logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
baukie  
#1 Gepost : maandag 7 februari 2011 13:38:26(UTC)
baukie


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 7-2-2011(UTC)
Berichten: 2

Hallo allemaal,

Ik ben vis nu ongeveer 1-1,5 jaar op karper. Hiervoor heb ik veel op snoek, paling en witvis gevist. Ik wil actief met mijn nieuwe hobby bezig gaan. Hebben jullie tips op welke wateren ik zou kunnen gaan vissen in groningen?
alles is relatief
Sponsor
stefan everts  
#2 Gepost : maandag 7 februari 2011 20:21:44(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

ik heb geen ervaring met wateren in groningen maar asl je daar op al die vissen hebt gevist zit er toch ook vast wel degelijk karper!?

succes in elk geval
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
ronald kingma  
#3 Gepost : maandag 7 februari 2011 22:27:13(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
hey hallo daar medegroninger, kijk eens op google en op groninger karper sites. Verder is het nog we belangrijk om te weten waar je woont in Groningen en welke mogelijkheden van vervoer je hebt.

groet,

Ronald


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Guske  
#4 Gepost : dinsdag 8 februari 2011 03:03:07(UTC)
Guske


20 ponder

Lid sinds: 19-11-2010(UTC)
Berichten: 354

is inderdaad ff goed om te weten welke omgeving je komt,
Mischien dat ik je dan ff kan helpen ofzow
baukie  
#5 Gepost : dinsdag 8 februari 2011 13:34:39(UTC)
baukie


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 7-2-2011(UTC)
Berichten: 2

Ik ben verhuisd naar de stad Groningen. Ik woon redelijk in het centrum (10 min lopen), ik heb hier nog geen ervaring met het vissen. Snoeken deed ik eerder in de buurt van winschoten (ronald bij vriescheloo moet jij wel kennen).

Ik wil alles met de bus proberen te gaan doen. Ik heb zelf geen auto namelijk. Woon met mijn broertje in 1 huis en we gaan samen op karper zitten. We zijn ook tegelijk begonnen met het vissen op karper.
alles is relatief
timvanzanten  
#6 Gepost : dinsdag 8 februari 2011 14:28:37(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
ik kom zelf niet uit Groningen maar zag bij Winschoten/nieuw pekela veel water. en dan heb je uiteraard het Weddermeer nog voor een kleine trip.
ronald kingma  
#7 Gepost : dinsdag 8 februari 2011 20:54:45(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
in Groningen zelf heb je de stadsvijvers waar veel karpertjes zitten, verder het zilvermeer bij de overdekte schaatsbaan (Kardinge) verder zijn er zat watertjes te vinden rondom groningen. succes met de vangsten


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.