logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#1 Gepost : zondag 10 januari 2010 12:22:05(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hoe vonden jullie de Catch 2010?
Sponsor
Tim_Ellerman  
#2 Gepost : zondag 10 januari 2010 14:55:27(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Heb je gister een mailtje gestuurd met wat foto's..

Was echt een beurs. Leuke aanbiedingen en wat leuke nieuwe dingen.

Verder niet heel spectaculair,een beurs zoals vele anderen.
Groetjes, Tim

ronpothuizen  
#3 Gepost : zondag 10 januari 2010 17:13:14(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Ben zaterdag ook geweest,vond het weinig spectaculair,al geloof ik wel dat de standhouders daar hun best voor hebben gedaan.
Vond het nogal opvallend om te zien hoe Eddy Stercks met de Proline Sticks weinig had te doen,terwijl dit toch het nieuwtje van de beurs was.Misschien te weinig karpervissers aanwezig,zullen misschien de enige zijn die hem kennen?
Toch wel jammer dat zo'n groot karpervisser daar staat voor een handje vol mensen.
Denk dat hij meer succes zal hebben op de Carp 2010,en dat is ook de beurs waar ik naar uitkijk.
steef zenden  
#4 Gepost : zondag 10 januari 2010 20:39:09(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik ben gisteren en vandaag geweest ivm dat mijn 2 vismaten niet op de zelfde dag konden....
Het was klein vergeleken met de carp en CarpEvenTT, ik heb vooral veel kleine aanbiedingen gekocht, bij de stand van Paddy waren de rig benodigheden van ACE voor 50% korting, bij gardner was het gecoate Grippa Swivel Lead 90gram 10 stuks voor 10,- euro en janssen hengelsport had heel veel handige koopjes voor heel weinig geld.
En leuk gekletst met Ardy, Koos en roderick van KGB Baits
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Erwin  
#5 Gepost : maandag 11 januari 2010 09:55:59(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
@Ron: Dat is wel jammer ja. Maar goed. Dit hoor ik wel vaker van mensen met een stand. Alleen de Karperbeurs is echt keihard beunen. Verder is het gewoon je gezicht laten zien. Heb jij zelf nog wel sticks gehaald dan?
Jochem IJmker  
#6 Gepost : maandag 11 januari 2010 10:50:06(UTC)
Jochem IJmker


10 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 78

Kleiner dan de CarpEventt? De hele beurs of alleen de karperafdeling?
steef zenden  
#7 Gepost : maandag 11 januari 2010 10:51:50(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Bij de proline stand stonden aardig wat emmers met sticks en je kreeg daar ook te horen wat de mogelijkheden waren en ze lieten je diverse rigs met de sticks zien.
De info die ik kreeg was:
De sticks lossen echter veel langzamer op dan de pellets en blijven zeker 24 uur hun vorm behouden in het water. Dit maakt ze ideaal om ook mee voor te voeren. Daarnaast is deze vorm veel moeilijker te verwerken voor brasems. Zij gebruikten de sticks boven de boilie en maakten deze vast met een elastiekje
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

ronpothuizen  
#8 Gepost : maandag 11 januari 2010 22:42:36(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Erwin schreef:
@Ron: Dat is wel jammer ja. Maar goed. Dit hoor ik wel vaker van mensen met een stand. Alleen de Karperbeurs is echt keihard beunen. Verder is het gewoon je gezicht laten zien. Heb jij zelf nog wel sticks gehaald dan?


Nee Erwin heb er wel naar gekeken,ik vond eigenlijk alleen de Hot Activator goed ruiken, bij de meeste kon ik weinig ontdekken.Daarbij vond ik de prijs eigenlijk tegenvallen.Misschien voor de mensen die gewend zijn om boilies te kopen die rond 10 euro per kg kosten kan het een uitkomst zijn om hiermee bij te voeren.Maar ik als thuisdraaier zie er nog geen voordeel in.
Maar misschien dat ik ze wel eens ga uitproberen,voordat ik er een verder oordeel over heb.
Gr.Ron
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.