. Ik laat me verrassen op de carp 2010. Ben benieuwd naar de geur en smaak!
steef zenden  
#3 Gepost : zaterdag 9 januari 2010 20:11:16(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

nou ik kende al een fish fruit combi van ocean fresh
Tutti Megafish
100% voedsel met een hoge dosering geconcentreerde Tutti Frutti flavour voor het lokken van iedere karper. Ocean Fresh heeft deze superzoete en sterke fruitflavour gecombineerd met een topmix op basis van water oplosbare visproteïnen. Maak kennis met onze favoriete INSTANT boilie voor korte sessies en Frankrijk sessies. Tutti megfish boilies en de bijbehorende popups vangen overal ter wereld karper. Deze boilie is gemaakt met gevriesdroogde bloedwormen, vloeibare amino triggers, rijke wateroplosbare melkproteinen, vitaminerijke LT94 vismeel voor een maximum goede verteerbaarheid en een perfect voedselsignaal.

Maar deze is veel en veel beter.
Je ruikt tutti en als je hem openbreekt en proeft dan is er tuna.....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Hennie Bodde  
#4 Gepost : zaterdag 9 januari 2010 20:17:49(UTC)
Hennie Bodde


20 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 386

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Heb veel met kgb gevist en ook goed op gevangen , vooral op de red crab.
Vind alleen de prijzen erg hoog worden.
Zit nu met cobri baits, een kwalitatief heel goed aas en voor een fractie van de prijs! (lees minder dan de helft)
Helemaal zelf bedacht.........




steef zenden  
#5 Gepost : zaterdag 9 januari 2010 20:45:56(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

dat was ook ff schrikken de prijs voor een zak boilies 30,-euro van 2 1/2kg, 10,- euro voor een potje pop-up en 8,- euro voor een potje Hardcore hookbaits
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Hennie Bodde  
#6 Gepost : zaterdag 9 januari 2010 20:58:11(UTC)
Hennie Bodde


20 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 386

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Moet zeggen dat ik wel goede vangsten heb gehad op de red crab en de grand master squid.
Op de sweet elite wat minder.
Heb van alles hier ook nog wel volle zakken staan incl. de hardcore hookbaits ,de pop-ups en de fluoro's.
Kennis van me had het voordeel om de tnt eerder te testen en die had er direkt goede resultaten mee.
Dus ik ben niet van mening dat het slecht aas is, integendeel, maar vind het in deze tijd gewoon te duur worden en als ik dan een cobri bol er naast leg en na de prijzen kijk is mijn keus snel gemaakt.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 9 januari 2010 20:58:45(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Helemaal zelf bedacht.........




Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.