logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Flexy  
#1 Gepost : zaterdag 5 februari 2011 17:37:17(UTC)
Flexy


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 25-1-2011(UTC)
Berichten: 6

Ik wil graag de voerboot de dreamcatcher2 van leon bosveld aanschaffen.
Ik zat alleen nog met de vraag of de fishfinder die bij de boot als optie zit een rf15 of een rf15E is....
Op de site wordt wordt rf 15 gezegt, ik heb alleen gezien dat er bij de powercatcher waar ook rf15 bij staat dit een rf15e is( omdat ik op de foto's zie dat er met een eitje word gewerkt.)
Ik heb namelijk gehoord dat de fishfinder met een eitje een minder goed bereik heeft
iets van 125 meter ofzo, nu kan ie wel uitgebouwt worden voor een groter berijk maar hoe ver kan ik de fishfinder dan gebruiken als ie uitgebouwt is????

Hebben jullie ervaring met de voerboot en dan vooral met de dieptemeter die op de dreamcatcher zit, is het berijk even ver als bijvoorbeeld een opbouw fishvinder van hummingburd?

op de site van leon bosveld staat dat de dieptemeter een berijk heeft van 300 meter, ik neem dus aan dat de dieptemeter als het er een met eitje is, is uitgebouwt voor meer berijk? weten jullie dit???

Dus als je in optimale omstandigheden vaart met de bood is die afstand dan ook echt te berijken of is dat gewoon minder en wordt het er alleen bij gezet om beter te verkopen?

met vriendelijke groeten karperfreak flexy.
Sponsor
melvin verhoeven  
#2 Gepost : zaterdag 5 februari 2011 19:10:04(UTC)
melvin verhoeven


5 ponder

Lid sinds: 13-5-2010(UTC)
Berichten: 32

hoezo ga je niet naar de beurs? staan ze zelf.. betere info vna hunzelf kan niet.
maar is beiden met eitje.

en bereik is bij wie ik ken gewoon een meter of 250 ofso ver genoeg dus..


mvg
Carp93  
#3 Gepost : zaterdag 5 februari 2011 19:15:54(UTC)
Carp93


25 ponder

Lid sinds: 14-2-2010(UTC)
Berichten: 583

Bedankjes: 1 keer
Lg bosveld RF15 Humminbird Visvinder 300 meter
(op aanvraag verder)
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
kroon  
#4 Gepost : maandag 7 februari 2011 16:08:00(UTC)
kroon


30 ponder

Lid sinds: 15-9-2010(UTC)
Berichten: 648

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
dit probleem heb ik l vaker gehoord
en daarom zeg ik zorg ervoor dat je de finder van fishfun hebt heb je geen problemen
maar is waarschijnlijk een storing met elektrisch veld
steel niet de overheid dult geen concurentie

gr paul
dreamcatcher  
#5 Gepost : dinsdag 12 april 2011 20:30:26(UTC)
dreamcatcher


25 ponder

Lid sinds: 24-12-2010(UTC)
Berichten: 462

Bedankjes: 4 keer
Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
Ik heb sinds januari de dreamcatcher 2 met rf 15 fishfinder. Ik heb over de boot zelf niks te klagen, heb alleen regelmatig problemen met de rf 15.
Ik hang daarom ook regelmatig aan de telefoon met de heer Bosveld om de problemen op te lossen. De storingen worden volgens hun veroorzaakt door: --telefoonmasten, zendmasten , treinen, gebouwen en ga zo maar door.Think (waar kan je in Nederland dan nog terecht)
Tevens schijnen er een aantal componenten te dicht op elkaar gezet zijn , zoals het koelrib op die bevestigt op je zwarte regelkast.
Als ik had geweten dat de rf 15e zoveel problemen zou geven dan had ik voor € 1000,- wel wat anders gekocht.

De boot was eigenlijk bedoeld om ermee in Frankrijk te gaan vissen. Nu word het over 2 weken helaas een boot zonder Fishfinder in Frankrijk

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 16 april 2011 18:14:58(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
Hennie  
#6 Gepost : dinsdag 12 april 2011 20:38:43(UTC)
Hennie


5 ponder

Lid sinds: 10-12-2010(UTC)
Berichten: 36

Heb een dreamcatcher sinds nov 2010 met alles er op en er aan maar heb tot op heden geen problemen ondervonden.
Zit in de zelfde regio als jou dreamcatcher.
First I was normal but then I caught my first carp.
ronald kingma  
#7 Gepost : dinsdag 12 april 2011 22:19:37(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Ik heb ook een dreamcatcher met alles er op en moet zeggen dat de boot prima bevalt, alleen de fishfinder is slecht. Geen bereik of weinig bereik en zeker geen 300 meter. Bij 40 tot max. 60 meter houd het gewoon op. Veel storing en op momenten helemaal geen bereik. Ik stuur die van mij op naar Leon, moet alleen nog een doos vinden waar alles in past. leon gebelt en hij zegt zelf ook gewoon dat het goed moet zijn en dat 300 meter bereikbaar moet zijn. Misschien moet er wel een antenne op zodat hij voldoende ontstoort is/word. Maar ik ga er vanuit dat leon het goed oplost, alle vertrouwen in. Knipoog


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Jeroen Luppe  
#8 Gepost : woensdag 13 april 2011 00:10:23(UTC)
Jeroen Luppe


25 ponder

Lid sinds: 12-6-2010(UTC)
Berichten: 437

Heb die van mij net terug en heb er een antenne op zitten.
Werkt nu goed en heb goed beeld en bereik.
The Baits
Ron van Houtum  
#9 Gepost : woensdag 13 april 2011 07:47:50(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
was laatst bij leon om een leen boot terug te brengen
hij had een nieuwe powercatcher staan voor een klant die had ook een antenne voor de RF
Een antenne is gewoon beter ipv in de boot
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.