logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
baukie  
#1 Gepost : maandag 7 februari 2011 13:38:26(UTC)
baukie


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 7-2-2011(UTC)
Berichten: 2

Hallo allemaal,

Ik ben vis nu ongeveer 1-1,5 jaar op karper. Hiervoor heb ik veel op snoek, paling en witvis gevist. Ik wil actief met mijn nieuwe hobby bezig gaan. Hebben jullie tips op welke wateren ik zou kunnen gaan vissen in groningen?
alles is relatief
Sponsor
stefan everts  
#2 Gepost : maandag 7 februari 2011 20:21:44(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

ik heb geen ervaring met wateren in groningen maar asl je daar op al die vissen hebt gevist zit er toch ook vast wel degelijk karper!?

succes in elk geval
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
ronald kingma  
#3 Gepost : maandag 7 februari 2011 22:27:13(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
hey hallo daar medegroninger, kijk eens op google en op groninger karper sites. Verder is het nog we belangrijk om te weten waar je woont in Groningen en welke mogelijkheden van vervoer je hebt.

groet,

Ronald


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Guske  
#4 Gepost : dinsdag 8 februari 2011 03:03:07(UTC)
Guske


20 ponder

Lid sinds: 19-11-2010(UTC)
Berichten: 354

is inderdaad ff goed om te weten welke omgeving je komt,
Mischien dat ik je dan ff kan helpen ofzow
baukie  
#5 Gepost : dinsdag 8 februari 2011 13:34:39(UTC)
baukie


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 7-2-2011(UTC)
Berichten: 2