logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Mister X  
#1 Gepost : maandag 7 februari 2011 15:09:59(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Wie kan ik blij maken met mijn 4 maanden oude shimano xt tribal camo foudraal geschikt
voor 3 opgetuigde hengels ruimte voor schepnet steel & werppijp. Opberg vakken voor je
paraplu dus (brolly) banksticks buzzerbars & rodpot met 2 tension straps. Reden verkoop
mijn Shimano Ultegra C14 5500 XSA passen hier niet in ok vraag prijs 60,- verzendkosten
3.75,- verstuurd in en doos. Foudraal heeft mijn hengel set goed beschermd geintreseerd
laat maar een bericht achter of stuur pm goed. Voor minder gaat hij niet weg kan het geld
goed gebruiken voor 1 foudraal die wel groot genoeg is. Ruilen voor deze foudralen kan is
mogelijk voor jrc Cocoon 50 12ft, STARBAITS HOLDALL 12 FT hoor het wel wie hem wil Knipoog

Bewerkt door de gebruiker maandag 7 februari 2011 21:17:54(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
Foudraal 1.jpg
Foudraal 2.jpg
Foudraal 3.jpg
Sponsor
jori  
#2 Gepost : maandag 7 februari 2011 21:45:04(UTC)
jori


25 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 443

ik heb nou de JRC cocoon zwaar fijne fouderaal echt zwaar goed gevoerd met molen vak voor pig pit molens! echt een mooie en fijne fouderaal die JRC!
behandel iedere karper met respect!
Mister X  
#3 Gepost : dinsdag 8 februari 2011 23:33:47(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

De foudraal is verkocht het topic mag van mij worden gesloten Knipoog

Bewerkt door de gebruiker woensdag 9 februari 2011 12:27:21(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.