logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
david_deman  
#1 Gepost : dinsdag 8 februari 2011 18:33:52(UTC)
david_deman


15 ponder

Lid sinds: 28-1-2011(UTC)
Berichten: 182

Hallo iedereen!!

Vorig seizoen verkocht ik mijn Big dropper met dieptemeter omdat ik deze te lomp vond en te groot. In mijn visserij was dit een sleur om mee te nemen en ik liet hem meer thuis staan dan aan de waterkant. Ik zag het gewoonweg niet zitten om voor een dagsessie of 1 nachtje die mastodont van een voerboot mee te zeulen die een halve kofferbak in beslag nam.

Echter zou ik dit seizoen wel goed een voerbootje kunnen gebruiken. Mijn oog viel op een procatje omdat dit een compacte en lichte voerboot is. Ik zou deze gewoon nodig hebben om mijn rig uit te varen op meren tot 10 - 15 hectare.

Zijn er mensen met gebruikerservaringen van de Procat??

Greetz
mijn fotografie facebook-pagina: https://www.facebook.com/ddphotography99

Of voeg mezelf toe: https://www.facebook.com/david.dem.7
Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : dinsdag 8 februari 2011 18:45:28(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Totaal geen ervaring met voerboten hier zijn genoeg mensen die dit wel hebben. Kan je
melden mijn maat heeft de fishfeeder 1 van bfp gehad (radiografisch) heeft niets met je
keuze te maken ok zeg alleen hij heeft nu de fishfeeder 2 (digitaal) waneer je de procat
wil gaan kopen kijk of het digitaal & of radiografisch is bespaar je een hoop kop zorgen.
Hopelijk kan je hier iets mee komen vast nog meer mensen met goed advies succes Knipoog

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 8 februari 2011 18:48:21(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

timvanzanten  
#3 Gepost : dinsdag 8 februari 2011 19:10:12(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
ik ben bang dat gebruikers ervaringen tegen zullen vallen Jowan! de Procat is namelijk een boot die je op de Nederlandse bodem weinig tegenkomt. sinds kort is er weer een verdeler van Angling Technics. Voorheen was dit Megafish te Roosendaal. de boten van AT zijn opzich erg goed. het nadeel was alleen dat repaties in Engeland uitgevoerd moesten worden wat niet erg functioneel was. er komt misschien nu ook een reparatiedienst in Nederland maar dat is nog niet zeker.

Mister X  
#4 Gepost : dinsdag 8 februari 2011 19:13:55(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

timvanzanten schreef:
ik ben bang dat gebruikers ervaringen tegen zullen vallen Jowan! de Procat is namelijk een boot die je op de Nederlandse bodem weinig tegenkomt. sinds kort is er weer een verdeler van Angling Technics. Voorheen was dit Megafish te Roosendaal. de boten van AT zijn opzich erg goed. het nadeel was alleen dat repaties in Engeland uitgevoerd moesten worden wat niet erg functioneel was. er komt misschien nu ook een reparatiedienst in Nederland maar dat is nog niet zeker.



Haha tim bedoel algemeen gebruikerservaring misschien beter moeten formuleren weet niet
wie wat gebruikt? Probeer beetje mee te denken ook met jou info kan die man vast wel iets Knipoog

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 8 februari 2011 19:15:12(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

timvanzanten  
#5 Gepost : dinsdag 8 februari 2011 19:16:35(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
dat begrijp ik Jowan, AT maakt degelijke boten met betrouwbare Graupner onderdelen. ik heb enkel ervaring met de microcats maar dat waren zeer fijne boten. 1 van de belangrijkste zaken die je koopt naast de juiste betrouwbare technische onderdelen, is de service en garantie van zo'n boot. Er is wat wisseling van de wacht momenteel bij AT en daarom durf ik hier niks over te zeggen voor alsnog.

Ps: de site van de nieuwe verdeler: http://www.at-voerboten.nl

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 8 februari 2011 19:22:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Frank  
#6 Gepost : dinsdag 8 februari 2011 20:23:42(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Ik ken een paar mensen die gebruik maken van de Procat en die er absoluut héél tevreden van zijn.

Deze staat alsook op mijn verlanglijstje, gewoonweg om een kleinere boot te hebben bij korte sessies op kleine meren en kanalen. Want inderdaad David zoals je zegt de BD is een enorm grote boot om voor korte sessies (een nachtje) mee te nemen.

Kind regards,
Frank
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

chiele  
#7 Gepost : dinsdag 8 februari 2011 21:17:08(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

heb zondag een visser met de microcat gezien, ben vergeten te vragen hoe die hem vond
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.